F1-ketju

  • 662 600
  • 5 069

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Tämä asia nyt tuskin ketään kiinostaa ,mutta ensi kauden numeroista sen verran että kun mestari ajaa numerolla 1 ,mutta jos Schumi voittaa ja lopettaa niin saako Ferrari ja Räikkönen numerot 1&2 vai annetaanko se sitten Alonsolle ja McLarenille?. Todella mielenkiintoista tosiaan..... :D.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Korhonen kirjoitti:
Miksi Kimin pitäisi keskeyttää lomansa? En edes usko, että siitä olisi auton kehitykselle juurikaan hyötyä. Kaikki kilpakuskit testaavat autoa paljon ja silloin kun eivät testaa, homman hoitavat erittäin pätevät testikuskit. Kuskin tehtävä on ajaa autoa ja antaa siitä palautetta - muut henkilöt hoitavat loput auton kehittämisestä.

Kimihän taisi jossain vaiheessa talvella todeta, että lähde vanhaa autoa testaamaan, kun ei siitä ole mitään hyötyä.
Käytännössä Kimin olisi siis pitänyt testata V10 moottorista autoa, jos olisi halunnut lomansa keskeyttää. Ja siitä ei kait olisi ollut sen enempää hyötyä tallille, kuin de la Rosan tai Paffetin ajamista testeistä.
 

Jacobus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
Bloogi kirjoitti:
Tämä asia nyt tuskin ketään kiinostaa ,mutta ensi kauden numeroista sen verran että kun mestari ajaa numerolla 1 ,mutta jos Schumi voittaa ja lopettaa niin saako Ferrari ja Räikkönen numerot 1&2 vai annetaanko se sitten Alonsolle ja McLarenille?. Todella mielenkiintoista tosiaan..... :D.
Jos "Schumi" voittaa mestaruuden ja lopettaa, toisessa Ferrarissa on numero 0 ja sen saanee Räikkönen, jos siirtyy Ferrarille (kakkoskuljettaja saa numeron 2). "Nolla-autoa" on F1:sten lähihistoriassa ajanut Damon Hill Williamsilla kahteen otteeseen, 1993 ja 1994. Vuonna 1993 sen takia, kun Nigel Mansell siirtyi Indy-sarjaan ja 1994 Alain Prostin lopetettua edellisen kauden päätyttyä.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Jacobus kirjoitti:
Jos "Schumi" voittaa mestaruuden ja lopettaa, toisessa Ferrarissa on numero 0 ja sen saanee Räikkönen, jos siirtyy Ferrarille (kakkoskuljettaja saa numeron 2). "Nolla-autoa" on F1:sten lähihistoriassa ajanut Damon Hill Williamsilla kahteen otteeseen, 1993 ja 1994. Vuonna 1993 sen takia, kun Nigel Mansell siirtyi Indy-sarjaan ja 1994 Alain Prostin lopetettua edellisen kauden päätyttyä.

Ja vielä sen verran lisäystä, että molemmilla kerroilla numeroa nolla tarjottiin ensin tallin ykköskuljettajalle eli 1993 Prostille ja 1994 Sennalle, mutta koska legendat ymmärrettävistä syistä kieltäytyivät "nolla-autosta", Hill joutui ottamaan juniorina numeron nolla. Vaikka Räikkönen ei olekaan vielä mikään suuri mestari puhumattakaan legendasta, tuskin hänenkään tarvitsee nollaa ottaa jos tuollainen visio toteutuisi. Massa ajaisi numerolla 0 ja Räikkönen numerolla 2.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Korhonen kirjoitti:
Olen täysin varma, ettei Räikkönen suostu moiseen asetelmaan.
Vaikea sitä on uskoa, mutta se on ainoa mahdollinen skenario, jos Schumi jatkaa ja Räikkönen siirtyy Ferrarille. Schumi ei yksinkertaisesti suostu siihen, että tallikaverille annetaan tasavertaiset mahdollisuudet menestykseen. Hänen tallikaverinsa tehtävä on ennenkin ollut varmistaa Schumille mahdollisimman hyvä sijoitus, ja niin se tulee olemaan niin kauan kuin mies formuloissa ajaa. Räikkönen suostuu tähän vain pakon edessä, ja eiköhän se mukavahko tilipussi hieman asian sulattamista helpota.

