Onhan se. Sähköposti korvasi faxin, tehotuotanto pienviljelijän, päiväkoti lastenhoitajan jne. Tätä tapahtuu koko ajan, ja samalla menemme eteenpäin kohti parempaa yhteiskuntaa.Niin että se on ihan OK että vaikka yksi työ loppuisikin typerän kohun vuoksi - kun saa muitakin töitä? Melkoisen härskille haiseva logiikka sinulla.
En ole missään vaiheessa väittänyt, että yhteiskunnan voitto olisi jokaisen yksittäisen henkilön voitto. Moni nainen hyötyy nykyisistä sukupuolirooleista ja niiden luomista valta-asemista.Haluaisin olla kärpäsenä katossa kun menisit selittämään tätä ylläolevaa "yhteiskunnan voitto" aivopieruasi vaikkapa F1 grid girleille joista aiemminkin on tässä ketjussa mainittu.
Ja siksi toisekseen, on yleisön itsensä käsissä, minkälaisia ohjelmia he haluavat tukea. Sikäli kun kirjaintytön rooli alkaa näyttäytyä tökerönä, keksitään uusia rooleja. Ehkä sille Siepillekin keksitään jotain vuorosanoja, jotka edistävät ohjelman kulkua.
Toki saavat. Noin yleisesti ottaen tv-viihteessä esiintyvät henkilöt - niin naiset kuin miehetkin - ovat hyvännäköisiä, ja se on ihan ymmärrettävää.Miksi ihmeessä naiset eivät saisi tienata rahaa tai kuuluisuutta ulkonäöllänsä?
Taitaa olla se ylivoimaisesti ongelmallisin ryhmä nämä seksuaalisesti turhautuneet nuoret miehet, jotka purkavat naisenkaipuutaan netissä ja tukeutuvat sovinistissävytteisiin konservatiiviteoreetikkoihin hakiessaan oikeutusta omalle olemassaololleen.Kateelliset ne taitavat vaan kaakattaa. Ei liene sattumaa, että ylivoimaisesti suurin osa hardcore feministeistä on parisuhdemarkkinoilla sitä alempaa luokkaa.
Henk.koht olen kiinnostuneempi kilpailuista, joissa pitää omata jotain kykyjäkin sen ohella, että näyttää hyvältä.Kyllä muakin henkilökohtasesti välillä hieman vituttaa, että oon keskinkertainen urheilussa ja liian laiska treenaamaan maailman huipulle missään asiassa, vaikka lahjakkuutta muutamaan asiaan löytyykin jonkin verran, enkä ole kuuluisa urheilija/muusikko/näyttelijä, joka tienaa 10 miltsiä vuodessa ja saa valita suurelta osin melkeen missä vaan, kenen naisen kanssa pääsee pukille. En kyllä siltikään kieltäisi kilpaurheilua, vaikka itse tällainen keskinkertaisuus olenkin