Ted Raikas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Eki taitaa käyttää kaikki aikansa viinanjuomiseen ja maisemien mittailuun. Mikäs siinä jos ilmaiseksi pääsee kiertelemään muailmaa...
Onneksi minun ei ole tarvinnut katsoa Maikkarin formulalähetyksiä yli kymmeneen vuoteen. Laitoin faksilla ihan peruskehitysvinkkejä, kun olin jo silloin tottunut jo RTL:n laadukkaampaan työskentelyyn. Kyllönen lähetti silloin faksin takaisin, missä oli epäselvästi suurilla kirjaimilla käsinkirjoitettu pelkästään "me emme ole RTL". Sen jälkeen olen katsonut lähes yksinomaan RTL:ltä viimeiset reilu kymmenenvuotta lukuunottamatta niitä kisoja, mitä on tullut katsottua esim. USA:ssa.
Mäkit todennäköisesti jälleen eturivissä, Kimi nelosruudussa.
Kovalainen vastasi hienosti epäilijöilleen ajamalla kuudenteen ruutuun. Fisicokin jäi taakse. Parempaan Heikki tuskin olisi pystynyt. Toivotaan, että startti onnistuu myös yhtä hyvin.
...
Räkä lähtee taistoon omien puheidensa mukaan painavalla autolla, toivottavasti siis painavammalla kuin muut kuskit.
Sillä Williams huhulla todellakin on perää. Tämä siirto voisi olla Kovalaiselle hyväkin homma. Paineet olisi Williamsilla pienemmät.
Linkki:
http://www.karjalainen.fi/Karjalain...i_renaultin_tarjoavan_kovalaista_3457082.html
Miltäs kanavalta katselette? Mulla ranskankieilinen Eurosport, onko kellään tarjota parempaa?
Loistava lähtö taas vaihteeks Kimiltä. Tällä kaudella Kimi on menettänyt lähdössä asemiaan todella monta kertaa. Toivottavasti edes johtuu osittain painavasta autosta, mutta enpä oikein jaksa uskoa, että Kimillä on muita painavempi auto. Toivottavasti Heikki ajaisi tänään palkintokorokkeelle.
Suomalaisilla kaksoisjohto! Nautitaan tästä minuutista.