Speedye kirjoitti:
Ymmärrän kyllä, että suomalainen luonteenlaatu ei kestä sitä kun joku muu on parempi. Eli kateus se vallitsee tälläkin palstalla.
Selittää kyllä sen, miksi Räikkösestä kirjoitetaan melko lennokkaita satuja...
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Designer kirjoitti:
Vaikea sitä on uskoa, mutta se on ainoa mahdollinen skenario, jos Schumi jatkaa ja Räikkönen siirtyy Ferrarille. Schumi ei yksinkertaisesti suostu siihen, että tallikaverille annetaan tasavertaiset mahdollisuudet menestykseen. Hänen tallikaverinsa tehtävä on ennenkin ollut varmistaa Schumille mahdollisimman hyvä sijoitus, ja niin se tulee olemaan niin kauan kuin mies formuloissa ajaa. Räikkönen suostuu tähän vain pakon edessä, ja eiköhän se mukavahko tilipussi hieman asian sulattamista helpota.

Niin voisi sitä itsekkin auttaa tiimikaveria jos joku maksaa 5 kauden ajalta n:160 M€?

Bloogi kirjoitti:
Tämä asia nyt tuskin ketään kiinostaa ,mutta ensi kauden numeroista sen verran että kun mestari ajaa numerolla 1 ,mutta jos Schumi voittaa ja lopettaa niin saako Ferrari ja Räikkönen numerot 1&2 vai annetaanko se sitten Alonsolle ja McLarenille?. Todella mielenkiintoista tosiaan..... :D.

Käsittääkseni menetellään siten, että jos Schumi voittaa ja lopettaa on Ferrarilla numero 0 & 2 ! Näin taisi olla 90 -luvun alkuvaiheilla kun Manselli? voitti ja lopetti. Deimon Hilli taisi ajaa nummerolla 0 ?
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Designer kirjoitti:
Räikkönen suostuu tähän vain pakon edessä, ja eiköhän se mukavahko tilipussi hieman asian sulattamista helpota..

Mutta kun Räikkösen ei ole mikään pakko suostua sellaiseen. Hän saattoi täysin vapaasti valita tallinsa ja kolmesta suuresta tallista jokainen pystyy maksamaan vertailukelpoista palkkaa. Ja jos puhtaasti rahaa ajateltaisiin, Toyotalla Kimi luultavasti kuittaisi suurimman tilin.

Ferrarin sen sijaan tarvitsee jo miettiä Schumin seuraajaa. Alonso on ymmärtääkseni sidottu useaksi vuodeksi McLarenille ja Kimikin voi jäädä saamatta, jos ei se toimi nyt. Kimi ei varmasti suostuisi edes neuvottelemaan Ferrarin kanssa, jos riskinä olisi renkipojan asema eli hänellä on oltava tieto Schumin lopettamisesta tai takuu tasavertaisesta asemasta.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Designer kirjoitti:
Vaikea sitä on uskoa, mutta se on ainoa mahdollinen skenario, jos Schumi jatkaa ja Räikkönen siirtyy Ferrarille. Schumi ei yksinkertaisesti suostu siihen, että tallikaverille annetaan tasavertaiset mahdollisuudet menestykseen. Hänen tallikaverinsa tehtävä on ennenkin ollut varmistaa Schumille mahdollisimman hyvä sijoitus, ja niin se tulee olemaan niin kauan kuin mies formuloissa ajaa. Räikkönen suostuu tähän vain pakon edessä, ja eiköhän se mukavahko tilipussi hieman asian sulattamista helpota.


Selittää kyllä sen, miksi Räikkösestä kirjoitetaan melko lennokkaita satuja...

