Ja kukakohan on kenenkin ihon alla? Ja tähän yhtä monta hymiötä kuin mitä Jokerit on tehnyt tappiota KHL taipaleensa aikana.
Tähän riittää ihan yksi hymiö, jos sitäkään, kun olen sentään aikuinen. Siihen ihon kutitukseen auttaa kummasti kun alat pikku hiljaa ymmärtämään sen, että kaikki eivät ole kanssasi samaa mieltä, vain muutama lienee.
Se, että sinä jatkuvasti kirjoitat aivan mitä sylki suuhun tuo, hyökkäilet täällä toistuvasti erilaisen mielipiteen omaavien kimppuun, et kestä pienintäkään kritiikkiä KHL:stä ja faktat (kuten palkanmaksuongelmat, rikolliset omistajat jne) yrität kompuroiden kieltää kipittäen kerta toisensa perään niitä kieltämään ontuvin argumentein täyttävät trollin tunnusmerkit.
Tämä virkehirviö kertoo myös paljon siitä esim., että et pysty käsittelemään vaikeita asioita ytimekkäästi, pitää selittää ja selittää. Kirjoitan tosiaankin sylki suussa, ei ainakaan silloin tule kuivaa tekstiä. Mulle on kylläkin muodostunut sellainen kuva, että täällä majailee muutama nikki, jotka katsovat asiakseen hyökkäillä toistuvasti minun mielipiteitäni vastaan, eivät kestä eriäviä mielipiteitä ja sinä olet yksi heistä, hanakin. Kestän oikein hyvin kaiken kritiikin, myös KHL:ää koskevan. Toistan nyt vielä uudelleen, lienee kolmas kerta (menisikö jo perille?), että kritisoin iltapaskan uutisointia verrattuna IL:n uutisointiin. Kaikilla meillä on tiedossa, tai ainakin pitäisi olla, mistä palkanmaksuongelmat johtuvat. Naurettavaa jauhaa niistä viikko toisensa jälkeen, aivan naurettavaa. Tämä on nyt minun MIELIPITEENI ja saat olla eri mieltä, ihan vapaasti. Sinusta trollin tunnusmerkit täyttyvät, kun on kanssasi eri mieltä? Huhheijaa, sillälailla. Pahin trolli tässä ketjussa on –Ville- -nikkiä käyttävä henkilö, tosin tämäkin on vain MINUN mielipiteeni.
Siksi pidän sinua trollina koska se on looginen johtopäätös. Siinäpä perusteluja, joita sinä et ole pystynyt etkä tule pystymään esittämään tuohon väsyneeseen valehtelija mantraasi. Mutta eihän trolleilla olekaan tarvetta perusteluihin. Vai mitä?
Kyllä sinun pitäisi vielä hieman lisää kouluttautua, jotta pystyisit tunnistamaan oikean trollin, Keskustelemaan et pysty, se on nähty. Niin tuosta väsyneestä valehtelijasta, olkoon se sitten yhtä väsynyttä, kuin sinun trolliheittosi, ollaan tasoissa. Aivan oikein, minulla ei ole mitään tarvetta perusteluihin, tekstini puhuvat puolestaan.
Ettei mene pelkäksi vänkäämiseksi ja trollin ruokkimiseksi niin kyllä on surullisessa jamassa Jokerit. Palkanmaksu takkuaa, koska sivistyvaltiot yhdessä rintamassa toteuttavat pakotteita Jokereiden rikollisiin vähemmistöomistajiin. Kauas on lipunut Töölön Vesan ja Aimo Mäkisen perintö.
Aivan oikein, voit hyvillä mielin lopettaa vänkäämiseen, se kun ei tuota mitään muuta, kuin syyhyä.
Lempinen kohtasi Pillun ja kysyi, että onko se totta, että palkanmaksu on Jokereilla myöhässä. Pillun tuntien, hän tokaisi pilke silmäkulmassa, että joo, onhan se muutaman kuukauden. Tästäkö Lempinen riemastui ja riensi oitis kertaamaan vanhoja asioita paperille ja printtasi tuotoksensa sitten nettilehteen (noin kuvaannollisesti). Unohtaen kuitenkin samalla varmistaa asian oikeaa laitaa Jokeriorganisaatiosta, mutta eihän sillä ole mitään väliä, kunhan saa taas raflaavan otsikon aikaiseksi ja nälkäiset antiKHLJokerit tyytyväisiksi. IL sitten hoiti asian tyylikkäästi.