Blues forever
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Blues
Oikeasti, onko sinulla joku ongelma? Näetkö muunkin maailman noin mustavalkoisena? Tuomiasteikkosi näyttää menevän jotenkin "Vapautus ja kuolemanrangaistus, muita vaihtoehtoja ei ole"
Jos täällä kaikki tuomitsevat tempauksen, ja toivovat että tekijää rangaistaisiin, monet vielä toivovat että kaveri itse kasvattaisi munat ja ilmottautuisi poliiseille. Niin sinä viestistä toiseen paasaat siitä, että "muut fanit yhyhyh mitään rangaistuksia ei tarvita yhyhy"
Ymmärrän eri mielipiteet, mutta alat oikeasti tuoksahtamaan vähän trollilta.
Täällä ei varmasti monikaan ole ollut sitä mieltä, että minkäänlaisia rangaistuksia ei tarvittaisi, jos on, niin niin voin taata että ne mielipiteet eivät edusta suurimman osan kantoja.
Ei ole mulla ongelmaa. Ja jos luet noita viestejä, niin huomaat, että kaikki täällä ei tosiaankaan tuomitse tapahtunutta. Pikemminkin vähättelevät. Oon kyllä samaa mieltä siinä, että taatusti suurin osa teidänkin faneista tuomitsee nää jutut mut aivan liikaa tulee sympatiaa, vähättelyä ja peittelyä. Mm. eteläpäädyn pj:n toimesta.
Muistuttaisin, että tää oli (ainakin) kolmas kerta, kun näitä ylilyöntejä tapahtuu narri-fanien toimesta. Eli kysymys tosiaan kuuluu, silitetäänkö edelleen päätä, vai olisko oikeesti aika puuttua tähän vähän kovemmalla kädella, kun aika iso vaara kuitenkin piilee siinä, että homma voi lähteä entistä pahemmin käsistä jatkossa, jos ei mitään tehdä.