Kysyn vaan sinulta, että mitä Kimi Räikkönen on formuloissa saavuttanut. Aivan, ei mitään. Muutaman voiton ja paalupaikan ja that's it. Eli hänelle ei ole mitään syytä olla kateellinen. On vain välillä hyvä muistuttaa ettei Räikkönen ole saavuttanut F1 vielä mitään. Eikä tule koskaan saavuttamaankaan samanlaista asemaa formuloissa kun Schumi.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Speedye kirjoitti:
Kysyn vaan sinulta, että mitä Kimi Räikkönen on formuloissa saavuttanut. Aivan, ei mitään. Muutaman voiton ja paalupaikan ja that's it. Eli hänelle ei ole mitään syytä olla kateellinen. On vain välillä hyvä muistuttaa ettei Räikkönen ole saavuttanut F1 vielä mitään. Eikä tule koskaan saavuttamaankaan samanlaista asemaa formuloissa kun Schumi.

Taitaa suomalaisten kateus johtua useimmiten rahasta ja omaisuudesta. Aina supistaan siitä mitä naapurilla.
Ja sitten jos joku näistä vähän varakkaammista mokaa, niin siitä kyllä supistaan vähintään vuoden päivät, ja senkin jälkeen käytetään lyömäaseena ihan syyttä suotta.
Sitä on suomalainen rehellisyys ja suoraselkäisyys parhaimmillaan.

Kimin mahdollisista tulevista saavutuksista on vähän tyhmää huudella etukäteen, sillä mieshän voi hyvin yllättää. Ajotaidoista miehen mahdollinen menestyminen ei ainakaan tule olemaan kiinni.
Vaikkakin Schumiin vertaaminen on suht turvallinen vaihtoehto. Sillä tuskin kukaan tulee enää saavuttamaan yhtä paljon kuin Schumi.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Speedye kirjoitti:
Kysyn vaan sinulta, että mitä Kimi Räikkönen on formuloissa saavuttanut. Aivan, ei mitään. Muutaman voiton ja paalupaikan ja that's it. Eli hänelle ei ole mitään syytä olla kateellinen. On vain välillä hyvä muistuttaa ettei Räikkönen ole saavuttanut F1 vielä mitään. Eikä tule koskaan saavuttamaankaan samanlaista asemaa formuloissa kun Schumi.
Kuinka moni nykyisistä F1-kuskeista on saavuttanut jotain? Schumi, Alonso ehkä Villeneuve? Joskus tuntuu, että ihmisten mielestä F1:ssä on vain kaksi hyvää kuskia. Mielestäni on aika hyvä saavutus, että F1:ssä on päässyt noin pitkälle ja etenkin rahakkaaseen asemaan kuin Kimi. Alex Wurzkin sanoi, että ihmisiä lähetetään avaruuteen enemmän vuosittain kuin niitä ajaa F1:ssä, joten on aika kunnioitettavaa päästä tuolle tasolle.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Huippuvalmennus kirjoitti:
Kuinka moni nykyisistä F1-kuskeista on saavuttanut jotain? Schumi, Alonso ehkä Villeneuve? Joskus tuntuu, että ihmisten mielestä F1:ssä on vain kaksi hyvää kuskia. Mielestäni on aika hyvä saavutus, että F1:ssä on päässyt noin pitkälle ja etenkin rahakkaaseen asemaan kuin Kimi. Alex Wurzkin sanoi, että ihmisiä lähetetään avaruuteen enemmän vuosittain kuin niitä ajaa F1:ssä, joten on aika kunnioitettavaa päästä tuolle tasolle.

Tietenkin on kunnioitettavaa ajaa F1. Kirjoitin tuon viestini lähinnä sen takia, että ihmiset tajuaisivat että Schumi ja Kimi ovat hieman eri planeetalta. Muutaman vuoden päästä F1 ajaa muuten muuan Atte Mustonen. Silloin alan kyllä kannattamaan Attea. Pistäkäähän nimi mieleen. Hänestä kuullaan vielä.
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Speedye kirjoitti:
Kysyn vaan sinulta, että mitä Kimi Räikkönen on formuloissa saavuttanut. Aivan, ei mitään.

Mitä Kimi olisi saavuttanut, jos hän olisi ajanut samassa asemassa ja samoilla autoilla kuin Schumacher. Niin, luultavasti ihan saman. Mitä Alonso olisi saavuttanut vastaavassa tilanteessa? No, ihan saman kaiketi.

Tuollainen vertaus on turha, koska kysymys on bisneslajista, jossa kalusto vaikuttaa kaikista lajeista ehkä eniten menestykseen. Rallissakin kuljettajan merkitys on suurempi kuin ykkösissä.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Speedye kirjoitti:
Tietenkin on kunnioitettavaa ajaa F1. Kirjoitin tuon viestini lähinnä sen takia, että ihmiset tajuaisivat että Schumi ja Kimi ovat hieman eri planeetalta..
Onhan heidän uratkin eri vaiheissa. Mielestäni on ihan turha lähteä vertaamaan kahta kuskia joiden urat ovat kesken, kaikenlisäksi kun toisen on ehtoopuolella, ja toisen on alku/keski(?)vaiheessa.

Sitten kun Kimi on uran loppupäässä, eikä ole saavuttanut "yhtään mitään", tervetuloa takaisin kertomaan kuinka surkea kuski oli kyseessä, sillä vasta siinä vaiheessa se on fakta.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Speedye kirjoitti:
Muutaman vuoden päästä F1 ajaa muuten muuan Atte Mustonen. Silloin alan kyllä kannattamaan Attea. Pistäkäähän nimi mieleen. Hänestä kuullaan vielä.

JJ Lehdon kummipoika muuten. Ja lyön vaikka 5000 euroa vetoa, että Atte Mustonen ei aja ikinä F1'ssä. En sano tätä pahalla, miksi sanoisin, mutta kun on nähnyt näitä suomalaisia lupaavia ratakuskeja viimeisen 15 vuoden ajalta, jotenkin vaan Atelta puuttuu "se jokin". Muutenkaan en hirveästi arvosta näitä kultalusikka per***** syntyneitä autourheilun harrastajia, suhteilla kun lahjattomampikin kuski voi saada sellaiset puitteet taakseen millä mennään formulamaailmassa pitkälle. Atte kuuluu juuri tähän joukkoon. Kun pikkupojasta asti saa ajaa parhaalla mahdollisella kalustolla ja taustat ovat kunnossa, olisi suuri ihme jos ei menestyisi. Sitten kun ollaan pikkuformuloissa ja Euroopan huippusarjoissa, kalustojen osalta tasoerot kapenevat ja siellä se veri sitten punnitaan lopullisesti. Pointti - jos autourheilu olisi edes puolet halvempaa, kilpailu formulamaailmassa olisi vieläkin kovempaa, suuri määrä lahjakkaita nuoria kun jää joka vuosi rannalle viheltelemään kun ei ole rahoitusta.

Tässä puhuu katkeroitunut, erittäin lupaavaksi karting kuskiksi jo 10 vuotiaana haukuttu HCM : )
(Olen muuten voittanut Mika Salon ajamalla 16 vuotiaana karting kutsukilpailussa - oli pakko sanoa! *hymiö*)

Monelta autourheilua seuraavalta unohtuu myös usein, että ei F1 ole ainoa autourheilu laji maailmassa. Suomessa kun puhut "suurelle yleisölle" JJ Lehdon erinomaisista saavutuksista GT-autoissa, yleensä vastaus on aina "ai se sama JJ joka ei onnistunut formula ykkösissä?". Sama koskee myös Mika Saloa.
 

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
HCM kirjoitti:
JJ Kun pikkupojasta asti saa ajaa parhaalla mahdollisella kalustolla ja taustat ovat kunnossa, olisi suuri ihme jos ei menestyisi. Sitten kun ollaan pikkuformuloissa ja Euroopan huippusarjoissa, kalustojen osalta tasoerot kapenevat ja siellä se veri sitten punnitaan lopullisesti.


