Onko nyt jotain Streamia mikä toimis kisassa? Kiitos.
Tuollainen oli aikaisemmin tässä samassa ketjussa.
http://itv-80.vo.llnwd.net/d1/broadband/f1/simulcastPlayer.swf
Onko nyt jotain Streamia mikä toimis kisassa? Kiitos.
Nauratti toi Oskari Saaren juttu. MASSA AJAA SEINÄÄN Käsittämätön kardinaalimunaus!, sitten kuvissa näkyy kun Heildfield tai Rosberi törmää Massan perään.
Heikin suoritus oli ihan ok, mutten välttämättä lähtisi vielä shamppanjapulloja poksauttelemaan. Jäi kuitenkin tallikaverille lähes neljä kymmenystä. Ainakin itse näen tässä mahdollisen Schumi-Barrichello -asetelman, jossa Hamilton olisi luonnollisesti Schumi ja Heikki hänen uskollinen kakkosmiehensä.
Massa sählää taas oikein urakalla ja Safety Car radalle. Tästähän tulee ihan jännä kisa vielä.
Etkö nähnyt hidastuksia? Ei Massaan kukaan osunut. Brassi sähläsi kaasun kanssa ja Ferrari karkasi käsistä seinään. Saari siis oikeassa.
Kyllä näin hidastuksen ja valkonen auto siihen massaan osu minun silmieni mukaan.
Kyllä näin hidastuksen ja valkonen auto siihen massaan osu minun silmieni mukaan.
Toivotaan nyt, että Hamilton auto samahtaa radan reunaan. 10-0 Hamiltonille ekassa kisassa on jo katastrooffi ja ferrarille 18-0 vielä isompi. Saa nähdä minkälaiset otsikot tulevat tulevien viikkojen aikana.
HAH HAH HAH HAH ! ! ! KOVALAINEN NÖYRYYTTÄÄ RÄKÄÄ 100-0 ! ! !
On hienoa, että kun joku yrittää formuloissa taistella ohi niin siitä saa joku pikkuisia orgasmeja. Ohitukset ovat sen verran harvinaisia ykkösissä ja varsinkin nyt kun luiston estoa ei ole. Mites Kovalainen...nähdäänkö yritystä päästä Hamiltonin ohi?
EDIT 2. Voi helvetin Heikki...ei näin. Kuittaa nyt vielä...
Voisko se hemmetin PR-neekeri ajaa vaikka seinään ja lopettaa uransa. Ärsyttävä hemmoteltu nulikka.
Ai joo, Räikkönenhän ei tee virheitä...
Kimi tekee virheitä kuten muutkin. Hamiltonin virheen vuoksi Räikkönen on hallitseva mestari. Tekikö Heikki virheen kun päästi lopussa vielä Alonson ohi...vai eikö taateli kestänyt? Voi tosin olla, että autoonkin tuli jotain...
Eli kyllähän Hessun Mäkkiin joku vika siinä tuli. Tärkein kuitenkin nähtiin pari mutkaa aiemmin, kun Hessu loistavasti Espanjan pojan ohi painoi.