F1-ketju

  • 661 060
  • 5 107

Brad

Jäsen
Speedye kirjoitti:
Schumi johtaa siirtorulettia ja Kimi joutuu tyytymään pelkääjän paikalle. Kuningas on edelleen kuningas.

Vai että kuningas on Schumi.. No Turkissa Schumi oli kyllä prinssi ja Alonso kuningas. Ferrari selkeästi nopeampi mutta Schumin yritykset olivat todella epätoivoisia yrittäessään ohitusta Alonsosta. Ei vanha-Schumi jaksa enään nähtävästi.

Schumi ei halua Kimiä tallitoveriksi koska pelkää että joutuu auttamaan Kimiä voittamaan mestaruuden ja että ei ole yhtä nopea kuin Iceman. Säälittävää Schumin kannalta!
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Brad kirjoitti:
Vai että kuningas on Schumi.. No Turkissa Schumi oli kyllä prinssi ja Alonso kuningas. Ferrari selkeästi nopeampi mutta Schumin yritykset olivat todella epätoivoisia yrittäessään ohitusta Alonsosta. Ei vanha-Schumi jaksa enään nähtävästi.

Eipä ois Alonsokaan tullut Schumin ohi vastaavassa tilanteessa. Tai Räikkönen Schumin/Alonson ohi.
Schumi teki yhden virheen kisassa, ja sitä ennen viimesessä aika-ajossa pari virhettä, jotka maksoi Schumille voiton.
Mutta kisan lopussa mies teki minkä pystyi. Ohittaminen on vain turhan vaikeaa nykyformuloilla.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
mtmela kirjoitti:
Lähde on Bernoi Ecclestine. Todista vääräksi. Kuninkaalle valahti paskat housuun.

Ahahah! Nyt tuli aamun naurut.. Tiesitkös, että Bernie Ecclestoneen voi luottaa nykyään yhtä paljon kuin Iltalehteen? Mies laukoo kommenttejaan täysin mutu-pohjalta ja sinä pidät Bernienä jonkinlaisena messiaana joka tietää formuloista kaiken. Ei hyvin mene sinullakaan. Esim. Bernie on sanonut jo muutaman kerran että on varma Schumin lopettamisesta.. Yhtäkkiä miehen lausunto muuttui.

EDIT: Ja niinkuin Repe tuossa mainitsi, ei ole Schumin vika että nykyformuloilla ei voi ohittaa. Nopeat mutkat tuottivat Schumille tuon ongelman kun ei voinut ajaa niitä Alonson imussa. Veikkaan, että Monzassa Ferrari menee aivan omaa vauhtiaan kiitos kovien suoranopeuksien.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Brad kirjoitti:
Schumi ei halua Kimiä tallitoveriksi koska pelkää että joutuu auttamaan Kimiä voittamaan mestaruuden ja että ei ole yhtä nopea kuin Iceman. Säälittävää Schumin kannalta!
Schumi ottaa Kimin tallikaverikseen tasan yhdellä ehdolla: Kimin on suostuttava samanlaiseen kakkoskuskin rooliin kuin muidenkin tallikaverien tähän asti ja unohdettava oma menestys. Räikkönen suostuu tähän vain suuren rahamäärän suostuttelemana, ja sitähän Ferrari on hänelle tarjonnut. Schumi siis "pyörittää" rulettia päättämällä, uskaltaako ottaa sen riskin että ajotaidoton alkoholisoitunut suomalainen näyttää kuninkaalle kantapäitään kakkoskuskin statuksestaan huolimatta, vai siirtyykö suosiolla sivuun kilpakuskin roolista. Pelon määrä ratkaisee. Räikkönen voittaa jokaisessa vaihtoehdossa.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Designer kirjoitti:
Schumi ottaa Kimin tallikaverikseen tasan yhdellä ehdolla: Kimin on suostuttava samanlaiseen kakkoskuskin rooliin kuin muidenkin tallikaverien tähän asti ja unohdettava oma menestys. Räikkönen suostuu tähän vain suuren rahamäärän suostuttelemana, ja sitähän Ferrari on hänelle tarjonnut. Schumi siis "pyörittää" rulettia päättämällä, uskaltaako ottaa sen riskin että ajotaidoton alkoholisoitunut suomalainen näyttää kuninkaalle kantapäitään kakkoskuskin statuksestaan huolimatta, vai siirtyykö suosiolla sivuun kilpakuskin roolista. Pelon määrä ratkaisee. Räikkönen voittaa jokaisessa vaihtoehdossa.

Schumi joka on voittanut kohta 90 GP:tä pelkää 10 GP:tä ja nolla MM-titteliä voittanutta Räikköstä. Give me a break. Jokainen kuljettaja olisi mieluusti tallinsa ehdoton ykköskuski, myös Räikkönen. Mutta se status pitää ansaita ja jos sinulla on nolla MM-titteliä et ole sitä ansainnut. Schumi ansaitsi paikan Ferrarilla kahdella Benettonin MM-tittelillään. Räikkösellä näytöt ovat antamatta.. Mikä on kun ei taidot riitä?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Speedye kirjoitti:
Schumi joka on voittanut kohta 90 GP:tä pelkää 10 GP:tä ja nolla MM-titteliä voittanutta Räikköstä. Give me a break. Jokainen kuljettaja olisi mieluusti tallinsa ehdoton ykköskuski, myös Räikkönen. Mutta se status pitää ansaita ja jos sinulla on nolla MM-titteliä et ole sitä ansainnut. Schumi ansaitsi paikan Ferrarilla kahdella Benettonin MM-tittelillään. Räikkösellä näytöt ovat antamatta.. Mikä on kun ei taidot riitä?

Ei Schumi tiedä mitään ykkös statuksen ansaitsemisesta, mies vaatii sen sopimuksiinsa ja samalla sen että kakkos kuski on vain hänen apukuskinsa jolla ei ole lupa voittaa tätä ns "kuningasta" vaikka siis nopeudessa tämä "kuningas" ei apukuskilleen pärjäisikään.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
flintstone kirjoitti:
Ei Schumi tiedä mitään ykkös statuksen ansaitsemisesta, mies vaatii sen sopimuksiinsa ja samalla sen että kakkos kuski on vain hänen apukuskinsa jolla ei ole lupa voittaa tätä ns "kuningasta" vaikka siis nopeudessa tämä "kuningas" ei apukuskilleen pärjäisikään.

Et taida ymmärtää mitä äsken tuossa sanoin.. Ei Schumi Formuloissa suoraan ykköskuskiksi hypännyt. Mies ajoi ensin Jordania kakkoskuskina ja sitten Benettonia tasavertaisella autolla tallikavereidensa kanssa.. Benettonilla hän näytti kykynsä voittamalla 2 MM-titteliä TASAVERTAISELLA kalustolla. Sen jälkeen hän ansaitsi tämän ykköskuskin statuksen Ferrarilla. Räikkönen ei ole tehnyt mitään miksi ansaitsisi tasavertaisen kohtelun Schumin kanssa. Vai onko? Faktat pöytään.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Schumihan ei uskalla antautua tilanteeseen, jossa Räikköstä kohdeltaisiin tasavertaisesti kisakuskina eli annettaisiin samat mahdollisuudet menestykseen. Ei, Schumi vaatii, että Räikkösen tehtävän on ensisijaisesti taata Schumille mahdollisimman paljon pisteitä jokaisesta kilpailusta, jonka he tallikavereina ajavat. Jo ajatus, että tasavertaisen kohtelun myötä Räikkönen menisi menojaan jättäen Schumin kakkoskuskiksi, pelottaa aivan liikaa jotta kuningas siihen suostuisi. Tietääköhän Schumi muuten Räikkösen ajotaidosta vähän enemmän kuin me jatkoaikalaiset keskimäärin? Tietävätköhän muuten McLarenin, Renaultin ja Ferrarin tallipomot niistä enemmän kuin me?
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Designer kirjoitti:
Schumihan ei uskalla antautua tilanteeseen, jossa Räikköstä kohdeltaisiin tasavertaisesti kisakuskina eli annettaisiin samat mahdollisuudet menestykseen. Ei, Schumi vaatii, että Räikkösen tehtävän on ensisijaisesti taata Schumille mahdollisimman paljon pisteitä jokaisesta kilpailusta, jonka he tallikavereina ajavat. Jo ajatus, että tasavertaisen kohtelun myötä Räikkönen menisi menojaan jättäen Schumin kakkoskuskiksi, pelottaa aivan liikaa jotta kuningas siihen suostuisi. Tietääköhän Schumi muuten Räikkösen ajotaidosta vähän enemmän kuin me jatkoaikalaiset keskimäärin? Tietävätköhän muuten McLarenin, Renaultin ja Ferrarin tallipomot niistä enemmän kuin me?

Niin.. He tietävät juuri sen verran, että on järkevämpää palkata Schumi ykköseksi ja Räikkönen kakkoseksi kuin toisinpäin. Ja miksi Schumin Räikköstä pitää pelätä? Sen ajan kun Räikkönen on McLarenia ajanut on Schumi vienyt maailmanmestaruuksia kuin karkkeja lapselta. Alonso ja Schumi ovat vuoronperään kyykyttäneet Kimiä ja suomalaiset luulevat miehen olevan näitä parempi kuski? Jokainen talli ottaisi Schumin heti talliinsa jos vaan miehen saisivat. Mies on vaan uskollinen Ferrarille niinkuin mielestäni pitääkin.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Speedye kirjoitti:
Sen ajan kun Räikkönen on McLarenia ajanut on Schumi vienyt maailmanmestaruuksia kuin karkkeja lapselta.
Taidat olla ainoa, joka kuvittelee noilla kausilla ainoan eron olleen kuskeissa. Joku syy sillä Schumilla on Räikköstä pelätä. Jos se ei ole Räikkösen ajotaidot, niin ehkä Kimi on uhannut vetää kuningasta turpaan?

Hienoa katsoa, miten Räikkönen pitää kaikkia valtteja käsissään tässä tilanteessa. Shcumi jatkaa kilpailemista vain, jos hän (=Kimi) suostuu tämän (=Schumi) kakkoskuskiksi. Kuka olisi uskonut pari kolme vuotta sitten?
 
Viimeksi muokattu:

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Designer kirjoitti:
Taidat olla ainoa, joka kuvittelee noilla kausilla ainoan eron olleen kuskeissa. Joku syy sillä Schumilla on Räikköstä pelätä. Jos se ei ole Räikkösen ajotaidot, niin ehkä Kimi on uhannut vetää kuningasta turpaan?

Hienoa katsoa, miten Räikkönen pitää kaikkia valtteja käsissään tässä tilanteessa. Shcumi jatkaa kilpailemista vain, jos hän (=Kimi) suostuu tämän (=Schumi) kakkoskuskiksi. Kuka olisi uskonut pari kolme vuotta sitten?

Olet hieman hukassa tuon teoriasi kanssa. Juttuhan menee niin, että Schumi päättää ensin jatkaako hän vaiko ei. Kimi odottaa kärsivällisesti. Sitten Schumi päättää kenet haluaa tallikaverikseen. Eli Schumi vetelee naruista ja Kimi hyppii juuri sinne minne Schumi haluaa. Jos Schumi ei halua häntä Ferrarille kimittämään niin sitten hän ei sinne tule. Kaikista paras tilannehan olisi se, että Schumi ja Kimi ajaisivat ensi kaudella molemmat Ferraria. Uskoisin kyllä, että sittenkin suomalaiset keksisivät jonkin syyn miksi Kimi ei pärjää. Minulla on aika laaja skaala faktoja tukemassa väitteitäni, sinun väitettäsi tukee noin 10 osakilpailuvoittoa. Heikko meriitti ei voi muuta sanoa.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Ouzala kirjoitti:
Miksei Schumi haluaisi Kimiä tallikaverikseen? Onko siihen olemassa joku syy? Johtuuko se kimityksestä vai?

No mietitään tilanne näin päin.. Jos Kimi saisi valita tallikaverinsa valitsisiko hän mielummin F. Alonson vai Pedro De La Rosan? Tottakai jokainen kuljettaja haluaa olla ehdoton ykköskuski tallissaan. Tätä haluaa myös Kimi ja tästä syystä hän ei halua/uskalla jäädä McLarenille Fernando Alonson tullessa talliin. Eli Kimi ja Schumi pelaavat molemmat omaan pussiinsa, katsotaan kumpi pelaa korttinsa paremmin.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Speedye kirjoitti:
Juttuhan menee niin, että Schumi päättää ensin jatkaako hän vaiko ei. Kimi odottaa kärsivällisesti. Sitten Schumi päättää kenet haluaa tallikaverikseen.
Tähän asti ollaan samaa mieltä. Schumin pitää vain päättää, uskaltaako ottaa Räikkösen tallikaverikseen vai ei. Jos ei uskalla, niin Kimi menee Renaultille mikäli schollin kertoma uutinen pitää paikkansa. Jos uskaltaa, niin Kimi menee suurella rahalla Ferrarille kakkoskuskiksi. Joko tai, Räikkönen on pelin voittaja. Ja tämä on fakta.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Designer kirjoitti:
Tähän asti ollaan samaa mieltä. Schumin pitää vain päättää, uskaltaako ottaa Räikkösen tallikaverikseen vai ei. Jos ei uskalla, niin Kimi menee Renaultille mikäli schollin kertoma uutinen pitää paikkansa. Jos uskaltaa, niin Kimi menee suurella rahalla Ferrarille kakkoskuskiksi. Joko tai, Räikkönen on pelin voittaja. Ja tämä on fakta.

Jos pidät voittamisena sitä, että joutuu kakkoskuskiksi tai valitsemaan talleista sen ns. kakkos-vaihtoehdon pidän sinua hieman outona? Mitä Kimi silloin voittaa? Ei mitään. Kakkoskuskina ajaminen ei varmasti Kimiä miellytä, ei myöskään Renaultin ratissa istuminen. Schumia miellyttää olla Ferrarin ykköskuski joten hän on sitä jos haluaa.
 

er_bai_wu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, LOFC, JJK, NYR, S.S. Lazio, v. Sacher-Masoch
Speedye kirjoitti:
haluaa myös Kimi ja tästä syystä hän ei halua/uskalla jäädä McLarenille Fernando Alonson tullessa talliin. Eli Kimi ja Schumi pelaavat molemmat omaan pussiinsa, katsotaan kumpi pelaa korttinsa paremmin.

Kova väite mieheltä, jolla on "laaja skaala" faktoja käytössään; tarkoitat varmaan tilastoja? Kimi ei siis mielestäsi voi millään pärjätä Schumille ensi kaudella, olettaen että Ferrarilla kaasuttelevat? Ja tämä kompensoidaan suomalaisten taholta fantasioilla? Jos Schumi todella haluaa Ferrarin parasta, niin eikö olisi jopa loogista ottaa Kimi talliin ja antaa hänen kilpailla tasapäisesti? Ei "pappa" nyt kuitenkaan enää montaa vuotta kilpaa aja.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Speedye kirjoitti:
Jokainen talli ottaisi Schumin heti talliinsa jos vaan miehen saisivat. Mies on vaan uskollinen Ferrarille niinkuin mielestäni pitääkin.

Jokainen talli olisi tehnyt tuon valinnan vielä 4-5 vuotta sitten mutta nyt väittäisin että Kimi Räikkönen ja Fernando Alonso on kuljettaja markkinoilla ne eniten halutut kuljettajat. Ferrari ei vain yhteisen historian takia voi heittää mestarismiestä yli laidan, vaikka kaikki tietävät että Schumi on jo auttamattomasti uransa ehtoopuolella.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Jos nyt oletetaan, että Kimillä on se esisopimus Ferrarille, niin Schumin päättämiset ei vaikuta mitään siihen, että Kimi pyörittää rulettia.
Se on meinaan aika perkeleen hyvin, että jos Schumi blokkaa Kimin tallipaikan Ferrarilla, niin Kimi saa muhkeat korvaukset ajamatta senttiäkään Ferrarilla.
Ei aivan paska kuski tuohonkaan pysty.
Ja tietenkin jos se soppari on, niin se voi olla mahdollisesti Kimin kannalta vesitiivis. Jolloinka Schumilla ei ole sanansijaa siihen ajaako Kimi tallissa vai ei.

Jos Kimillä ei ole sopparia mihinkään, niin silloin Schumilla on valtit käsissään vain Ferrarin osalta. Siltikin jää vielä Renaulta ja Mclaren huipputalleista, joista molemmat ovat valmiita maksamaan Kimille huippukorvausta siitä, että mies tyrii heidän autollaan.
Kimin kannalta en usko, että tallikaverilla on mitään merkitystä tallia valittaessa. Mies on sen 100 kertaa haastatteluissa sanonut, että keskittyy vain omaan hommaansa ja sillä hyvä.
Ja Kimi kuitenkin näytti Montoyalle Mclaren perävaloja ahkeraan, vaikka Montoya oli ennen Mclarenille tuloaan yksi MM-sarjan kohutuimpia kuskeja. No oli Mclarenilta lähtiessäänkin, mutta ei enää samasta syystä.

P.S. Valhe, emävalhe, tilasto. En tiedä toista lajia johonka tuo pätkä osuu paremmin kuin formuloihin.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ouzala kirjoitti:
Mahtaisiko Mclarenilla olla edes rahaa palkata kahta tuon tason kuskia, Alonso ja Kimi?

Raha ei ole ongelma missään isossa tallissa, kun halutaan huippukuskeja talliin.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
flintstone kirjoitti:
Jokainen talli olisi tehnyt tuon valinnan vielä 4-5 vuotta sitten mutta nyt väittäisin että Kimi Räikkönen ja Fernando Alonso on kuljettaja markkinoilla ne eniten halutut kuljettajat. Ferrari ei vain yhteisen historian takia voi heittää mestarismiestä yli laidan, vaikka kaikki tietävät että Schumi on jo auttamattomasti uransa ehtoopuolella.

Niin.. Tietenkin Schumi on uransa ehtoopuolella. Olisi tyhmää väittää muuta. Schumi ajaa maksimissaan ensi kauden ja lopettaa sitten uransa. Mielestäni tilastot ovat faktoja, ei niitä muuksi voi muuttaa. Ja halutuimmat kuljettajat kuskimarkkinoilla ovat Schumi, Alonso ja Kimi. Alonso meni jo, Schumikin on luultavasti Ferrarin miehiä joten jäljelle jää Kimi. Mielestäni tämä kertoo siitä, että mestarismiehet saavat valita tallipaikkansa ensin ja Kimi tyytyy siihen mitä jää. Raha ei tuota Kimin tallipaikkaa ratkaise, vaan ihan muut tekijät. Tai no mistäs minä tiedän, mutta luulisin että kilpailukyky on se joka ratkaisee.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Mielestäni Kimin kannattaisi jäädä McLarenille, vaikka Schumi tämän kauden jälkeen lopettaisikin. Jäämällä Mclarenille Kimi saisi edun Alonson nähden, sillä uuteen tallliin sopeutuminen vie aikaa varmasti Alonsoltakin kuten kävi Montoyalle. Kimi voisi yrittää mahdollisimman paljon vaikuttaa ensi kauden auton suunnitteluun niin, että auto sopisi hänelle paremmin kuin Alonsolle.
Alonso tulee olemaan myös tulevaisuudessa pahin vastustaja Kimille, varsinkin kun Schumi on lopettanut. Toki Kimi ottaisi ison riskin suostuessaan Alonson pariksi. Paineet olisivat kuitenkin Alonsolla, sillä hän on maailmanmestari, ja hänen ylpeytensä ei kestäisi häviämistä Kimille.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Speedye kirjoitti:
Mielestäni tilastot ovat faktoja, ei niitä muuksi voi muuttaa.

No mitä faktoja ne tilastot kertoo? Ei ainakaan sitä kuka on sarjan nopein. Ei ainakaan sitä, kuka on oikeasti se sarjan halutuin kuski. Ei ainakaan sitä, kuka on ensi kauden mestari. Ei ainakaan sitä jatkaako Schumi vielä kauden, kaksi, vai lopettaako tähän kauteen.

