Musta tuntuu että kyseessä on bugi. Mulla se myös välillä näyttää jo luettuja viestejä uutena.Typerä uudistus Facebookin messengeriin.
Musta tuntuu että kyseessä on bugi. Mulla se myös välillä näyttää jo luettuja viestejä uutena.
Taas huomaa Facebookissa että vaalit lähestyy. On tässä mukavaa kun on FB-kavereita jotka on poliittisesti someaktiivisia ja sitten kun niitä vielä löytyy melkeen jokaisesta puolueesta. Koita siinä sitten lueskella lätkäuutisia tai rauhassa katella koiranpentuvideoita kun newsfeediin pukkaa koko ajan uutisia ja vouhotuksia joilla koitetaan vaikuttaa äänestyskäyttäytymiseen.
Mä olen huomannut tohon liityen sellaisen asian että kännykästä kun kattelen Facea niin ilmotukset tosiaan ei päivity aina, mutta sitten kun tietsikalta katselen niin silloin ne pelittää. Tai ainakin luulen niin. Sen olen kyllä huomannut aikaa sitten että joihinkin sellaisiin tilapäivityksiin taikka kuviin johon olet kommentoinut ja sen jälkeen tulee paljon komentteja niin se jossain vaiheessa lopettaa ilmotukset automaattisesti. Toi on mielestäni ihan hyvä sellaisissa tilanteissa jossa esim. onnittelet jotakuta siitä että on mennyt naimisiin ja sitten sinne tulee sen jälkeen satoja "Onnea" viestejä perään.Harvoin kaipaan Facelta ilmoituksia punaisine palloineen, mutta nyt näyttää stopanneen nuo jopa silloin, kun johonkin ketjuun olen kommentoinut ja ehkä jopa kiinnostaisi seurata, miten keskustelu jatkuu. Olenko yksin pulman kanssa?
Olenko yksin pulman kanssa? Joutuu klikkaamaan erikseen "ota ilmoitukset käyttöön...". Outoa, luulisi tuon olevan oletus silloin kun jotain on itse kommentoinut. Tätä tekee jopa ylläpitämässäni ryhmässä.
Mä olen huomannut tohon liityen sellaisen asian että kännykästä kun kattelen Facea niin ilmotukset tosiaan ei päivity aina, mutta sitten kun tietsikalta katselen niin silloin ne pelittää. Tai ainakin luulen niin.
Et ole. Arvalla ne tulevat tai yleensä ei tule.
Mulla tuntu olevan sama juttu. Tsekkasin tossa asetuksia ja siellä oli sellainen että se näytti fanittamieni sivujen jutut ekana/tärkeimpänä. Muutin sen että se näyttäis frendit ekana, tosin ei mitään näkyvää vaikutusta näyttänyt olevan ainakaan toistaseksi.Mulla on viime viikkoina hävinnyt "Viimeisimmät"- feedistä lähes tyystin kavereiden postaukset.
Joo, ainakin mobiiliversio tekee tätä, ja päivä päivältä enemmän koen aika hyödytömäksi koko kanavan.Jumitaako kenelläkään mulla Facebook nyt todella pahasti? Välillä news feedi täysin tyhjä ja siinä on vain sellainen "tervetuloa Facebookiin" viesti ja kehoittaa minua lisämään kavereita että näkisin vidoita, kuvia ja postauksia.
Jumitaako kenelläkään mulla Facebook nyt todella pahasti? Välillä news feedi täysin tyhjä ja siinä on vain sellainen "tervetuloa Facebookiin" viesti ja kehoittaa minua lisämään kavereita että näkisin vidoita, kuvia ja postauksia.
Mulla tuli toi viesti nyt tietsikan kautta. Kännykällä näkyy kyllä vielä jotain tilapäivityksiä. Kummasti vaan rupesi foliohattu puristamaan päätä kun on vaalipäivä menossa, ja siis aivan kaikki tilapäivitykset ja uutiset katoaa news feedistä. Tiedä sitten oliko sillä vaikutusta että jonkun Hjalliksen vaalimainoksen piilotin aamukahvia juodessa.Joo, ainakin mobiiliversio tekee tätä, ja päivä päivältä enemmän koen aika hyödytömäksi koko kanavan.
Joo, ainakin mobiiliversio tekee tätä, ja päivä päivältä enemmän koen aika hyödytömäksi koko kanavan.
Itsellä ei vieläkään toi Facbook toimi kunnolla. Aina välillä saan muutaman uutisen, tilapäivityksen ja tietenkin mainoksen news feedin mutta seuraavassa minuutissa saaattaas näyttää tyhjää. Ilmeisesti Facebook koittaa saada mut lopetamaan kyseisen sivuston käyttämisen 10 vuoden jälkeen.