Taitopelaaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Detroit Red Wings, New York Rangers
Tässä tilanteessa hänet oli ikään kuin pakotettu tuohon. Olihan se Schuminkin edun mukaista, että Ferrari menestyisi mahdollisimman hyvin vaikka hän ei itse ajaisi.Muistan eräänkin kauden jolloin Schumilta katkesi jalka kesken kauden.. Tämän jälkeen hän teki kaikkensa auttaakseen Eddie Irvinen maailmanmestariksi. Itsekäs paska sanon minä.
Itse pidän Schumia kaikkien aikojen kuskina huikeineen saavutuksineen. Ei sellaiseen ihan kuka tahansa pysty. Mutta kyllähän se selvää faktaa on, että varsinkin koko 2000-luvulla Ferrari panosti lähes vain Schumiin. Auto oli kakkoskuskilla sen verran huonompi, ettei hän tosissaan pystynyt Michaelia haastamaan kuin yksittäisissä kisoissa. Muistuupa mieleen myös jokin tapaus, jossa Barrichello päästi Schumin loppusuoralla edelle
Toki Schumikin on aikanaan asemansa ihan ajamalla ansainnut, mutta pari lapsellista ja epäurheilijamaista tekoa Benettonilla + ns. helpot vuodet Ferrarilla vievät hieman hohtoa hänen uraltaan. Ei siinä silti, kaikkien aikojen kuski hän kuitenkin taitanee olla.