Ted Raikas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Oikeastaan en välitä schollista piiruakaan. Mies on loistava tarinaniskijä ja Jatkoajan valovoimaisimpia kirjoittajia. Kaikkea muuta, kuin itse edustan, mutta silti erittäin tarpeellinen jäsen ja mielipiteiden esittäjä.Kannattaako noista Schollin kommenteista välittää? "Mies"hän on itse osoittanut jo moneen kertaan olevansa todellinen juntti mustavalkoisine maailmankuvineen.
On juntti tai ei, se ei minua kiinnosta.
Se vaan on fakta, että Helsingissä ja sen ympäröivillä alueilla syntyneissä ja koko elämänsä asuneissa on ihan yhtä kovan luokan juntteja kuin maaseudulla. Pieniä vivahde-eroja voi olla, mutta lopputulos on ihan sama. Loppujen lopuksi Suomi on yhtä samaa landea, pieni kaupunkikuva voi hämätä, mutta mentaliteetissa on yhteneväisyyttä.
Ei tosin liity ketjun aiheeseen enää juuri mitenkään. Kovalainen on toki näistä formulakuskeista maalaisimpia, mikä on positiivista. Vantaa ja Espoo on ollut ihan riittävän edustettu Formulaympyröissä jo tähän saakka. Tosin Keke taisi olla savolainen alunp. joskaan ei ole siellä hirveästi viettänyt aikaansa?
Sitä paitsi Räikkönen edustaa Lappeenrannan urheiluautoilijoita edelleen. ;)