Tilastot kertovat aina menneestä. Ja formuloissa, kuten monessa muussakin lajissa, siihen menneeseen vaikuttaa aika moni asia (kuten se turva-auto edellisessä kisassa).
Tilastot kertovat vain sen mitenkä asiat ovat päättyneet. Eivät sitä kuinka asiat menivät siihen pisteeseen, kuin se tilastoissa näkyy. Tilastot eivät siis kerro tarinaa itsensä takana.

Tilastot kyllä kertovat kiistatta monta asiaa, mutta todella monta asiaa ne jättää myös avoimeksi.

P.S. Joidenkin tietojen mukaan Kimillä on ollut Ferrari soppari vuodesta 2004 asti. Että kait se on vain niin, että hyvät kuskit valitsevat paikkansa ekana, ja huonommat sitten kun pystyvät.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Speedye kirjoitti:
Jos pidät voittamisena sitä, että joutuu kakkoskuskiksi tai valitsemaan talleista sen ns. kakkos-vaihtoehdon pidän sinua hieman outona? Mitä Kimi silloin voittaa?
Pidä outona vaan ihan vapaasti. Ei ole ennenkään haitannut, ja tässä tapauksessa se on oikeastaan ihan hyvä.

Kimi voittaa sen, että pääsee pois McLarenilta ja voi käytännössä valita, meneekö Renaultille vai Ferrarin kakkoskuskiksi - ellei sitten se yksi saksalainen väännä housuun sellaisia torttuja, ettei halua Kimiä samaan talliin ollenkaan. Jos valinta on jälkimmäinen, on hän hyvin todennäköisesti historian kovapalkkaisin kakkoskuski F1-sarjassa ilman minkäänlaisia menestymispaineita. Renaultilla taas olisi nopea ja luotettava auto odottamassa, ja se olisi Kimille aika uusi tilanne. Voitto tai voitto.

Speedye, jos nuo käyttämäsi faktat ovat se peruste, millä tallit kisakuskinsa valitsevat, niin miksi ihmeessä Räikkösen nimi pyörii noissa huipputallien spekulaatioissa ja missä ihmeessä Villeneuve oikein on?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
repe_joke kirjoitti:
Raha ei ole ongelma missään isossa tallissa, kun halutaan huippukuskeja talliin.
Etenkään McLarenille, jos tiedot uusista sponsoreista pitävät paikkansa. Sponsorirahaa on tulossa ensi kaudelle selvästi enemmän kuin tälle kaudelle. Jokohan se alkaisi näkyä tallin suorituskyvyssä? Toivon niin, vaikka Räikkönen jättääkin tallin. Olisi upea tilanne, jos sarjassa olisi kolme tasaväkistä huipputallia.
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Tämä nyt on sitten vain ihan oma ajatukseni eikä tällä ole totuus pohjaa. Kaikki puhuvat Räikkösen siirrosta Ferrarille tai Renaultille ,mutta vaihtoehtona voi olla myös Bmw:n talli ,koska rahaa löytyy ja vauhtiakin myös ja hirveät resurssit kehittää maailmanmestari auto joten olisikohan pommin paikka ja Räkä siirtyisikin Bemarille :). Pysytään todellisuudessa ja vaihtoehdot ovat ilmeisesti Rellu&Ferrari ja ensi kaudella kaikki ajavat Bridgestonen kumeilla niin Ferrarilla on tässä mielessä etulyönti asema muihin huipputalleihin nähden.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Tämän päivän ilta-sanomissa selvisi yksi asia, mikä askarrutti jatkoajankin kirjoittajia sunnuntain kisan jälkeen.
Ron Denniksen mukaan missään säännöissä ei ole kielletty sitä, että varikolla olisi kaksi tankkauspaikkaa tallilla. Ongelma on kuulemma lähinnä kustannuksissa.
Dennis myös toivoi, että Turkin GP:n varikko"sähläys" ei maksa Schumille mestaruutta.

Ihan hienoa, että Dennis haluaa mestaruuden ratkaistavan ajamalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös