Speedye kirjoitti:
Kerron sen verran, että sinun mielestäsi "paskalla" autolla ajetaan 10 kertaa kauden aikana palkintokorokkeelle? Minun mielestäni auto on silloin aika helvetin hyvä. Kimi oli tuolla kaudella melkein jokaisessa kisassa palkintopallilla kun otetaan keskeytykset pois. Eli aika paska auto hänellä täytyi olla käytössään. Ensi kaudella nähdään jatkuvatko McLarenin ongelmat kun suomalaiset häviävät tallista. Tuntuu perin oudolta jos nuo ongelmat häviävät Kimin lähdettyä. Jokainen voi vetää siitä omat johtopäätöksensä.
Auto oli paska verrattuna Ferrariin. Ihan samalla tavalla, kuin Ferrari oli viime kaudella paska verrattuna Mclareniin ja Renaulttiin.
Huvittavaa, että kerrot Kimin olleen palkintopallilla peräti 10 kertaa. Mitäs väliä sillä on kun Schumi voitti 6 kisaa, jotka kuitenkin kertovat auton suorituskyvystä jonkun verran enemmän.
Kimi kesti mm-taistelussa mukana kauden loppuun asti, vain sen takia, että Schumi kädetti kauden alussa, ja päästi Kimin 3 kisan jälkeen 16 pisteen johtoon.
Siltikin mies voitti mestaruuden siten, että se oli ratkennut jo ennen viimeistä kisaa. Kertoo tosiaan karua kieltä siitä, kuinka hyvä paketti Mclarenilla oli tuolla kaudella.
Että kerro nyt toki lisää siitä, kuinka Schumi joutui taistelemaan Mclarenia huonommalla autolla mestariksi kaudella 03.
Mclarenin ongelmat eivät tule katoamaan mihinkään. Jos auto kestää, niin talli kädettää varikolla (kuten tällä kaudella). Jos auto on nopea, niin se ei kestä, ja talli kädettää varikolla (kuten viime kaudella).
Ja nuo ongelmat on muuten koskeneet molempia tallin kuskeja.
Ja jos satut muistamaan Montoya vs Kimi vertailun, niin Montoya keskeytti kisoissa Kimiä useammin.
Että ei se taida olla kansalaisuudesta kiinni, kun talli ei osaa.
EDIT: 03 kaudella Mclaren oli näköjään "luotettava" kaara, kun Kimi keskeytti vain kerran moottoririkkoon. Mutta sekin tuli sitten johtopaikalta, jos en ihan väärin muista.
Mutta sitten taas David keskeytti 4 kertaa autosta johtuvaan vikaan.
Hmm, tämähän kertoo taas selvästi siitä kuinka Kimi rääkkää tallikaverin autoa, ja sen takia tallikaveri joutuu keskeyttämään.