Mr.Fox kirjoitti:Pikkukysymys lähetysten grafiikoista:
Yksittäistä kuskia seuratessa grafiikoissa on kierroslukumittari, kaasun/jarrun käyttöaste, käytettävä vaihde yms.
Toisinaan "throttle"-palkin (kaasun käyttö) perässä vilahtaa pikkuruinen rusehtava neliö, jossa on lyhenne "TC".
Mitä se "TC" mahtaa tarkoittaa?
#37 kirjoitti:Sopupeliä.
Montoya on palkattu pilaan Räikkösen vähätkin mahdollisuudet mestaruuteen.
L4E kirjoitti:Tosta pressistä tuli taas mieleen kysymys joka aiemminkin on käynyt mielessä, että onko jollain paremmin seuraavalla tietoa paljonko West maksaa noista "piilosponssauksista". Tuskin kukaan ainakaan uskoo, että Kimi lukee parhaalla mainospaikalla ihan "muuten vaan".
Routainen Sydän kirjoitti:Olipa taas mukava voitto, mutta Montoyan käsitttämätön "sukellus" hiekalle oli kyllä epäillyttävä ja epäuskottava. Ei J-P Montoyosta näköjään ole apukuskiksi millään tasolla, sillä tuommoisia virheitä tuskin koskaan tehdään F1-tasolla - ainakaan viimeisellä kierroksella.
Kiitos perkeleesti!
Nyt siis paloi viimeinenkin valo tunnelin päässä - siis Montoyan takia. Ihme peliä, luulisi nyt kuumaverisenkin - ja huonon häviäjän - tajuavan, että tässä pelataan suurista asioista. Eroa 24 pistettä, jota näillä marginaaleilla on ihan turha toivo.
Petski kirjoitti:Williamsilta uskomaton kisa. Molemmilta autoilta hajosi oikea takarengas kahteen kertaan. Ei hyvä mainos Michelinille varsinkaan Indianapolisin jälkeen.
tiikeri kirjoitti:Kyllähän tuo nykyinen pistesysteemi on täysin hanurista ja lähinnä säälittävän naurettava. Ainoa oikea vaihtoehto olisi palata siihen vanhaan (10,6,4 jne), jolloin voitollakin olisi jotain arvoa. Silläkin uhalla että taas alkaa hirveät itkut jonkun ylivoimaisuudesta ja kisojen tylsyydestä.
Designer kirjoitti:En oikein ymmärrä niitä, jotka epäilevät Montoyan ajaneen ulos tahallaan. Kyllä hänen asemassaan olevalle kuljettajalle on tärkeintä kartuttaa omaa pistepussiaan, eikä tehdä tallikaverin elämää hankalaksi. En sen enempää ymmärrä kirjoituksia, joissa väitetään Montoyan auttavan Alonsoa mestariksi. Ei se ole Montoyan tehtävä päihittää Alonso, vaan Räikkösen. Montoya on Räikköselle yksi kilpailija muiden joukossa, ja sama toisin päin. McLaren ei ole mikään Ferrari, jossa koko tallin toiminta kakkoskuljettajaa myöten tähtää vain ja ainoastaan ykköskuskin mestaruuteen. Ja hyvä niin!
jussi_j kirjoitti:Eipä tuo vanha pistesysteemi paljon Kimiä auttaisi, sillä tilanne olisi sillä nyt 85-64 Alonsolle. Tästa seuraisi se, että Kimin voittaessa kaikki loput kisat ja Alonson ollessa toinen, peli päättyisi lopulta Alonsolle 115-114 ja voisimme syyttää J-B:tä Kimin mestaruuden viemisestä.
Korhonen kirjoitti:Tuskinpa oli vika Michelenissä, kun kaikilla muilla talleilla renkaat kestivät, mutta Williamsilta puhkesivat kaikki neljä kisassa käytettyä oikeaa takarengasta. Vähän liikaa yhteensattumia, että vika voisi olla rengasvalmistajassa...
Bili kirjoitti:Mersun kone joudutaan siis vaihtamaan Räikkösen autoon Monzan kisan aika-ajoihin ja lähtöruutu tippuu taas perinteiset 10 sijaa. Uusi kehitysversio moottorista tuli juuri tähän kisaan ja heti lauantai harjoitusten jälkeen pakko vaihtaa! Tää on naurettavaa pelleilyä Mersun puolelta, jälleen kerran - McLaren on paras auto mutta moottori umpisurkea luotettavuuden osalta. Antakaa jo sille Haugille fudut, se on ainoa järkevä teko.
Ai niin nyt se Alonson mestaruus on entistä varmempi, kiitokset hän varmaan lähettää Ilmorin tehtaalle jossa Mercedeksen koneet tehdään.
No miksi Mersun sitten pitäisi ottaa kaikki irti? Vauhtihan riittää muutenkin Renaultille. Kimi on ollut melko ylivoimainen about kaikissa kisoissa, missä on saanut lähteä vauhtinsa mukaisesta lähtöruudusta ja ajanut maaliin saakka. Helvettiäkö ne niitä koneita rääkkäävät? Pari hummaa pois ja pienemmällä marginaalilla voittoon.repe_joke kirjoitti:Ja Alonson mestaruus oli varma jo ilman tuotakin. Renaultin ei tarvitse ottaa moottoristaan kaikkea irti, joten siellä päässä ei moottorit pamahtele. Ajattele nyt järjellä, Alonsolle riittää, että ajaa maaliin lopuissa kisoissa.