Kun herra
@C.Orr esittää niin monia valheellisia väittämiä minuun liittyen, niin sallittaneen minulle tämä yhteenveto hänelle. Tämän jälkeen suljen ”keskustelun” omalta osaltani tästä aiheesta tähän, on mennyt turhan lapselliseksi muutaman herran osalta.
Alkuperäinen mielenilmaisuni:
Mielenkiintoinen ero näillä meidän ip-lehtien uutisoinneilla. Lempinen IS-paskan sivuilla sensaatioi Jokerien palkanmaksun ongelmista kysymättä mitään Kohoselta. IL puolestaan ei sensaatioi, vaan toistaa ongelman, mikä on ollut jo muutaman vuoden kaikkien tiedossa ja HUOM. kysyy myös Kohosen kommentin. Villelle tietty maistuu vain IS-paskan anti, senkin me kaikki olemme tienneet jo vuosikaudet, ei mitään uutta, mutta aina vaan pitää tulla tänne itkemään. Lopettaisit jo iso mies!
Sitten ne valheet ja valheelliset väittämät:
(C.Orrin tekstien lainaukset on
kursivoitu ja
boldaukset ovat minun lisäämiäni.)
C.Orr/valhe no 1
Nimenomaan näin. Älä ruoki trollia. Jaksaa huvittaa, että palkanmaksuongelmiakin yritetään kömpelösti puolustella syyttelemällä vapaata lehdistöä uutisoinnista.
Tekstissäni ei ole riviäkään puolustelusta. Ei vaadi edes mitään todistelua erikseen.
C.Orr/valheelliset väittämät no 2-5
Se, että sinä jatkuvasti kirjoitat aivan mitä sylki suuhun tuo, hyökkäilet täällä toistuvasti erilaisen mielipiteen omaavien kimppuun, et kestä pienintäkään kritiikkiä KHL:stä ja faktat (kuten palkanmaksuongelmat, rikolliset omistajat jne) yrität kompuroiden kieltää kipittäen kerta toisensa perään niitä kieltämään ontuvin argumentein täyttävät trollin tunnusmerkit. Siksi pidän sinua trollina koska se on looginen johtopäätös. Siinäpä perusteluja, joita sinä et ole pystynyt etkä tule pystymään esittämään tuohon väsyneeseen valehtelija mantraasi. Mutta eihän trolleilla olekaan tarvetta perusteluihin. Vai mitä?
En hyökkäile ketään vastaan,vaan esitän erilaisen näkökulman, tämähän ei sinulle sovi, ymmärrän.
Missä kohtaa on tekstiäni, joka vahvistaa valheesi, etten kestä kritiikkiä KHL:sta (tämä on muuten se oikea kirjoitustapa, ei KHL:stä)? Kyllä tuo kritiikin kestämättömyys kohdistuu ennenkaikkea sinuun, kuten lukijat hyvinkin huomaavat.
En yritä mitään kompuroiden, vaan hyvin selkein sanoin.
Mantra, mikä mantra, mutta niin totta, kuin olla voi, sen tämä yhteenvetoni osoittaa, toivottavasti sinullekin.
C.Orr/valheelliset väittämät no 6-9
Uskomatonta, että henkilö, joka oman kertomansa mukaan omaa luottamustoimia mm. elinkeinoelämän näköalapaikoilla kykenee tulkitsemaan näin väärin sinänsä hyvin yksinkertaisen viestini. Trollin tunnusmerkit kohdallasi täyttyvät mm. siinä, että olet saanut useita eri sanktioita siksi, että et kykene, omaksu ja opi palstan sääntöjä, jotka nekin ovat varsin yksinkertaisia. Kun lisäksi olet ilmaissut toiveesi siitä, että sananvapautta tulisi rajoittaa, et tee minun silmissäni lainkaan eroa itänaapuuriimme, jossa kyseinen sananvapauden rajoittaminen kuuluu olennaisena osana heidän keinovalikoimaansa. Ehkäpä tunnet hengenheimolaisuutta siihen suuntaan ja siksi myös KHL näyttäytyy sinulle sarjana, jota kohtaan ei saisi esittää minkäänlaista kritiikkiä?
Käytät väärää aikamuotoa, pitää olla imperfektissä. Jos pörssiyhtiön tytäryhtiön johtoryhmässä toiminen oli elinkeinoelämän näköalapaikka, niin olkoon sitten, minusta tuokin on valhe. Jos kaupungin urheilulautakuntapaikka on elinkeinoelämän näköalapaikka, niin olkoon sitten, minusta myös tuo väite on valheellinen.
Kykenen, omaksun ja olen oppinut palstan säännöt. Minulla kuitenkin on hieman erilainen käsitys trollista ja trollaamisesta, kuin näköjään sinulla. Sinähän et koskaan koske henkilökohtaisuuksiin, et nimittely, et syyttele, etkä yritä ärsyttää muita palstan kirjoittajia? Ethän? Milloinkaan?
En ole vaatinut sananvapauden rajoittamista, valheellinen väite jälleen. Minä taas koen niin, että sinun esittämiäsi väitteitä vastaan ei saisi käydä. Jos minä sanon, että taivas on sininen ja sinä sanot sen olevan musta ja kiistän sanomisesi, niin sanot, etten kestä eriävää mielipidettä ja olen siis trolli, näinkö se menee?
C.Orr/valheelliset väittämät no 10-11
Ja sitten luot mielikuvituksestasi skenaarion (lue sadun) vähätellen asiaa, jossa Pihlström ihan pilke silmäkulmassa naureskelee ettei palkkoja ole tullut. Fakta on se, että pelaajien palkat on myöhässä, joka ei ole pelkästään noloa vaan samalla Jokereiden brändiä ja imagoa raiskataan täysin häpeilemättä. Ja sitten jotkut vielä vähättelee asiaa. Mutta ei kai se niin vakavaa ole niille, jotka ovat hypänneet kelkkaan vasta siinä vaiheessa, kun ryssäläiset konit sitä kelkkaa vetävät.
Jos noilla virkkeillä viittaat meikään, niin metsään menit jälleen, ties monenko kerran. En ole kommentoinut palkanmaksua, joten en ole pystynyt sitä vähättelemäänkään, näin yksinkertaista se on. Voin sanoa, että ”kelkassa” olen ollut taatusti paljon ennen sinua, silmää räpäyttämättä.
Kuumaa kesää ja hyviä hankintoja Jokereille, syksymmällä taas nähdään kunnon pelejä, kunhan ensin haetaan se kulta Tanskasta pois kuleksimasta.