Tässä on perää. F1 valitettavasti on niin sisäänlämpiävä laji, että potentiaaliset huippukuskit jäävät ympäri maailmaa tunaamaan ruosteisia karvanoppacorollojaaan.

Ollaan hyvinvointivaltio Suomesta mitä mieltä hyvänsä, niin mistä muusta maasta tiehöyläkuskin ja sosiaalityöntekijän pojasta tulee kuski, josta maailman huipputallit kilpailevat tosissaan?

Tietenkin Kimi Räikkönen, joka valitsee suihkuseurapiirien sijasta karaoken laulamisen Matti Nykäsen kanssa, ei joidenkin mielestä istu näin elitistiseen lajiin kuin F1.

Mutta anna palaa Kimi! Kouluta niitä!
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
fastasashark kirjoitti:
Onhan heidän uratkin eri vaiheissa. Mielestäni on ihan turha lähteä vertaamaan kahta kuskia joiden urat ovat kesken, kaikenlisäksi kun toisen on ehtoopuolella, ja toisen on alku/keski(?)vaiheessa.

Sitten kun Kimi on uran loppupäässä, eikä ole saavuttanut "yhtään mitään", tervetuloa takaisin kertomaan kuinka surkea kuski oli kyseessä, sillä vasta siinä vaiheessa se on fakta.

Voit tulla sitten kertomaan että Kimi on Schumia parempi kun rikkoo nuo Schumin ennätykset. Epäilenpä ettei Kimisi siihen pysty koskaan koska Schumacher on ainutlaatuinen F1-kuljettaja. Ja noita ennätyksiä ei riko Kimi, Alonso eikä kukaan muukaan.
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
lihaani kirjoitti:
Tässä on perää. F1 valitettavasti on niin sisäänlämpiävä laji, että potentiaaliset huippukuskit jäävät ympäri maailmaa tunaamaan ruosteisia karvanoppacorollojaaan.

Itse kuningas Schumacherkin totesi, ettei maailman paras kuski ole edes saanut mahdollisuutta ajaa. Autourheilussa parhaat eivät tule samalla tavalla esiin niin kuin monessa muussa lajissa kuten juoksussa.
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Speedye kirjoitti:
Voit tulla sitten kertomaan että Kimi on Schumia parempi kun rikkoo nuo Schumin ennätykset.

Et näytä ymmärtävän, että ykkösissä kuskin hyvyyttä ei voi mitata suoraan saavutuksilla.

Mitä jos Kimi ja Schumi ajavat ensi kaudella samassa tallissa ja Kimi voittaa Schumin? Oletko valmis muuttamaan kantaasi?
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Speedye kirjoitti:
Voit tulla sitten kertomaan että Kimi on Schumia parempi kun rikkoo nuo Schumin ennätykset.
Nyt mä en kohta jaksa enää... V***u, en ole puhunut ennätyksistä, kumpi on parempi j.n.e. Minua ottaa vaan päähän että sinun päässäsi on vain ja ainoastaan olemassa tämä jumala.

Schumi on hyvä kuski, muuten sillä ei olisi 7 mestaruutta ja kaikki ennätykset.

Kimi on hyvä kuski, muuten se ei pystyisi valitsemaan "vapaasti" ensi kauden työpaikan huippupalkalla.

Niinkuin joku jo aikaisemmin kirjoitti: Onko Kimi kussut sun aamumuroihin kun viha on noin kova?
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Hemingway kirjoitti:
Et näytä ymmärtävän, että ykkösissä kuskin hyvyyttä ei voi mitata suoraan saavutuksilla.

Mitä jos Kimi ja Schumi ajavat ensi kaudella samassa tallissa ja Kimi voittaa Schumin? Oletko valmis muuttamaan kantaasi?

Ei tietenkään voi.. Mutta jos kuskeja pitää keskenään vertailla niin silloin on otettava käyttöön tilastot ja saavutukset. Ja näissä Schumi on maailman paras. Kimi voi voittaa Schumin ensi kaudella yksittäisissä kisoissa jos samassa tallissa ajavat. Mutta pisteissä Kimi ei Schumia voita.

EDIT: Fastasashark: Ei se nyt noin koville voi ottaa. Kaikki tietävät kuka on maailman paras F1-kuljettaja. Ja sori, se ei ole Kimi.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Speedye kirjoitti:
Ei tietenkään voi.. Mutta jos kuskeja pitää keskenään vertailla niin silloin on otettava käyttöön tilastot ja saavutukset.

Mutta silloinkin on otettava huomioon muutkin tekijät kuten kuskien iät, tallien väliset voimasuhteet jne.

Onkin täysin järjetöntä verrata Kimin ja Schumin saavuttamia pisteitä toisiinsa ja päätellä siitä kumpi on parempi kuljettaja.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Speedye kirjoitti:
Kimi voi voittaa Schumin ensi kaudella yksittäisissä kisoissa jos samassa tallissa ajavat. Mutta pisteissä Kimi ei Schumia voita.

EDIT: Fastasashark: Ei se nyt noin koville voi ottaa. Kaikki tietävät kuka on maailman paras F1-kuljettaja. Ja sori, se ei ole Kimi.
Olettaen, että Schumi jatkaa uskallan väittää ettei Schumi pääse helpolla ja kyllä se saattaa hyvin olla niinkin että Kimi veisi Schumia kuin litran mittaa. Kohtahan nuo Ferrarin kuskit saadaan tietää kunhan Monzan kisa on ajettu loppuun.

Niin ja Speedye, ei se ole Schumikaan. Tosin nämähän on makuasioita, koska toisen aikakauden kuskia on aika hankala verrata nykyisiin kuskeihin. Minun silmissäni se paras kuski kuitenkin on M. Fangio.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Speedye kirjoitti:
Kimi voi voittaa Schumin ensi kaudella yksittäisissä kisoissa jos samassa tallissa ajavat. Mutta pisteissä Kimi ei Schumia voita.
Nyt esität taas faktana omat mielipiteesi. Tuon lauseen eteen kun lisäisit "Minä uskon että"...

Faktan ja omien mielipiteiden ero on valtava: fakta on jo tapahtunut kun taas mahdollisesta tulevasta voi olla eri näkemyksiä.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Pakkipari kirjoitti:
Olettaen, että Schumi jatkaa uskallan väittää ettei Schumi pääse helpolla ja kyllä se saattaa hyvin olla niinkin että Kimi veisi Schumia kuin litran mittaa. Kohtahan nuo Ferrarin kuskit saadaan tietää kunhan Monzan kisa on ajettu loppuun.

Niin ja Speedye, ei se ole Schumikaan. Tosin nämähän on makuasioita, koska toisen aikakauden kuskia on aika hankala verrata nykyisiin kuskeihin. Minun silmissäni se paras kuski kuitenkin on M. Fangio.

Hyvä valinta tuo J.M. Fangio(Juan Manuel hepun nimi siis). Veikkaan vaan, ettet hirveästi ole miehen ajamia kisoja nähnyt, kuullut vaan miehen saavutuksista. Itse arvostan näitä entisaikojen kuskeja todella paljon, mutta en voi nimetä heitä parhaimmaksi koska en ole heidän kisojaan nähnyt. Ayrton Senna on myös erittäin kova kuljettaja. Sanotaan näin, että Senna on paras yhden kierroksen kuljettaja maailmassa. Parempi kuin Schumi tällä osastolla.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Speedye kirjoitti:
Sanotaan näin, että Senna on paras yhden kierroksen kuljettaja maailmassa. Parempi kuin Schumi tällä osastolla.

Itse nostasin jopa Häkkisen Schumin edelle aika-ajanana. Vaikka eihän Schumikaan huono siinä hommassa ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös