F1-ketju

  • 661 081
  • 5 107

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
repe_joke kirjoitti:
No hei haloo. Niinhän se olikin. Schumi suositteli Kimiä Ferrarille, ja Kimi ajaa nyt Ferrarilla. Kukaan ei vaan osannut tuota kuviota ottaa huomioon.
Schumi teki sen virheen, ettei lukenut Jatkoajasta aihetta käsittäviä keskusteluja. Jos olisi lukenut niin olisi huomannut, miten surkea kuski Räikkönen on. Miten se nyt tuollaisen mokan meni tekemään? Tilanne oli loppujen lopuksi helppo niin Räikkösen kuin Schuminkin kannalta. Räikkönen vaan odotteli soppari taskussa Schumin päätöstä eli käytännössä sitä, onko kakkoskuski vai ei. Schumi pystyi rauhassa fiilistelemään ja miettimään, josko tämä olisi sitten tässä vai jatkaisiko vielä ja ottaisi riskin, että kakkoskuski näyttää takarenkaitaan. Keskiverto spekulaatiot tilanteesta olivat siten mutkikkaampia kuin todellisuus.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Birkku kirjoitti:
Ei ,vaan tuomariston. Taisin kritisoida nimenomaan tuomariston päätöstä. Fiatista en maininnut tuossa yhteydessä sanaakaan.

Kyllä kyllä.

Minä epäilinkin, että ymmärsin väärin. Kirjoitinkin siihen, että "ehkä ymmärsin tällä kertaa väärin". Protestin tekijä kuitenkaan ei ole syyllinen ja, jos protesti menee läpi, niin silloin se tuskin on kovinkaan naurettava.

Minua ainakin vituttaisi, jos Schumi olisi päinvastaisessa tapauksessa tiputettu kymppiruutuun. Niin ei nyt kuitenkaan käynyt, joten olen varsin tyytyväinen.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Designer kirjoitti:
Schumi teki sen virheen, ettei lukenut Jatkoajasta aihetta käsittäviä keskusteluja. Jos olisi lukenut niin olisi huomannut, miten surkea kuski Räikkönen on. Miten se nyt tuollaisen mokan meni tekemään?
Ferrarilla on tosiaan tyhmää porukkaa töissä, kun meni kiinnittämään sellaiset 100 miljoonaa euroa korkeintaan keskinkertaista tasoa olevaan Kimiin. Sori, tarkoitan siis Räkään. Mieheen, joka tämän ketjun luotettavien tietojen perusteella jättää kuulemma duuninsakin tekemättä ryyppäämisen vuoksi.

Aika sokea saa tosiasioiden suhteen olla, jos alkaa tosissaan Kimiä lyttäämään kuljettajana. Ehkä joku ei pidä miehen puheäänestä tai -tyylistä, tavasta pitää hauskaa vapaa-ajallaan tai muuten vaan hänen pärstäkertoimestaan, mutta katsokaa nyt hyvänen aika miehen suorituksia radalla (huom, MM-pistetilanne ei välttämättä ole ainoa indikaattori taidoista).

Ja jos MM-pisteitä haluaa orjallisesti tuijottaa, katsokaa jonkinasteista kuntopuntaria sellaisilta jaksoilta, kun McLaren on ollut kilpailukykyinen ja kestänyt maaliin asti. Ja jos ei tajua McLarenin olleen välillä täysin altavastaajana kilpaileviin huipputalleihin verrattuna, on sen verran pihalla lajista, ettei juurikaan kannattaisi muutenkaan asiasta alkaa huutelemaan.

Jumalaton liuta entisiä ja nykyisiä lajin legendoja ovat vuosikausia ylistäneet Kimiä nopeudestaan, paineensietokyvystään, luonnonlahjoistaan, työmoraalistaan, jälleen kerran nopeudestaan, ajotaidoistaan sekä luotettavuudestaan pitkin maailman medioita, mutta hei, mitä nämä amatöörit lajista tajuavat? Kimi on kelvannut kymmenien miljoonien liksalla Ron Dennisille ja Jean Todtille (seuraavatkohan nämä miehet koko lajia) kuskiksi lajin legendaarisimpiin talleihin, mutta tuskin se räkä niin hyvä voi olla. Ei voi, koska puhuu niin vammaisesti.

ultras kirjoitti:
Hyvä! Toivon että moni ottaisi sinusta esimerkkiä alkaisi kannustamaan Kovalaista.
Minä toivon, että te kaikki ottaisitte minusta esimerkkiä ja ryhtyisitte IFK-faneiksi.

Ei kai Jatkoajassa niin vihannessakkia pyöri, että tarvitsevat toiselta neuvoja omista suosikeistaan. Itsehän kannustan Räikköstä ja Kovalaista täysin rinnoin jatkossakin, aivan kuten olen molempien osalta tehnyt jo vuosikausia pikkuformula-ajoiltaan asti.

Odotetusti Kovalainen on hiljalleen saavuttamassa jo suuremman suosion kuin Kimi, josta ei ikinä nouse Häkkis-tyylinen koko kansan suosikki. Kovalainen voi erilaisen luonteensa ja ulosantinsa vuoksi siihen jopa yltää, etenkin nyt kun kaveri rysäyttänee itsensä kertaheitolla F1-sarjan kärkikahinoihin ja suuriin otsikoihin.

Nyt vaan peukut pystyyn, että F1-sarja ei siirry esim. Viasatin taajuuksille ensi kaudeksi. Luvassa on nimittäin siinä määrin uskomaton kausi, että kutkuttaa jo näinkin hyvissä ajoin. Kimi tullee viemään mestaruuksia Ferrarilla, ja ajan myötä Kovalainen tekee saman Renault´lla. Ja mikäs sen hienompaa.
 
Viimeksi muokattu:

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Ikerille sen verran, että itse olen aina todennut tällä palstalla, että Kimi on nopea mutta ei NOPEIN kuljettaja. Ensi kaudella tilanne saattaa tosin muuttua kun mies saa varmasti huippukaluston ja tallin tuen. Schumacher jos Kimiä on Ferrarille suositellut niin Italiassa KAIKKI tulevat tukemaan Kimiä. Kertoo mielestäni aika paljon Schumista, ja lähinnä siitä miten paljon hänellä on sananvaltaa Ferrarilla. Toistaalta en ihmettele miksi. Itselleni Kimi on ollut tähän asti se toiseksi nopein kuljettaja MM-sarjassa, mutta Schumin lähdön jälkeen Kimi ja Heikki ovat varmasti ne nopeimmat. Alonson tyylistä en pidä yhtään, liian HMV-tyyppi radalla vaikka laukookin mitä sylki suuhun tuo. Iker kun otti tuon HIFK:n esimerkiksi niin voisin verrata Schumia HIFK:hon. Aina sattuu ja tapahtuu. Molempien kohdalla. Ja se ei välttämättä ole huono asia.
 

ultras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tampere
Speedye kirjoitti:
Ikerille sen verran, että itse olen aina todennut tällä palstalla, että Kimi on nopea mutta ei NOPEIN kuljettaja. Ensi kaudella tilanne saattaa tosin muuttua kun mies saa varmasti huippukaluston ja tallin tuen. Schumacher jos Kimiä on Ferrarille suositellut niin Italiassa KAIKKI tulevat tukemaan Kimiä. Kertoo mielestäni aika paljon Schumista, ja lähinnä siitä miten paljon hänellä on sananvaltaa Ferrarilla. Toistaalta en ihmettele miksi. Itselleni Kimi on ollut tähän asti se toiseksi nopein kuljettaja MM-sarjassa, mutta Schumin lähdön jälkeen Kimi ja Heikki ovat varmasti ne nopeimmat.

Sitä on vaikea vertailla kuka on lopullisesti se nopein. Kimi on ainakin onnistunut kepittämään niin helposti tallikaverinsa että onhan hänen oltava helvetin nopea kuski radalla! Kukahan on ainoa kuljettaja joka sirkuksessa pystyy korvaamaan Schumin? Kyllä,Kimi Räikkönen on ainoa joka siihen pystyy. Ja Schumin tiedettiin olevan lähellä lopettamista,niin ei Ferrari voinut olla käyttämättä tuollaista mahdollisuutta hyväkseen kun Kimi oli vapaana,aivan sama mitä Schumacher on sanonut!
 
Viimeksi muokattu:

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
ultras kirjoitti:
Sitä on vaikea vertailla kuka on lopullisesti se nopein. Kimi on ainakin onnistunut kepittämään niin helposti tallikaverinsa että onhan hänen oltava helvetin nopea kuski radalla! Kukahan on ainoa kuljettaja joka sirkuksessa pystyy korvaamaan Schumin? Kyllä,Kimi Räikkönen on ainoa joka siihen pystyy. Ja Schumin tiedettiin olevan lähellä lopettamista,niin ei Ferrari voinut olla käyttämättä tuollaista mahdollisuutta hyväkseen kun Kimi oli vapaana,aivan sama mitä Schumacher on sanonut!

Tottakai Kimi olisi hommattu ilman Schumin sanomisiakin. Mutta ei tuo Schumin suosittelu varmaan asiaa pahentanut. Ensi kaudella se nähdään miten nopea Kimi todella on. Itse toivon, että Kovalainen kyykyttää niin Kimiä kuin Alonsoakin.
 

Jacobus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
MTV3:n Kuuden uutisissa kerrottiin tieto, että Formula 1 nähdään MTV3:n kanavilla myös vuodet 2007-2009. Tarkempia tietoja tulevien kausien sisällöstä luvataan myöhemmin.

EDIT: Sopimus on ilmeisesti käytännössä varma, vaikka sitä vielä viimeistellään (eikä ole allekirjoitettu): http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2006/09/469037

Luulisi jutun olevan aika vahvalla pohjalla, kun kuitenkin julkaisevat asian.
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Speedye kirjoitti:
Tottakai Kimi olisi hommattu ilman Schumin sanomisiakin. Mutta ei tuo Schumin suosittelu varmaan asiaa pahentanut. Ensi kaudella se nähdään miten nopea Kimi todella on. Itse toivon, että Kovalainen kyykyttää niin Kimiä kuin Alonsoakin.

Onkos nämä aiemmat ollut jotain harjoittelu kausia? Että niiden perusteella ei voi sanoa nopeudesta mitään?
Vai onko se niin, että Mclarenilla on ylivoimainen auto, jolla simpanssikin pärjää, mutta Ferrarilla on sarjan huonoin auto, jolla pärjää tosimiehet?
Tällä tahdon sanoa sitä, että en usko Kimin suoritustasossa tapahtuvan mitään muutosta aiempiin kausiin. Ensi kaudella on vain parempi todennäköisyys päästä maaliin.

Itse en tuohon Kovalaiseen oikein usko. Mies kitisee pikkuasioistakin kuin pieni kakara, jos hänellä ei ole se sarjan nopein auto. Se nähtiin jo GP2 luokassa, ja samaa vikaa on kuulemma ollut aikaisemminkin.
Toivon kuitenkin, että tuo on taakse jäänyttä elämää, ja jatkossa mies keskittyy vain tekemään parhaansa.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
repe_joke kirjoitti:
Tällä tahdon sanoa sitä, että en usko Kimin suoritustasossa tapahtuvan mitään muutosta aiempiin kausiin. Ensi kaudella on vain parempi todennäköisyys päästä maaliin.
Näinhän se juuri on, ei Kimin enää tarvitse todistaa nopeuttaan, se on jo tehty.

Jos McAuto olisi kestänyt Ferrarin/Renultin tehokkuudella, Kimin saavutukset Formuloissa olisi ihan eri luettavaa tänä päivänä, se on täysin varmaa.

Tällä en väitä ettei yksikään keskeytys olisi ollut Kimin oma vika, mutta niitä ei monta ole. Onhan Schumikin joutunut keskeyttämään omiin virheisiin urallaan.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
fastasashark kirjoitti:
Näinhän se juuri on, ei Kimin enää tarvitse todistaa nopeuttaan, se on jo tehty.

Jos McAuto olisi kestänyt Ferrarin/Renultin tehokkuudella, Kimin saavutukset Formuloissa olisi ihan eri luettavaa tänä päivänä, se on täysin varmaa.

Tällä en väitä ettei yksikään keskeytys olisi ollut Kimin oma vika, mutta niitä ei monta ole. Onhan Schumikin joutunut keskeyttämään omiin virheisiin urallaan.

Mielestäni jossittelu on tyhmää. Jos Kimi ei olisikaan päässyt McLarenille. Jos Schumi ajaisikin vielä. Kannattaa tukeutua niissä faktoissa joita on olemassa. Yksi sellainen on ettei Kimi ole vielä maailmanmestari. Ensi kaudella nähdään onko hänestä MM-tittelin saajaksi. Ei pitäisi olla ainakaan kalustosta kiinni.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Speedye kirjoitti:
Ei pitäisi olla ainakaan kalustosta kiinni.

Se on ennenaikaista sanoa, huonoja vuosia sattuu Ferrarillekin kuten viime kaudella. Ennusmerkit kuitenkin näyttävät erinomaisilta.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Speedye kirjoitti:
Mielestäni jossittelu on tyhmää. Jos Kimi ei olisikaan päässyt McLarenille. Jos Schumi ajaisikin vielä. Kannattaa tukeutua niissä faktoissa joita on olemassa. Yksi sellainen on ettei Kimi ole vielä maailmanmestari. Ensi kaudella nähdään onko hänestä MM-tittelin saajaksi. Ei pitäisi olla ainakaan kalustosta kiinni.

Niin jossittelu on tyhmää. Kimi veti pikkuformuloissa niin hyvin, että vakuutti Sauberin johdon kyvyistään. Mies sai aikanaan siis käsittämättömän tuntuisen F1-sopimuksen, ja ensimmäisten kisojen aikeen muut kuskit olivat jopa sitä mieltä, että Kimi on turvallisuus riski radalla.
Sauberilla Kimi vakuutti Mclarenin ja Ferrarin kyvyistään. Molemmat yrittävät saada miehen talliinsa, mutta Mclaren veti pidemmän korren.
Mclarenilla Kimi on taistellut 2 kertaa mestaruudesta. Ensimmäisellä kerralla auton vauhti ei ollut tarpeeksi hyvä, vaikka luotettavuus olikin suht hyvä. Toisella kerralla auto oli kyllä sarjan nopein, mutta luotettavuus puolella tökki.
Kuitenkin mies teki työnsä niin hyvin, että Ferrari halusi miehen talliinsa korvaamaan Schumia.
Ja jos Schumi jatkaisi ensi kaudella, niin Kimi ajaisi Ferrarilla silti.

Elikkä kyllä Kimi on jossittelematta osoittanut olevansa loistava kuski. Mestaruus puuttuu, mutta se ei ole ollut kyllä miehestä kiinni.
 

er_bai_wu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, LOFC, JJK, NYR, S.S. Lazio, v. Sacher-Masoch
Speedye kirjoitti:
Mielestäni jossittelu on tyhmää. Jos Kimi ei olisikaan päässyt McLarenille. Jos Schumi ajaisikin vielä. Kannattaa tukeutua niissä faktoissa joita on olemassa.

Ilves on tilastojen mukaan Suomen paras jääkiekkoseura, joten se on paras. Montreal on NHL:n paras seura. Eikö nämä tautologiset johtopäätökset jo saisi riittää? Jos jossittelu on tyhmää, niin miksi itse jossittelet? Lue omat viestisi.
 

MS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Et-Po 72, EuPa, Veitsiluodon Vastus,Hoopi Hänninen
Speedye kirjoitti:
Ensi kaudella tilanne saattaa tosin muuttua kun mies saa varmasti huippukaluston ja tallin tuen.
Mistä tiedät tämän? Onko jossain jo kerrottu Ferrarin ensi kauden tiimin kokoonpano?
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Valokuvasta nousi rengaskohu F1:ssä

Monzan varikolla viime viikonloppuna otetusta valokuvasta on noussut formula ykkösten uusin kohu.

Valokuvassa on Ferrari-tallin rengastoimittajan Bridgestonen työntekijä, joka on pukenut päälleen suojavarusteet: hanskat, suojahaalarin sekä hengityssuojaimen. Renault'n rengastoimittajan Michelinin mielestä F1-varikolla ei pitäisi olla mitään tarvetta moisille suojavarusteille, mikäli toimitaan sääntöjenmukaisesti.

Michelinin huolenaihe koskee sitä, että Bridgestone käsittelisi sääntöjenvastaisesti renkaitaan suihkuttamalla niiden pintaan pitoa parantavaa ainetta.

- Rengasyhtiön normaali työskentely F1-kisassa sisältää renkaiden kiinnittämistä paikalleen, täyttämistä ja irrottamista. Näihin toimintoihin me emme käyttäisi tällaisia varusteita. Omien asiantuntijoidemme mielestä tällaista varustusta tarvittaisiin siinä tapauksessa, että tuotteista lähtisi höyryjä tai myrkyllisiä sivutuotteita. Me emme käytä sellaisia aineita F1-kisoissa tai testiradoilla, Michelin kertoi.

Bridgestone on antanut kansainväliselle autoliitolle FIA:lle selvityksensä varusteiden tarpeellisuudesta, ja FIA on sen hyväksynyt.

- Olemme tietoisia valokuvasta eikä meillä ole mitään huolenaiheita siitä, FIA:n tiedottaja vahvisti.

Jokainen vetäköön omat johtopäätöksensä tuosta
 

Franchi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, ACF Fiorentina
repe_joke kirjoitti:
Itse en tuohon Kovalaiseen oikein usko. Mies kitisee pikkuasioistakin kuin pieni kakara, jos hänellä ei ole se sarjan nopein auto. Se nähtiin jo GP2 luokassa, ja samaa vikaa on kuulemma ollut aikaisemminkin.
Ihan mielenkiinnosta: perustuuko tämä johonkin luotettavaankin lähteeseen vai ainoastaan GP2-sarjan aikaisen päävastustajan isän antamiin lausuntoihin kilpailun ollessa kiihkeimmillään?
 
Suosikkijoukkue
Suomi
Franchi kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta: perustuuko tämä johonkin luotettavaankin lähteeseen vai ainoastaan GP2-sarjan aikaisen päävastustajan isän antamiin lausuntoihin kilpailun ollessa kiihkeimmillään?
Eikös se Keijo kommentoinut Heikin itkemisiä?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Jack in the Box kirjoitti:
Eikös se Keijo kommentoinut Heikin itkemisiä?

Näin minäkin muistelen. Heikki itki, kun Nico saa rikkaan isän turvin testata niin paljon kun huvittaa. Heikki itki, kun Nicon autosta löydettiin jotain laitonta - mikä ei sikäli ole väärin - Nicon vauhtiin muutokset eivät kuitenkaan vaikuttaneet.
Ja Heikki itki taas, kun Nico kuulemma sai testata niin paljon kun halusi rikkaan isänsä takia.

Ei millään pahalla, mutta jos tuo itkeminen jatkuu, niin mies nousee inhokki listalla suht korkealle uransa aikana.
 

Franchi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, ACF Fiorentina
Jack in the Box kirjoitti:
Eikös se Keijo kommentoinut Heikin itkemisiä?
No eikö tuossa viestissäni käytännössä katsoen juuri niin sanota? Halusin nimenomaan tietää, onko vastaavaa kommentointia Kovalaisesta kuulunut jonkun muunkin suusta.

Eri asia, jos noin olisi kommentoinut Keijo, maailmanmestari. Nyt kuitenkin kommentoija oli Keijo, Nicon, silloisen pääkilpakumppanin, isä.
 

Franchi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, ACF Fiorentina
repe_joke kirjoitti:
Näin minäkin muistelen. Heikki itki, kun Nico saa rikkaan isän turvin testata niin paljon kun huvittaa. Heikki itki, kun Nicon autosta löydettiin jotain laitonta - mikä ei sikäli ole väärin - Nicon vauhtiin muutokset eivät kuitenkaan vaikuttaneet.
Ja Heikki itki taas, kun Nico kuulemma sai testata niin paljon kun halusi rikkaan isänsä takia.

Ei millään pahalla, mutta jos tuo itkeminen jatkuu, niin mies nousee inhokki listalla suht korkealle uransa aikana.
Tämä itkeä-verbi, jota sinäkin muistat ahkerasti viestissäsi viljellä, on kyllä kokenut melkoisen inflaation vuosien saatossa. Kaikenlainen kommentointi, jossa ei ylistetä vastustajaa ja mielistellä muita, tunnutaan kokevan niin kovin usein itkemiseksi. Seuraavaksi sitten jo lähetelläänkin haasteita...

En niin paljoa ole Kovalaisen uraa tai otteita seurannut, että osaisin juuri asettaa minkäänlaisia odotusarvoja. Kuitenkin muutaman haastattelun perusteella vaikuttaa hyvän ulosannin ja miellyttävän perusolemuksen omaavalta kaverilta, etenkin jos vertaa tulevaan Ferrari-ässään.
 
Suosikkijoukkue
Suomi
Niin no minä en aseta Keijon sanomisille ko. tapauksessa mitenkään erityisesti painoarvoa. Kuitenkin Kovalaisen kommentit tuohon aikaan kilpailun ollessa kovimmillaan, tuntui nimenomaan "itkemiseltä", kun kaikki ei mennytkään enää suunnitelmien mukaan. Eiköhän se Heikki ole jo päässyt moisista vinkeistä eroon, toivottavasti ainakin.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Franchi kirjoitti:
Tämä itkeä-verbi, jota sinäkin muistat ahkerasti viestissäsi viljellä, on kyllä kokenut melkoisen inflaation vuosien saatossa. Kaikenlainen kommentointi, jossa ei ylistetä vastustajaa ja mielistellä muita, tunnutaan kokevan niin kovin usein itkemiseksi. Seuraavaksi sitten jo lähetelläänkin haasteita...

Minusta se on itkemistä, kun etsitään tekosyitä sille, miksi ei pärjää kisoissa - mies siis ei osaa antaa selvää tunnustusta itseään nopeamille kilpailijoille.
Ja siihen Heikki syyllistyi GP2 sarjan loppupuolella aika usein. Ehkä miehellä ei pää kestänyt, tai ehkä mies vain tykkää kitistä merkityksettömistä asioista.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Noniin farssi viime viikonlopun Alonson rangaistuksen ympärillä alkaa olla täydellinen.

FIA muutti F1-aika-ajoestelyn tulkintaa

Kansainvälinen autoliitto FIA on muuttanut sääntötulkintaa liittyen kanssakilpailijan estelyyn F1-aika-ajossa.

FIA:n kilpailujohtaja Charlie Whiting ilmoitti tällä viikolla kaikille 11 tallille, ettei tuomaristo enää jatkossa puutu tapauksiin, joissa kuljettaja tahattomasti estelee kanssakilpailijaa.

Renault-kuski Fernando Alonso sai Italian GP:n aika-ajossa suorittamastaan Felipe Massan tahattomasta estelystä lähtöruutua pudottaneen rangaistuksen, jota pidettiin varikolla yleisesti aiheettomana, koska Alonson ja Massan autojen välimatka ei missään vaiheessa ollut sataa metriä pienempi. Tämä tapaus sai FIA:n muuttamaan asian tulkintaa.

- Valituksia siitä, että kuljettajaa on estelty aika-ajossa, ei viedä enää jatkossa tuomariston käsittelyyn. Tuomaristoa pyydetään puuttumaan asiaan ainoastaan silloin, kun kilpailun johtajisto on sitä mieltä, että on tapahtunut selvää ja tahallista kanssakilpailijan estelyä, Whiting selvensi uutta käytäntöä.


On se hienoa, että ennen tätä tahotonkin estely on ollut rangaistavaa. Itse kuitenkin ymmärrän tahottoman estelyn siten, että se ei ole estelyä, vaikka takana tuleva voikin siitä kärsiä - se on siis kilpa-autoilua.
No hyvä kuitenkin, että tarkensivat sääntöjä tuon osalta. Harmi vain, että noiden kanssa pitää ensiksi mokata raskaasti ennen kuin ne tajutaan paikata.
 

Kyylä

Jäsen
Petski kirjoitti:
Voihan perkele jos tämä seuraava uutinen toteutuu:
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1236060

Ei riittänyt että Canal vei futispelit maksullisiksi. Taas köyhiä kyykytetään.

Ai ai maikkari. Nyt taisi iskeä ahneus, kun on luvassa ennennäkemätön kausi. Jos tämän olisi tiennyt, olisin lämpimästi kannattanut Canalia, kun olisi saanut SM-liigaa samaan rahaan. Nyt maksetaan sitten molemmista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös