Oma mielipiteeni on, että Michael Schumacher on vähintääkin aika vastenmielinen kaveri tai ainakin sen oloinen. Itsehän en voi sietää tällaisia ylimielisen oloisia ja itseään täynnä olevia henkilöitä, oli ne sitten julkkiksia tai tuttavapiiristä. Miehen taustaorganisaatio tekee raivokkaasti töitä, jotta Schumista saadaan täydellisen urheilijan kuva. Yhtään lahjoitusta ei unohdeta ilmoittaa. Kuitenkin kannattaa muistaa ne Schumin vuosiansiot ja rinnastaa ne lahjoitukset niihin ja kuten joku sanoikin niin Schumi saa vähintään leijonan osan rahoistaan takaisin jo tällä julkisuuskuvalla. Ei siinä, on hienoa, että mies lahjoittaa rahaa köyhille, se hänessä onkin ehkä ainoa positiviinen asia sen lisäksi, että on hyvä kuski. Te, jotka täällä ylistätte Schumia niin kyllähän tuo teidän ylistys ampuu paljon pahemmin yli, kuin kenenkään Kimi hehkutus täällä. Schumi on hieno kuski, en minä sitä sano, mutta tämä fuvitsi itekin (nimi muutettu) olisi napannut pari mestaruutta sillä Ferrarilla, joka nähtiin Vuosituhannen vaihteesta 2004 vuoteen. Sen lisäksi omassa mielessä Schumin arvoa laskee hänen tallikaveriensa taso. Olisi (ollut) kiva nähdä joskus todellisia haastajia tallikaverina. Lisäksi hänen tallikaverinsa ovat vielä joutuneet koekaniineiksi uusien osien osalta, jolloin Schumi itse on päässy korjamaan sadon valmiimmalla kalustolla. Toki hän taas on itse asemansa ansainnut.
Monihan täällä taisi veikata, että Montoya näyttää Kimille närhen munat, mutta eipä oo näyttäny. Mikä tämän tarkoitus oli, oli se, että Kimi on ottanut niskalenkin kuskista, jota ainakin pidettiin äärimmäisen nopeana. En ole itsekkään mikään suuri Kimifani, mutta suomalaisena sitä luonnostaan kannattaa suomalaisia, piti heistä tai ei. Eikä Kimikään takuulla niin tyhmä ole kuin monet olettavat. Yhtä kaikki Kimi, Alonso ja Scumi lienevät erittäin samantasoisia kuskeja ja heidän jälkeen lienee pieni rako seuraaviin.