Eli Jokereiden olisi pitänyt/pitäisi seurata kaikkia hallilta poistuvia katsojia, jotta nämä pääsevät turvallisesti kotiin? Siis ympäri kaupunkia, tätäkö tarkoitat? Tämä ikävä tapahtumahan tapahtui Pasilan aseman tienoilla, mutta se olisi ihan hyvin voinut tapahtua vaikkapa Rautatieasemalla tai vaikkapa Kampin bussiasemalla.
No en tarkoita, en todellakaan.
Tuota ikävä tapahtuma tapahtui Pasilan Assan tienoilla, joka minun mielestäni vieläkin kuuluu ottelutapahtuman alueeseen (siis ainakin se alikulkuputki).
Toki joku voisi kaivaa jostain faktaa, että mikä alue esim. Jaffa-areenan tapahtumissa oikeasti kuuluu vielä tapahtuma-alueeseen? Jossain kaiketi luulisi tällainenki info löytyvän.
Ja jos ei ko. alue kuulu tähän alueeseen, niin sitten virkavalta ei vain osannut. Heidän kontolleen se sitten kuuluu OSATA valmistautua tällaisiin.
Ja tämä tilanne olisi voinut tapahtua vaikka Utsjoella, mutta nyt se vain tapahtui HYVIN lähellä areenaa. Samoilla huudeillahan tapahtui näitä muitakin rähinöintejä, kuten Messukeskuksen parkkis.
Vika on silmässä. Sivun verran kun menet taaksepäin niin löydät minun kommenttini asiasta. Jollen nyt satu olemaan sinun ignore-listallasi.
Ja edelleen olen sitä mieltä että turhaa venkoilua tästä asiasta nyt jokerikannattajien puolelta. On turha vääntää vastuista ja muotoseikoista; Jokereilla ei vain yksinkertaisesti ole varaa tällaiseen.
Kas, sori vaan. Mutta yleisesti ottaen HYVIN vähän on ko. IS:n juttua kommentoitu täällä.
Ja ei, itselläni ei ole yhtäkään käyttäjää ignore-listalla, ja tuskin tulee. Osaan "oikolukea" paskan ilman sitäkin :)
Eilisessä ottelussa asiat oli (ilmeisesti) hoidettu niinkuin pitää. Kentällä olivat tunteet pinnassa mikä oli oikein, kentän ulkopuolella kaikki rauhallista mikä oli loistavaa.
Ainakin parannusta perjantaihin oli, mutta tuo Kärppäfanien "ohjattu" poistuminen ei oikein toiminut minun mielestä niinkuin kuvittelin.
Itse en edes odottanut mitään rähinöitä eiliselle, mutta hyvä kuitenkin, että nyt oli varauduttu. Lauantaina osintosin pitää olla ainakin 1/3 osa enemmän sinivuokkoja pihalla pälyilemässä, se jo rauhoittaa tunnelmaa aikalailla.