Nikke kirjoitti:
Ja onko sillä hirveästi väliä saatko palkkana 100 vai 120 miljoonaa euroa kolmesta kaudesta?
Varsinkin, kun väittävät Kimin tienanneen uransa aikana jo tuollaiset 80 miljoonaa euroa. Saattaa kaveri pärjäillä, kun kolmekymppisenä alkaa uran tienestit olemaan lähempänä 200 000 000€. Se on aikamoinen läjä rahaa.
Toki ahne olisi silti mennyt isoimman tilipussin perään vaikka Toyotalle, mutta tuskin noilla liksoilla kannattaa alkaa sellaisia siirtoja tekemään. Ehkä sitten ensimmäisen mestaruuden jälkeen, kuten Jaska Villeneuve.
Tällä kaudella olen ensimmäistä kertaa kunnolla toivonut Schumin mestaruutta (sen jälkeen kun Kimi putosi taistelusta), ja nyt entistä enemmän. Noin legendaarisen kuskin uran soisi loppuvan kahdeksanteen maailmanmestaruuteen, harmi kun ei ihan ehdi 100 osakilpailuvoittoa saavuttamaan.
Mahtava homma saada nähdä Kimi Ferrarilla ja Kovalainen Renault´lla. Jos Ferrarin iskukyky pysyy, on Räikkönen erittäin vahvoilla mestaruutta ajatellen ensi kaudella. Kovalainen tulee olemaan kova, mutta tuskin tulokkaana mestaruutta sentään kuittaa. Alonso taas saattaa kärsiä epäluotettavasta McLarenista, ja kokea Kimin viime kausien kohtalon. Muutenkin espanjalaisella saattaa viedä hetken päästä uuden tallin metkuihin sisään ja tottua uuteen ajopeliinsä. Myös läski-Norbertin jatkuvat halailut saattavat alkaa vituttamaan hyvin nopeasti.
Toivottavasti tästä lähtee sellainen menestysputki a´la Kimi+Ferrari, ettei paremmasta väliä. Kimille luultavasti tiedossa entistä enemmän vihamiehiä, koska Räkä menee ja pilaa hassulla puhetyylillään legendaarisen Ferrarin maineen.
Kimille on puolestaan tiedossa mielenkiintoisia aikoja myös siviilielämässä, kun vaihtaa SLR- ja CL-mersunsa Ferrareihin ja Maserateihin. Jennikin saattaa saada nykyisen A140-mersunsa tilalle upouuden Fiat Punton.