HCM kirjoitti:
Puhumattakaan Monzan kisasta syksyltä 2002, kun Kimille oli ehdotettu mustaa surunauhaa kisaviikonlopun ajaksi, olihan Myyrmannin pommitragedia järkyttänyt suomalaisia. "Enhän mä edes tuntenut ketään niitä uhreja" oli ollut Kimin vastaus...
Itsehän olisin vastannut samalla tavalla. Myyrmannin tapahtumat eivät koskettaneet minua millään, joten miksi minun olisi pitänyt olla siitä surullinen?
Joo onhan se ikävää, että ihmisiä kuolee semmoisissa olosuhteissa, mutta eipä ole mitenkään ainulaatuista edes Suomen oloissa, maailman mittakaavasta puhumattakaan.
Minusta se olisi ollut ainakin ihan hemmetin tekopyhää, vetästä surunauha käteen, ilman että ketään omaisia, tai muuten vaan tuttuja kuoli siellä Myyrmannissa. "No emmä oo surullinen tapauksen johdosta, kun ei mun tuttuja siellä kuollut, mut ku noi markkinointipuolen häiskät oli sitä mieltä, että mun ois hyvä imagollisista syistä kantaa tätä nauhaa".
Cougar kirjoitti:
PS. Mielestäni Schumi ansaitsi ns. nollauksen aika-ajomokastaan. Mielestäni kuitenkin aika snadi moka - oli sitten tahallinen tai tahaton. Minä en tiedä - tiedätkö sinä?
Tämä on muuten sinällään mielenkiintoinen kommentti. Olet sitä mieltä, että rangaistus oli oikeutettu, mutta et kuitenkaan tiedä oliko teko tahallinen vai ei?
Itse näen asian niin, että jos rangaistus oli kerta oikeutettu, niin teko oli myös tahallinen, ja sitähän sanoo säännötkin. Virheistä ei ole ollut tapana rangaista. Ja tällä kertaa tuomaristo oli sitä mieltä, että kyseessä ei ollut virhe, joten rangaistus tuli.