F1-ketju

  • 662 607
  • 5 069

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
spertti kirjoitti:
Ei ole. Ainoastaan Bahrainissa juodaan jotain väsynyttä marjamehua, mutta muuten kiskotaan kyllä ihan normaalia sampanjaa.

Juu Bahraini on ainoa maa jossa ei ruiskuteta shampanjaa, koska maan uskonto ei sitä salli. En nyt muista mitä hedelmämehua se ruiskutettava juoma on
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
HemmoP kirjoitti:
Hymyilyttä nämä Ferrarin morkkajat jotka nyt kiskovat kilvan punaista päälle.

Jottei ihan pelkäksi hymyilyksi mene, ilmoittautuu tässä yksi poikkeus. Minä en kisko taatusti fiiatin kuteita niskaani, enkä taatusti iloitse noiden onnistumisesta. Näytää tässä vaiheessa surulliselta tuleva F1-kausi. Toivotaan kuitenkin että Heikkikin nousee vielä palkintopallille.

Niin vielä yksi juttu: Italia on paska maa (:
 
Viimeksi muokattu:

kritiikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Analyytikko_ kirjoitti:
Kovalainenhan asetti ajosuorituksellaan Briatoren Rellun päällikkönä ja Kovalaisen managerina täysin naurunalaiseksi pyörimällä radan ulkopuolella kuin eräätkin "liikkuvat shikaanit" aikanaan.

Niin, tämä viagranpurija on aina ollut tarkka maineestaan. Minä suorastaan pidän katastrofina sitä että tallipäällikkö on noin lyhytpinnainen.

Analyytikko_ kirjoitti:
Tämäkö oli huolella varjeltu Rellun timantti?

Kyllä se tämä ihan heidän itsensä valitsemana on. Playboy olisi voinut ottaa hieman omaankin piikkinsä,- kuten auton epäluotettavuuden jonka vuoksi harjoitukset menivät "timantin" osalta aivan perseelleen.

Tekisivät nyt vaan yötäpäivää työtä sen koslansa kanssa, niin tuloksetkin voisivat parantua. Pitää muistaa että heidän parempikin autonsa jäi voittajasta yli minuutin joka palkinnoista kilpailtaessa on jo ikuisuus.

Analyytikko_ kirjoitti:
Jos vertaa esim. Hamiltoniin (Heikkiä parempi auto) ja Rosbergiin (Heikkiä huonompi auto), niin Kovalaisen suoritus oli sanalla sanoen fiasko. Heikin kannalta tästä on vain yksi tie ja eiköhän mies paranna tästä kisasta.

Ensimmäinen kisa on aina arvoituksellinen, eikä sen perusteella voida tehdä suuria johtopäätöksiä. Ei Hamiltonin- eikä Rosberginkaan kannalta. Heikki kyllä parantaa vaikka ei olekaan Vantaalla tai Espoossa asuvien sudeettien jälkeläinen. Siihen uskon.

Briatore on varmasti läksyttänyt Heikkiä neljän seinän sisällä. Pitikö nolata vielä julkisestikin. Ei noin toimita niissä talleissa joissa sisäinen ilmapiiri pyritään pitämään hyvänä.
Kaikki me näimme itse että ei oikein onnistunut, ei siinä tuon krapulaisen häntäheikin ilmoitusta tarvita.

"häntäheikki"- ei prkkl, tämähän on sattuvasti sanottu,-vaikka itse sanonkin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

RCY#7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Dallas Stars, Habs, Liverpool, Suomi
Vittumaista kettuilua kaikkiaan Briatorelta. Kovalaisen viikonloppu oli kaikkea muuta kuin onnistunut ja sen näki sokea reettakin, mutta täytyykö täysin lytätä ja se on managerilta/tallipäälliköltä aika harkitsematonta lausumaa. On tainnut menestys sekoittaa harmaat rintakarvat sen verran, että voi laukoa ihan mitä lystää.

Toisen rookiekuljettajan Hamiltonin panos oli sitten sitäkin huikeampi. Heti ensimmäisen mutkan ohituksessa näki, että nopeita hoksottimia kaverilla ainakin on. Tosi näppärä liike Kubican takaa ulkokaarteen puolelle ja siitä Alonsonkin ohi kolmanneksi. Alonso luultavasti molotti puta! puta! huutojaan, kun juniori kyykytti. Ämsee Laareni halusi ilmeisesti kuitenkin pitää marssijärjestyksen ja pitää maailmanmestarin tyytyväisenä. Hamilton on vielä tuleva maailmanmestari, sen tämä kisa jo osoitti. Taitoa on vaikka muille jakaa.

Ei kuitenkaan vielä tällä kaudella ellei jotain todella erikoista tapahdu sillä sen verran hyvältä Ferrarin ja Räikkösen toiminta vakuuttaa. Hemmetin tylsän kisan suuvereenia hallintaa alusta asti ja kyllä näitä kisoja voi katsella tästäkin eteenpäin jälkilähetyksinä, jos sama tahti jatkuu. Massa tulee varmasti mukaan kärkikahinoihin, mutta kaksi tallia näyttää olevan niin vahvoja jatkossakin, että se nelikko kärkitilat tulee pääsääntöisesti ratkaisemaan.

Vielä, kun Räkä saisi hiukan särmää tuohon esiintymiseensä niin aina parempi. Nytkin lausunnot on sitä samaa monotonista höpinää mitä aina ennenkin ja pahaa pelkään, että sama äänenpaino jatkuu ja jatkuu. Hiukan toivoisi enemmän vaikka valmentautumista esiintymiseen, jota olisi ilo seurata. Ei sillä, hyvin se rattia pyörittää.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Tuli seurattua sitten kauden avauskisa RTL:än puolelta. Saksasta en ymmärrä mitään, mutta ohjaamisesta sen verran, että se oli tuossa kisassa todella huonoa. Ainakin RTL:än puolella. Todella hienosti hypittiin potenttiaalisista ohitustilanteista johonkin Super Agurin keskisektorin ajamiseen.

Mutta itse kisaan. Kimi oli kisassa odotetun ylivoimainen, ja vaikka ero maalissa olikin vain 7 sekunttia, niin sitä olisi voinut helposti olla huomattavasti enemmän. Tässä vielä Kimin ja Fernandon parhaat kierrokset kisasta.
1 Kimi Räikkönen 1:25.235
2 Fernando Alonso 1:26.314
Potenttiaalia Ferrarissa siis on.

Suurin mielenkiinto kisassa kuitenkin kohdistui Hamiltoniin, joka piti Alonsoa helposti takanaan toiselle stopille asti. Vähän ennen stoppia eteen sitten tuli joku liikkuva shikaani, joka ei antanut tietä, ja täten Hamiltonin noin kahden sekunnin johto Alonsoon suli kokonaan pois. Ja tähän kun lisätään 2 sekunttia Alonsoa pidempi stoppi, niin Alonso pääsi pysähdyksen jälkeen helposti Hamiltonin ohi.
Jos Hamilton jatkaa vastaavia otteita, ja jopa petraa radoilla joilla on ajanut ennenkin, niin saa Alonso tehdä täyden päivätyön Hamiltonin lyömiseksi.
Tätä paria tulee varmasti seurattua kauden aikana tarkemmin, kun Kimin ylivoimaisia voittoja.

Kovalaisella meni viikonloppu totaalisesti vituilleen, mutta eiköhän mies parempaan pysty. Nyt on 3 viikkoa aikaa kerätä sisua, ja näyttää Malesiassa mistä kanakusee.

Kokonaisuutena tapahtumatylsä kisa. Mikä ei ole yllätys, sillä Melbournessa ohittaminen on vaikeaa, ja tämän kauden moottorirajoitussääntö vielä vaikeuttaa sitä entisestään.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Hienoa Kimi!

Ja ne jokka on tuominnut Kimin hänen henkilökohtaisista asioistaan voi kylmästi pitää turpansa kiinni.
 

Tohtori paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Loistokisa Kimiltä ja asiat näyttäisi etenevän suunnitelmien mukaan, mukavaa olisi ollut nähdä kunnon taistelu Massaa vastaan, mutta eiköhän senkin aika koita vielä. Kokonaisuutena kisa oli aika tylsänpuoleinen. Kovalaisen suoritus oli mykistävän huono ja mielestäni mies olisi ansainnut saada turpaansa tuollaisen perseilyn jälkeen. Jos vertaa Fisicoa ja Alonsoa ja kuinka jyrän alla Fisico oli, ja nyt Fisicoa ja Heikkiä niin voi ehkä uudelleen kyseenalaistaa, että kenen tallipaikkaa se Nelson Piquet JR. siellä oikeastaan kyttääkään. On totta että yksi kisa on vain yksi kisa, mutta Heikki teki itsestään narrin radalla, aika-ajo oli täysin ala-arvoinen suoritus ja kisa vielä huonompi.

Pikku Kekeltä aika hyvä kisa. Coulthard ansaitsisi jonkin sortin rangaistuksen täysin järjettömästä kamikaze ohituksestaan. Hamiltonilta erittäin loistava debyytti, koko viikonlopun ajan varmaa suoritusta ja hyvin pysyi Alonson vauhdissa, pieni kontrasti Heikille.
 
Viimeksi muokattu:

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
"Entinen Ferrari-tähti Niki Lauda haukkui samaisessa lehdessä italialaistallin pomon Jean Todtin, joka palkintopallilla yltyi halaamaan Räikköstä.

- Tuomitsen jyrkästi Todtin käytöksen. Hän käyttäytyi aivan kuin hänen hyvä ystävänsä Schumi olisi voittanut kisan. Todt näytteli pitävänsä Kimistä yhtä paljon kuin Schumista. Se oli todella tekopyhää toimintaa, Lauda marisi."

Siis mitä kettua? Todt halaa Räikköstä voiton kunniaksi niin se on tekopyhää? Muistanko väärin vai eikös tämä Lauda hauku Kimiä joka käänteessä? Täysin käsittämätön kommentti. Mitä tekemistä Schumilla on Kimin ja Todtin juhlimisella?

Schumista puheenollen se oli kuulemma Schumi kun soitti Kimille ennen podiumille menoa. Miksi ihmeessä? Luulin että siellä on Jenni tai vähintäänkin Halonen tai Ferrarin ylin pomo puhelimessa niin joku Schumi?!?
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
V-man kirjoitti:
Siis mitä kettua? Todt halaa Räikköstä voiton kunniaksi niin se on tekopyhää? Muistanko väärin vai eikös tämä Lauda hauku Kimiä joka käänteessä? Täysin käsittämätön kommentti. Mitä tekemistä Schumilla on Kimin ja Todtin juhlimisella?

Joo näin se tekee aika usein. Itävaltalaisen ystäväni mukaan kuitenkin suurin osa itävaltalaisista formulafaneista pitää Nikiä väsyneenä, puolijärkisenä idioottina, joka ei koskaan ole toipunut siitä kolarista aivan kokonaan. Eli sanalla sanoen, eivät anna miehen kommenteille paljoakaan arvoa.

Se, että Niki Lauda ei arvosta Kimiä, ei sitten taas tunnu kaverini mukaan haittaavaan össien Kimi-fanitusta. Suurin osa tykkää Kimin tyylistä, rankasti radalla ja radan ulkopuolella.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
crossari kirjoitti:
Itseltäni oli mennyt täysin ohi kaiken Max-hömpän keskellä, että Matti Kyllönen palasi selostajaksi. No siinä sitten aamulla katselin normimaikkarin puolelta koostetta aika-ajoista eikä mennyt kuin kaksi minuuttia kun toivoin, että Matti kannettaisiin selostamosta ulos.
Heh, joo en ihan ulos kantamisesta tiedä.. Itsekin olin vielä sängyssä kun tv napsahti päälle ja Kyllönen eetteriin. Luulin että Folke West oli päässyt ääneen. Tai ehkäpä lähempänä pikemminkin että Matti Kyllönen parodioi Matti Kyllöstä. Niin surkuhupaisaa hehkutusta se taas oli. Siitä onkin aikaa kun Mattia viimeksi kuuli ja onhan se aivan eri kun nämä muut selostajat. Jotenkin sellainen paluu menneisyyteen-fiilis tuli välittömästi.
Noh, hyvä juttu oli tämä tunnin koostelähetys. Sen pituinenhan se kisa saakin olla, ei tarvi katsella sitä jonossa ajoa montaa tuntia (muutakin kun pitäisi ehtiä), mutta pelkät kisan huipputapahtumat ovat vähän liian vähän. Eli Kyllösellä ja tunnilla jatketaan. Tosin streamit kyllä tulevat käyttöön Euroopan osakilpailuissa, jos olen kotona. Moneltakohan nuo koosteet edes mahtavat tullakaan noista Euroopan iltapäiväkisoista??

Iker kirjoitti:
Oli tosin outo nähdä F1-palkintopallilla tummaihoinen kuski. Salkkari-tyyliin seuraava askel onkin homokuski ja sitten naiskuljettaja
Heh eh, näin kyllä oli. "Mitä, se olikin tumma!?" Noh, kova kuski tämä jannu mitä ilmeisemmin on ja lisää "väriähän" tuo laji kaipaakin.

Muita huomioita:
-Mahtavan mahtava idea jonkun tallin vetää auto maapallon väreihin. Karu.
-Renault palaa nähtävästi takaisin keskikastiin Williamsin ym kanssa. Harmi sinällään, juuri kun tottui muuhunkin kuin F tai Mc :iin palkintopallilla. Lisäksi rumempi kolmivärimaalaus kuin viime kauden kelta-turkoosi.
-Heikki oli sittenkin odotettua huonompi.
-McLaren tunkee yhä enemmän punaiseen päin Vodafonen kanssa, kun taas Ferrari työasujensa puolesta menee juuri päinvastaiseen.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Hame päälle Ron Denis! No se nyt j*malauta kumma juttu että silloin kun Ferrari on nopea ja McLarenit eivät niin tämä eläkeläinen alkaa heti itkeä ja vollottaa. Ettei nyt vaan harmittaisi se, että Kimi siirtyi Ferrarille ja saavutti heti ekassa kisassa paalupaikan, voiton ja kilpailun nopeimman kierroksen ?
Viime vuonna Kimi ei voittanut McLarenilla yhtään kilpailua.
Suomalaiset muistavat varmaan aika pitkään, että Kimi menetti 2 maailmanmestaruutta epäluotettavan McLaren auton takia!


http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1338804
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
En minä tuon ylläolevan jutun takia hamekangasta Ronille ehdottaisi. Sillä jos joku huijaa, niin pitäähän sen jäädä kiinni. Mutta jos Ferrarissa ei ole mitään vilpillistä, niin sitten Ron setäkin voisi keskittyä oman tallin asioihin.

http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2007/03/512974 <- tuo on se juttu jonka takia täältä lähtisi hamekangasta Ron sedälle. "niisk muut käyttää eri taktiikkaa kuin me nyy, ja me kärsitään siitä niisk."
Ja täytyy kyllä todeta, ettei kumpikaan MacLadoista ollut missään vaiheessa iskuetäisyydellä Heidfeldiin nähden.
 

Jacobus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
stiflat kirjoitti:
Moneltakohan nuo koosteet edes mahtavat tullakaan noista Euroopan iltapäiväkisoista??
Euroopan kisoista tunnin kooste tulee pääsääntöisesti klo 18-19, pidempi kooste puoliltä öin. Kaikki lähetysajat: http://www.mtv3.fi/urheilu/f12007/mtv3-mtv3max.shtml.
stiflat kirjoitti:
-Mahtavan mahtava idea jonkun tallin vetää auto maapallon väreihin. Karu.
Onhan se ajatus hyvä, mutta radalla ei kulje pätkääkään. Vai ajatellaankohan Hondalla, että säästetään luontoa, kun aika-ajoissa ei ajeta kaikkia kolmea osiota ja kisassakin tullaan hiljaa, kaukana kärjen takana maaliin? Tällä tahdilla ei ainakaan koneet paukahtele, eihän se olisi nykyimagon mukaista =). Honda ja sen edeltäjä BAR ovat osanneet kyllä markkinointipuolen ja imagonrakennuksen mainiosti, mutta pääasia, eli moottoriurheilu on sujunut vähemmän mairittelevasti lähes koko toiminnan ajan.
repe_joke kirjoitti:
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutis.../2007/03/512974 <- tuo on se juttu jonka takia täältä lähtisi hamekangasta Ron sedälle. "niisk muut käyttää eri taktiikkaa kuin me nyy, ja me kärsitään siitä niisk."
Ajattelin samaa, kun luin kyseisen uutisen. Pitäisikö jatkossa Ronilta mennä kysymään, millä taktiikalla sopii lähteä kisaan mukaan? Taitaa Ron ottaa tällä vahvan kiinnityksen kuvitteellisen vuoden itkijä -pystin voittajaksi F1:ssä.
 

kritiikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onhan tuo Dennisin esiintulo tietynlaista mailanmittausta. Toisaalta säännöt on tarkoitettu noudatettaviksi.

Kumma kun Dennis ei käytä "vakoilijoidensa" paljastamaa rikettä hyödyksi ja laita tehtaansa väkeä rakentamaan samanlaista systeemiä. Sillähän se vauhti nousisi heilläkin.

Jokaisella tallilla ilmeisesti on "vakoilijansa," joten se olisi kohta kaikkien käytössä.

Ilmeisesti ainoa jolla ei vakoilijoita ole, on FIA. Se ei varmasti huomaisi vaikka kilpailussa ajettaisiin avaruus-sukkulalla, ellei Dennis erikseen kävisi siitä ilmoittamassa.

Minusta viime vuonna Dennis oli isällisen oloinen ystävällinen mies ja Jean tympeän näköinen kolttosten salailija.
Nyt näyttää että Jean on isällisen oloinen ystävällinen mies ja Dennis tympeä kärttyisä vanha ukko.

Näin takkia käännetään vauhdissa.
 

Salama44

Jäsen
Niilo kirjoitti:
Hame päälle Ron Denis! No se nyt j*malauta kumma juttu että silloin kun Ferrari on nopea ja McLarenit eivät niin tämä eläkeläinen alkaa heti itkeä ja vollottaa. Suomalaiset muistavat varmaan aika pitkään, että Kimi menetti 2 maailmanmestaruutta epäluotettavan McLaren auton takia!
Tällä kaudella vain nauretaan kun MC Larenit alkavat poksahdella ja Ferrarit ajavat luotettavasti sellaiset 10 palkintopallisijaa putkeen.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Salama44 kirjoitti:
Tällä kaudella vain nauretaan kun MC Larenit alkavat poksahdella ja Ferrarit ajavat luotettavasti sellaiset 10 palkintopallisijaa putkeen.

Älä kovin paljon ihmettele, jos ne McLadat ei poskastelekkaan kovin kiivaaseen tahtiin kuluvan kauden aikana. Kimillä oli kuitenkin kahden edellisen kauden aikana huikeat 4 kappaletta keskeytyksiä tekniseen vikaan. Ja moottoririkkoja niistä ei ollut yksikään.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
repe_joke kirjoitti:
Kimillä oli kuitenkin kahden edellisen kauden aikana huikeat 4 kappaletta keskeytyksiä tekniseen vikaan. Ja moottoririkkoja niistä ei ollut yksikään.
Kuinkas monta ei-keskeytykseen johtanutta teknistä vikaa Kimin Laarenissa noilla kausilla oli? Muistelisin Kimin startanneen aika monta kertaa jostain sijoilta 10+ kun on jouduttu autoa rukkaamaan uusiksi jossain vaiheessa viikonloppua. Näinköhän jostain löytyisi tilastoja erinäisistä kuskien ongelmista (siis muistakin kuin keskeytykseen johtaneista eli lähinnä lähtöruutua pudottaneista vioista).
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Czescku kirjoitti:
Kuinkas monta ei-keskeytykseen johtanutta teknistä vikaa Kimin Laarenissa noilla kausilla oli? Muistelisin Kimin startanneen aika monta kertaa jostain sijoilta 10+ kun on jouduttu autoa rukkaamaan uusiksi jossain vaiheessa viikonloppua. Näinköhän jostain löytyisi tilastoja erinäisistä kuskien ongelmista (siis muistakin kuin keskeytykseen johtaneista eli lähinnä lähtöruutua pudottaneista vioista).

Noilla moottorin vaihdoilla ennen kisaahan ei ole mitään merkitystä, kun katsotaan sitä keskeyttääkö mäkit kisassa vai ei.

Mutta tässä kuitenkin tilastot.
Toissa kaudella noita moottorinvaihtoja ennen kisaa tuli 3 kappaletta. Viime kaudella ei kertaakaan.
Toissa kaudella moottorivaihdettiin ensimmäisen kerran Ranskassa ennen kisaa. Sitten heti perään Silverstonessa, ja viimeisen kerran Italiassa.
Että ehkä nuo kaksi peräkkäistä vaihtoa on sitten luonut mielikuvan, aina se moottori vaihdettiin.

Että kyllä Mclarenin on paranut luotettavuuttaan huomattavasti, kun katsoo aiempia kausia, jolloinka Kimillä taisi jäädä kisa kesken sen 10 kertaa moottoririkon takia.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Ferrari on sitten tehnyt päätöksensä perustuen simulointeihin ja muihin tutkimuksiin, että Kimin autosta ei moottoria vaihdeta ennen sunnuntain Malesian GP:tä, vaan Kimi lähtee kokeilemaan kuinka peli kestää kovaa kuumuutta. Simuloinnissa oli tehojakin tiputettu n. 50 hevosvoimaa ja tulokset olivat ilmeisesti olleet sen verran rohkaisevia, että Kimin pitäisi silläkin tehomäärällä pärjätä, ellei nyt sitten koko moottori pääse räjähtämään.
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Varmasti aika-ajon viimeinen osuus ajetaan 100% tehoilla ja kisassakin tiukan paikan tullen väänetään vähän ruuvista lisää kierroksia. Kuitenkin tämä tasoitus mielestäni aiheuttaa sen, että Massa on ennakkosuosikki numero yksi tähän kisaan.
 

Jacobus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
lunar kirjoitti:
Varmasti aika-ajon viimeinen osuus ajetaan 100% tehoilla ja kisassakin tiukan paikan tullen väänetään vähän ruuvista lisää kierroksia. Kuitenkin tämä tasoitus mielestäni aiheuttaa sen, että Massa on ennakkosuosikki numero yksi tähän kisaan.
Massa on kisan suurin suosikki, mutta se, ettei moottoria tarvinnut vaihtaa, on mielestäni parempi juttu. Vaikka Räikkönen olisi uudella moottorilla pystynyt ajamaan täysillä, olisi suurin riski tässä ollut lähteä keskijoukosta. Viime vuodeltahan muistetaan, kun Christian Klien kolaroi Räikkösen keskeytyskuntoon juuri Malesian GP:ssä, kun Räikkönen joutui lähtemään kisaan hieman kärjen takaa. Sitähän ei voi tietää, kuinka vakavasta ongelmasta on ollut kyse, mutta kovin paha se ei ilmeisesti ole ollut, kun ilman moottorinvaihtoa selvitään. Pakkaa saattaa vielä sekoittaa sää, sillä sunnuntaina voi tulla sadekuuroja ja Malesiassa ne kuurot eivät aina ole kovin pieniä.

Perjantain harjoituksissa Ferrarit olivat vahvoja. Toiseksi nopeimmaksi talliksi nousi ehkä yllättäen Renault, mutta Briatore myönsikin, että he ajoivat parhaat aikansa kevyillä autoilla ja pehmeillä renkailla. McLarenit olivat sijoilla 9 ja 12 (toisessa harjoituksessa), mutta uskoisin heidän taistelevan kärkisijoista ja Renaultin tulevan hieman alaspäin. Williams oli myös yllättävän vahva, jättäen mm. Toyotat taakseen.
 
Viimeksi muokattu:

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Jacobus kirjoitti:
Massa on kisan suurin suosikki, mutta se, ettei moottoria tarvinnut vaihtaa, on mielestäni parempi juttu.

Massalla tutut sävelet McLadaa "ohitettaessa". Kisa löytyy Sopcastilta ilmaiseksi... Ei paljasteta enempää.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Pressiboxi kirjoitti:
Massalla tutut sävelet McLadaa "ohitettaessa". Kisa löytyy Sopcastilta ilmaiseksi... Ei paljasteta enempää.

Massa on kisaturistien isä ja äitee. Mutta ei käydä tosiaan spoilailemaan enempää.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
peruspata kirjoitti:
Mutta ei käydä tosiaan spoilailemaan enempää.

Mitä helvetin spoilaamista? Ne perkeleen lusmut, jotka eivät maksa/jaksa etsiä ilmais lähetystä, niin voivat pysyä hevonvitussa ketjuista, joissa voi kisantulokset/otteluntulokset paljastua.

Mcladoilta loistava kisa. Kimiltä ok kisa, Massalta aivan paska kisa.

Eniten ihmetyttää miksi Ferrarit jättivät startissa Hamiltonille radan täysin auki. Ihan kun olisi katsonut Suomi - Ruotsi lätkäpeliä, ja Foppan/Sundin tulee alueelle sisään ja tekee maalin, kun Suomen pelaajat keskittyvät tekemään kunniaa kuljetukselle.

Alonso oli muuten nopeinkuski koko kisan ajan. Siis ihan kierroskierrokseltakin tarkastellessa, no siis tokihan siellä on yksittäiskierroksia jossa joku muu oli nopeampi, mutta Alonso oli tämän kisan THE MAN. Kertooko se jotain Mclarenin hyvyydestä? Vai kärsikö Kimi moottoristaan todella noin paljon?
Viikon päästä näihin kysymyksiin saadaan lopullinen vastaus.
 

S.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihan kuin Kimi olis näyttänyt äsken palkintokorokkeella pienellä ranneliikkeellä jollekin että "keittoo tänään"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös