F1-ketju

  • 661 086
  • 5 107
Suosikkijoukkue
Suomi
repe_joke kirjoitti:
Moni varmasti maksaisi mielellään formuloista, jos lähetysten laatu paranisi samalla. Pari viime kautta formulalähetysten laatu on ollut huonointa mitä minä muistan. Ja Kyllösen aikaan meno oli välillä kuitenkin melko "hulvatonta".
Elikkä jos maksullisuus toisi samanlaisen hypyn lähetysten laatuun, kun sm-liigan siirtäminen maikkarilta canalille toi, niin en näkisi maksamista pahana juttuna, vaikka en näkisi kuin pari kisaa kaudessa suorana.
Nykyisestä laadusta en maksaisi edes euroa.
Täytyy myöntää, että laatu saa kyllä parantua, jos lähetyksistä pitää kovin reilusti maksaa. Lähetinkin jo palautetta maikkarille, että voivat olla varmoja ettei maksukortteja mene paljoa kaupaksi nykyisellä tasolla, ei ainakaan tähän talouteen. Ensimmäisenä se prkl Oskari Saari vaihtoon. Tehkää samoin, niin ehkäpä saamme paremman selostajan kuvioihin ensi kaudeksi.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Kyllähän ne formulat sitten jää näkemättä, jos ja kun maksulliseksi tulevat. Tilattuna on jo Canal+ ja se pysyy myös jatkossa. Ei tässä nyt kuitenkaan viitsi alkaa televisioon kovin paljoa törsäämään ja joka suuntaan rahoja levittelemään. Hinta ei tule Maikkarin tietäen olemaan kovinkaan halpa. Varmaan mennään vähintään 100€oon (siis ihan omaa spekulaatiota) koko kauden osalta ja jostakin se voi olla pikkusumma, koska rellulla ja Ferrarilla ajaa suomalainen, mutta valtaosasta se tulee olemaan liikaa. Toki Canali ylittäisi tuollaisen
summan jo 4kk:ssa, mutta tarjonta on kuitenkin hiukka monipuolisempaa. Ymmärrän toki Maikkaria, koska onhan tässä selvä rahastuksen paikka. Sitä en kyllä sitten ymmärrä, jos ei suoraan myönnetä, että rahastustahan tämä. Kovalaisella ja Räikkösellä imetään suomalaisista kaikki mahdolliset pennit taskuun.

Uskoisin (taas ihan spekulointia), että nuo kisat näkyvät ja samana iltana keskiyön aikaan tai viimeistään seuraavana päivänä myös maksuttomalla puolella. Eli jos tulokset saa pysymään piilossa ja aikaa on katsoa yöllä tai päivällä niin eihän siinä paljon joudu kärsimään.

Toivottavasti oikeudet jossain vaiheessa eli 3 vuoden päästä siirtyisivät Canalille :P
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jack in the Box kirjoitti:
Täytyy myöntää, että laatu saa kyllä parantua, jos lähetyksistä pitää kovin reilusti maksaa. Lähetinkin jo palautetta maikkarille, että voivat olla varmoja ettei maksukortteja mene paljoa kaupaksi nykyisellä tasolla, ei ainakaan tähän talouteen. Ensimmäisenä se prkl Oskari Saari vaihtoon. Tehkää samoin, niin ehkäpä saamme paremman selostajan kuvioihin ensi kaudeksi.

Mitenköhän sitä laatua parannettaisiin niin että yht'äkkiä ihmiset jotka boikotoivat päättävätki että nytpä maksan mielellään 100e-200e kaudesta.

Itse veikkaan ettei laadun parantaminen merkkaa juuri mitään, ainoa mikä merkitsee on se että F1 häviävät sen tv:stä joka ei maksa. Ja sitten lajista kiinnostunut huomaa että kisat on nähtävä maksoi mitä maksoi, sen enempää laadusta piittaamatta.

Itse ainakin ostan kortin samantien. Kun seuraan lajia, niin ei voisi vähempää kiinnostaa Oskari Saaren sekoilut vaan kyllä siinä frendien kanssa kisastudiossa on ihan omat selostukset päällä.

Ja mun mielestä laatu on tällä hetkelläkin hyvää.
Suuri parannus oli Keken mukaan tuleminen, luonnollisesti syy on Nicossa kun ajaa tällä hetkellä F1:ssä. Tämä legendaarinen herra saa sinne haastatteluihin kaiken maailman Flavio Briatoret, Jackie Stewartit jne.. Mustakari ja MTV3 tiimi ei näitä muuten saisi haastattelupöytään ja tämä 99% fakta.
Ja kommentaattorit Salo ja JJ on parasta mitä suomessa on tarjolla, Häkkisen ulosanti on niin nihekää ettei sitä kukaan jaksaisi kuunnella. Jos siis oletetaan että lajia kommentoi joku jolla on omakohtaista ajokokemusta sieltä.

Oskari Saari on ainoa kysymysmerkki. Mutta se ei suuresti ainakaan itseäni haittaa. Joka lajissa pitää ollaa joku joka selostaa koko ajan, silloin tulee myös paljon paskaa suusta. Harva selostaja pystyy puhumaan joka sekuntti pelkkää asiaa.

Olen tyytyväinen MTV3 jatkosopimukseen, itse olisin enemmän kyseenalaistanut sen olisko toiminut millään muulla kanavalla. Saako esim. Canal + lähetyksiinsä Salon, JJ, Rosbergin jne..
Näillä mennään ja hyvä niin.

J
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Jupe kirjoitti:
Mitenköhän sitä laatua parannettaisiin niin että yht'äkkiä ihmiset jotka boikotoivat päättävätki että nytpä maksan mielellään 100e-200e kaudesta.

Itse veikkaan ettei laadun parantaminen merkkaa juuri mitään, ainoa mikä merkitsee on se että F1 häviävät sen tv:stä joka ei maksa. Ja sitten lajista kiinnostunut huomaa että kisat on nähtävä maksoi mitä maksoi, sen enempää laadusta piittaamatta.

Niin itse en usko, että MTV3 pistää hinnan 100e-200e väliin. Se oli vain ilta~sanomien toimittajan oma spekulaatio.
Toissa kaudella oli mahdollisuus nähdä maksulliset formulat ilman mainoksia + GP2:set suorana, ja sen hinta oli jossain 30e-50e välissä -hintaa en muista, sillä itse en tuota palvelua köyhänä tilannut.
Ja itse luulen, että hinta jatkossakin tulee pyörimään samoilla tietämillä.

Ja F1:set eivät tule tv:stä mihinkään häviämään. Vain suorat kisalähetykset on siirtymässä maksulliseksi. Jatkossa kisa tulisi jälkilähetyksenä parhaaseen katseluaikaan, joka on aika olisi outoa jos pitää paikkansa.
Sillä kuten totesin jo aiemmin. Tuo ajankohta sopii muutenkin suurimmalle osalle suomalaisista paremmin kun 15:00 sunnuntai iltana alkavat kisat.
 

Gianfranco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
repe_joke kirjoitti:
Niin itse en usko, että MTV3 pistää hinnan 100e-200e väliin. Se oli vain ilta~sanomien toimittajan oma spekulaatio.
Toissa kaudella oli mahdollisuus nähdä maksulliset formulat ilman mainoksia + GP2:set suorana, ja sen hinta oli jossain 30e-50e välissä -hintaa en muista, sillä itse en tuota palvelua köyhänä tilannut.

Enpä muista minäkään tarkalleen minkälainen maksu tuosta paketista silloin oli. Mutta voisin kuvitella, että Maikkari paketoi kauden "kausikorttimaisesti" koko kauden kattavaan pakettiin ja tarjoaa tämän lisäksi yksittäisiä kilpailuja tiettyyn erikoishintaan. Tämä siksi, että olisi markkinoinnillisesti tyhmää jättää myymättä yksittäisiä kisoja, koska Kimi tullee joka tapauksessa taistelemaan mestaruudesta ja ratkaisukilpailuista ihmiset todennäköisesti ovat 10-20 euroa valmiita joka tapauksessa maksamaan... Mutta kuten sanottua, digipalveluiden hinnoittelu on kaikkinensa vielä hyvin lapsen kengissä, joten melko vaikea on ennakoida kuinka Maikkari meinaa hinnoittelun tehdä.

Joka tapauksessa trendi on se, haluttiin tai ei, että television suosituin viihdemuoto, eli urheilu, menee yhä enemmän maksullisten pakettien muotoon. Ja liiketaloudellisesti tämä on viisasta, koska ennen kuin tv-sarjat ja elokuvat saadaan "vähittäismyyntiin" digikanavilla, urheilulla on sitä tarvittavaa vetovoimaa myydä hyvin tuotteistettuna itse itsensä.

G
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Itse ymmärsin tai oikeastaan veikkaan että Formulat tulevat näkymään jollain noista MTV:n uusilla maksullisilla digikanavilla. Mitä siellä nyt olikaan, MAX, Subtvjunior, MTV Fakta ja Leffa. MAX on miehille suunnattu kanava jotan jos Formulat niillä näkyy niin tämä kanava se todennäköisin olisi. Näistä siis joku kuukausimaksu veloitettaisiin. Voi toki olla että Formulat myydään myös eri paketissa.
 

Gianfranco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
steepler kirjoitti:
Itse ymmärsin tai oikeastaan veikkaan että Formulat tulevat näkymään jollain noista MTV:n uusilla maksullisilla digikanavilla. Mitä siellä nyt olikaan, MAX, Subtvjunior, MTV Fakta ja Leffa. MAX on miehille suunnattu kanava jotan jos Formulat niillä näkyy niin tämä kanava se todennäköisin olisi. Näistä siis joku kuukausimaksu veloitettaisiin. Voi toki olla että Formulat myydään myös eri paketissa.

Ach so... Tuo voi hyvinkin olla totta. Kuten sanottu, noista kun on paha mennä sanomaan jaksaako formulat vetää kansaa koko kanavan (siis mainitunlaisen äijäkanavan) asiakkaaksi, vai pitääkö niille jättää erillistilausmahdollisuus esim. kauden päätöskisoja varten... Saas nähdä.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Gianfranco kirjoitti:
Ach so... Tuo voi hyvinkin olla totta. Kuten sanottu, noista kun on paha mennä sanomaan jaksaako formulat vetää kansaa koko kanavan (siis mainitunlaisen äijäkanavan) asiakkaaksi, vai pitääkö niille jättää erillistilausmahdollisuus esim. kauden päätöskisoja varten... Saas nähdä.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200609185132217_uu.shtml

"Ilta-Sanomat kertoi viikonloppuna, että sunnuntain suorat Grand Prix -lähetykset ovat vaarassa siirtyä maksulliselle digikanavalle, joita MTV3 lanseeraa lähitulevaisuudessa useampia."

Tämän mukaan juurikin näkyisin jollain maksullisella kanavalla eikä omana pakettinaan. Toki siitä voivat kehittää useampiakin versioita, ilmeisesti marraskuussa selviää, uudet kanavat lanseerataan 1.11.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
repe_joke kirjoitti:
Toissa kaudella oli mahdollisuus nähdä maksulliset formulat ilman mainoksia + GP2:set suorana, ja sen hinta oli jossain 30e-50e välissä -hintaa en muista, sillä itse en tuota palvelua köyhänä tilannut.
Ja itse luulen, että hinta jatkossakin tulee pyörimään samoilla tietämillä.

Uskoisin, että hinta nousee tuosta varsin tuntuvasti, jos formulat myydään omana pakettinaan. Kovin moni katsoja tuskin olisi ollut valmis maksamaan pelkästään GP2-kisoista ja mainoksettomista F1:stä 100 euroa, kun päätuote eli kisat kuitenkin näkyivät suorina lähetyksinä ilmaisella puolella. Nythän tilanne on eri kun vaihtoehtoina on maksaa MTV3:n pyytämä summa tai kisat jäävät kokonaan näkemättä. Siitä monet ovat varmasti valmiita maksamaan yli 100 euroa.
 

MS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Et-Po 72, EuPa, Veitsiluodon Vastus,Hoopi Hänninen
steepler kirjoitti:
No ei kai se mitään kusetusta ole jos joku kokee että saa hyvää sisältöä maksamalleen rahalle. Ehkä sisältö ei sinua siinä määrin miellytä, mutta voi se jollekin olla sen arvoista. Onko kaikki ostettu palvelu sitten jotenkin kusetusta.
Paljonko maksaisit nykyisellä konseptilla toteutetuista MTV3:n formulalähetyksistä ensi kaudella?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Korhonen kirjoitti:
Nythän tilanne on eri kun vaihtoehtoina on maksaa MTV3:n pyytämä summa tai kisat jäävät kokonaan näkemättä. Siitä monet ovat varmasti valmiita maksamaan yli 100 euroa.

Miksi kisat jäisivät näkemättä? Mtv3:sen tyypitkin ovat sanoneet, että kyllä sieltä tulee jälkilähetys ilmaiseksi, jos kisat ylipäänsä muuttuvat maksulliseksi.
Ja tuota taustaa vasten en todellakaan usko, että kovin moni on valmis maksamaan jotain 100 euroa formulalähetyksistä.

Tai tietenkin jos kisat jäävät näkemättä, niin olisihan perin outoa, kun harkat ja mahdollisesti aika-ajot näkisi vielä maksuttomasti. Ja tuo edelleenkin poimittu niistä jutuista, joilla lehdet tätä paniikkia lietsovat.

Ote iltalehdestä:

Osa säilyy maksuttomana

Iltalehden lukijat ja keskustelijat useilla nettifoorumeilla tyrmäsivät MTV3:n aikeet heti tuoreeltaan.

MTV3 Oy:n toimitusjohtaja Pekka Karhuvaaran mukaan kyse on ennenaikaisesta kohusta, sillä ratkaisut formuloiden kohtalosta tehdään kanavalla vasta marraskuussa.

- Erittäin iso osa formuloista säilyy varmasti maksuttomalla puolella, hän lupaa.

"Isolla osalla" voidaan tarkoittaa esimerkiksi haastatteluja, kisakoosteita ja harjoituksia.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
MS kirjoitti:
Paljonko maksaisit nykyisellä konseptilla toteutetuista MTV3:n formulalähetyksistä ensi kaudella?

En nyt välttämättä mitenkään kovin paljon, mutta poitti nyt oli vain se että jos laatu/tuote on tiedossa ja hinta sille niin pystyy hyvin tekemään päätöksen haluaako tilata eikä siihen mitään kusetusta liity.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
repe_joke kirjoitti:
Miksi kisat jäisivät näkemättä? Mtv3:sen tyypitkin ovat sanoneet, että kyllä sieltä tulee jälkilähetys ilmaiseksi, jos kisat ylipäänsä muuttuvat maksulliseksi.

Suorasta lähetyksestä uskoisin kuitenkin varsin monien olevan valmiita maksamaan etenkin jos tuo jälkilähetys ei osu kovinkaan katsojaystävälliseen kellon aikaan. Missään kai ei ole sanottu, että ilmaisen puolen lähetys tulisi pari-kolme tuntia suoran lähetyksen jälkeen eli aikalailla prime timessa? Voihan olla, että se sijoitettaisiin Kymmenen uutisten jälkeen tai vaikkapa nykyiselle uusintapaikalle maanantain aamupäivään. Sunnuntai-ilta (18.00-22.00) on vieläpä varsin hyvä katseluaika, joten on hyvin mahdollista, että Maikkari haluaa tuolla paikalla esittää hittisarjoja, jos ei muuten niin pönkittääkseen formulapaketin myyntiä.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Korhonen kirjoitti:
Suorasta lähetyksestä uskoisin kuitenkin varsin monien olevan valmiita maksamaan etenkin jos tuo jälkilähetys ei osu kovinkaan katsojaystävälliseen kellon aikaan. Missään kai ei ole sanottu, että ilmaisen puolen lähetys tulisi pari-kolme tuntia suoran lähetyksen jälkeen eli aikalailla prime timessa? Voihan olla, että se sijoitettaisiin Kymmenen uutisten jälkeen tai vaikkapa nykyiselle uusintapaikalle maanantain aamupäivään. Sunnuntai-ilta (18.00-22.00) on vieläpä varsin hyvä katseluaika, joten on hyvin mahdollista, että Maikkari haluaa tuolla paikalla esittää hittisarjoja, jos ei muuten niin pönkittääkseen formulapaketin myyntiä.

Niin tai sitten maikkari pistää sen jälkilähetyksen parhaaseen katseluaikaan, että saa mainoksista parhaan mahdollisen tulon. Maksullisella puolella tuskin on mainoksia. Itse en ainakaan maksaisi siitä, että saan katsoa mainoksia, kun kanava saa itse mainoksista kuitenkin tuloa.

Oma mutu on siis, että maikkari pistäisi kyllä ne jälkilähetykset parhaaseen katseluaikaan, ja maksimoisi sillä mainostulot.
Ei sieltä sunnuntaisin mitään muutakaan järkeävää varmaankaan tulisi. Tai en itse ainakaan ole huomannut, että maikkarilta olisi jotain järkevää sunnuntai iltaisin tähän mennessä tullut.
 

lenno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
repe_joke kirjoitti:
Tai tietenkin jos kisat jäävät näkemättä, niin olisihan perin outoa, kun harkat ja mahdollisesti aika-ajot näkisi vielä maksuttomasti.
Tätä vaihtoehtoa mietin itsekin ja totesin, että olisihan se aika moista katsojien aliarvioimista, jos luulevat jotain kiinnostavan warm upit ja aika-ajot. Siinä tapauksessa katsojaluvut luultavasti laskisivat, vaikka kuinka hyvin Kimi ja Heikki lämmittelisivät.
 
Suosikkijoukkue
Suomi
Jupe kirjoitti:
Mitenköhän sitä laatua parannettaisiin niin että yht'äkkiä ihmiset jotka boikotoivat päättävätki että nytpä maksan mielellään 100e-200e kaudesta.
Ei harmainta aavistusta. Ne ihmiset, jotka eivät boikotoi vaan haluavat seurata mikäli laatu paranee ovat mielestäni se kohderyhmä, johon maikkarin tulisi keskittyä. Ei turhan boikotoijiin.

Osa ostaa varmasti, osa ei varmasti osta. Väliin jäävä joukko on se tärkein kohde.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Tämähän on vallan mainio juttu, että formulat menee MTVn maksulliselle puolelle: MTV ehkä keksii jotain järkevää ohjelmaa sunnuntai-iltapäivälle esitettäväksi maksuttomalle puolelle ja Canal jatkaa pallon ja kiekon esittämistä. Formulat saadaan tungettua omalle kanavalleen hornulafanien pällisteltäväksi. Kaikki voittavat, brööm-brööm!.

Hiukan kyllä ihmetyttää, että yhtälö formula maksulliselle ja jälkilähetys prime-timeen toisi enemmän rahaa kirstuun maikkarille kuin yhdistelmä formula iltapäivällä, tosifaneille joku extrapaketti maksupuolelle ja prime-timeissa jenkkisarjaa mainoskatkoineen. Mutta maikkarilla kättely osataan.
 

Lugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Matista kyllä maksaisin, mutta Oskari Saaren kuuntelemisesta en kyllä maksa senttiäkään. Se on varma.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Jos kerran formulat siirtyvät maksullisiksi, niin MTV3:n kannattaisi panostaa enemmän kyseiseen lajiin. Ensinnäkin pitäisi hankkia kunnon selostaja ja pari hyvää asiantuntijaa, joita todella jaksaisi kuunnella. Sitten voisi olla paikallaan vielä yksi formuloihin keskittyvä ohjelma viikottain, jossa spekuloitaisiin kaikenlaista yms. Jos nyt esimerkiksi nuo uudistukset saataisiin, niin voisi jopa harkita maksavansa formuloista.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Iltalehden nettisivuilla olleen äänestyksen (noin 13 000 äänestänyttä) mukaan jos kisat siirtyvät maksukanavalle niin 80,9% ei aio katsoa ollenkan ja 7,5% aikoo maksaa. 88,5 % ei olisi valmis maksamaan euroakaan yhden kisan katsomisesta, 9% olisi valmis maksamaan 0-5 €. Jos kansa mielipide on tätä luokkaa niin Maikkarille jää haaveeksi saada 100 000 tilaajaa 100€ formulapaketista (tuolla saisivat jo tuottoa).
 
Viimeksi muokattu:

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Master Chief kirjoitti:
Iltalehden nettisivuilla olleen äänestyksen (noin 13 00 äänestänyttä) mukaan jos kisat siirtyvät maksukanavalle niin 80,9% ei aio katsoa ollenkan ja 7,5% aikoo maksaa. 88,5 % ei olisi valmis maksamaan euroakaan yhden kisan katsomisesta, 9% olisi valmis maksamaan 0-5 €. Jos kansa mielipide on tätä luokkaa niin Maikkarille jää haaveeksi saada 100 000 tilaajaa 100€ formulapaketista (tuolla saisivat jo tuottoa).

Tuo ei anna ihan tarkkaa kuvaa todellisesta tilanteesta, koska tuonne kuittaavat pääasiassa maksullisuudesta vittuuntuneet. Eivät ne, jotka ovat valmiit paketin ostamaan. Ja ne mielipiteet muuttuvat, kun kausi lähestyy ja paketin hankinta on ainoa (?) tapa nähdä kisoja.
 
Suosikkijoukkue
Suomi
Master Chief kirjoitti:
Iltalehden nettisivuilla olleen äänestyksen (noin 13 00 äänestänyttä) mukaan jos kisat siirtyvät maksukanavalle niin 80,9% ei aio katsoa ollenkan ja 7,5% aikoo maksaa. 88,5 % ei olisi valmis maksamaan euroakaan yhden kisan katsomisesta, 9% olisi valmis maksamaan 0-5 €. Jos kansa mielipide on tätä luokkaa niin Maikkarille jää haaveeksi saada 100 000 tilaajaa 100€ formulapaketista (tuolla saisivat jo tuottoa).
Eipäilenpä, että suurimmat moottoriurheilufanit eivät paljon moisiin nettiäänestyksiin osallistu.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Tuo maksullisuus on kyllä minun F1-seuraamiseni loppu. Ensinnäkin legenda jota olen kannattanut reilusti yli 10 vuotta lopettaa uransa ja sitten vielä lähetykset maksullisiksi. Mielestäni MTV tekee itselleen karhunpalveluksen tuolla teolla.. Varsinkin jos maksu on kolminumeroinen luku vuodessa. Ja toive maikkarille vaikka en itse maksullisia lähetyksiä aio katsoa.. Heittäkää ERKKI MUSTAKARI helvettiin sieltä sekoilemasta ja samoin Oskari Saari. Ei jumalauta miehet ovat niin pihalla kisasta toiseen ettei uskoisi heidän saavan palkkaa työstään. Jotain laatua sentään niihin lähetyksiin.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
DanC kirjoitti:
Tuo ei anna ihan tarkkaa kuvaa todellisesta tilanteesta, koska tuonne kuittaavat pääasiassa maksullisuudesta vittuuntuneet. Eivät ne, jotka ovat valmiit paketin ostamaan. Ja ne mielipiteet muuttuvat, kun kausi lähestyy ja paketin hankinta on ainoa (?) tapa nähdä kisoja.

Kyllä niitä kisoja PPStreamin ja vastaavien kautta näkee myös. Esim. myp2p.eu sivun linkki tulee leviämään aika laajalti mikäli kisat maksullisiksi muuttuvat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös