Korhonen kirjoitti:Suorasta lähetyksestä uskoisin kuitenkin varsin monien olevan valmiita maksamaan etenkin jos tuo jälkilähetys ei osu kovinkaan katsojaystävälliseen kellon aikaan. Missään kai ei ole sanottu, että ilmaisen puolen lähetys tulisi pari-kolme tuntia suoran lähetyksen jälkeen eli aikalailla prime timessa? Voihan olla, että se sijoitettaisiin Kymmenen uutisten jälkeen tai vaikkapa nykyiselle uusintapaikalle maanantain aamupäivään. Sunnuntai-ilta (18.00-22.00) on vieläpä varsin hyvä katseluaika, joten on hyvin mahdollista, että Maikkari haluaa tuolla paikalla esittää hittisarjoja, jos ei muuten niin pönkittääkseen formulapaketin myyntiä.
Niin tai sitten maikkari pistää sen jälkilähetyksen parhaaseen katseluaikaan, että saa mainoksista parhaan mahdollisen tulon. Maksullisella puolella tuskin on mainoksia. Itse en ainakaan maksaisi siitä, että saan katsoa mainoksia, kun kanava saa itse mainoksista kuitenkin tuloa.
Oma mutu on siis, että maikkari pistäisi kyllä ne jälkilähetykset parhaaseen katseluaikaan, ja maksimoisi sillä mainostulot.
Ei sieltä sunnuntaisin mitään muutakaan järkeävää varmaankaan tulisi. Tai en itse ainakaan ole huomannut, että maikkarilta olisi jotain järkevää sunnuntai iltaisin tähän mennessä tullut.