flintstone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Speedye kirjoitti:Ei tietenkään voi.. Mutta jos kuskeja pitää keskenään vertailla niin silloin on otettava käyttöön tilastot ja saavutukset. Ja näissä Schumi on maailman paras. Kimi voi voittaa Schumin ensi kaudella yksittäisissä kisoissa jos samassa tallissa ajavat. Mutta pisteissä Kimi ei Schumia voita.
Entä jos kuitenkin voittaa? Onko Kimi silloin kovempi kuljettaja kuin Schumacher vai millä perusteilla silloin tuo paremmuus katsottaisiin?
Pakkipari kirjoitti:Niin ja Speedye, ei se ole Schumikaan. Tosin nämähän on makuasioita, koska toisen aikakauden kuskia on aika hankala verrata nykyisiin kuskeihin. Minun silmissäni se paras kuski kuitenkin on M. Fangio.
Minä en ole itse ollut näkemässä Fangion ajamista, tiedän kyllä saavutukset joten en pysty varsinaisesti sanomaan oma kohtaista näkemystä Fangion paremmuudesta. Minun silmissäni Ayrton Senna on tai siis oli maailman paras F1:ssä, sen jälkeen tulee Alain Prost, Mika Häkkinen ja Michael Schumacher. Kimi Räikkösestä ja Fernando Alonsosta kokemukset ovat vielä niin lyhyet että en vielä ole valmis nostamaan heitä suoraan tuonne suurien joukkoon.
Viimeksi muokattu: