Sä olet itse täysin vastuussa mitä sieltä näppäimistöltä suollat. Turha sitä on yhtään häpeillä. Omaan arvomaailmaan tuollaiset kirjoitukset ei kuulu ja aiheuttaa lähinnä myötähäpeää. Kun ottaa noin koville miettisin mitä palstalle kirjoittaisin kaksi kertaa enkä syyttelisi muita.
Miksi mä häpeilisin? Mä en ole -kuten sinä- rajoittanut koskaan profiilini katselua. Ilmeisesti kun servasin sinut juuri tuosta kyseisestä aiheesta on aiheuttanut jonkinasteisen pakkomielteen sinulle minusta.
Ehkä
sun ei kannattaisi alkaa neuvomaan ketään tällä palstalla siitä kuinka kannattaisi miettiä mitä kirjoittaa. Sinähän olet raskaasti sanktioitu juuri siitä syystä, että kapasiteettisi hakkaa rajoittimille suorastaan liikuttavan helposti.
Siteeraat minun kirjoitustani allekirjoituksessasi eräästä palstan hassutteluketjusta, jonka ei pitäisi ketään loukata, etenkään kun se ei kohdistu kehenkään. Sinä näköjään onnistut siinäkin. Kun nyt yrität esittää jotain pyhimystä arvomaailmoinesi niin eikö ole melko kaksinaismoralistista kun historiastasi löytyy nimityksiä palstan syövästä, alakoululaiseen ja narsistista jeesustelijan kautta valehtelijaan ja pervoon?
Muistathan käydä paheksumassa tuolla "Lause viimeisestä sanasta"-ketjussa kaikkia niitä jotka järkyttävät mielenrauhaasi ja puhtaan valkoista arvomaailmaasi. Ja muistathan ottaa myös heidän kirjoituksensa allekirjoitukseesi. Muutenhan olet trollin lisäksi kaksinaismoralistinen pelkuri.
Tämä off topicista. Voit vaahdota jatkossa aivan niin paljon kuin huvittaa. Ennemmin tai myöhemmin sinulle käy kuten kaikille trolleille.
Mitä tulee itse aiheeseen, niin hienoa nähdä pakotteiden purevan. Toivottavasti purevat jatkossa yhä kovemmin. Ainoa miinus on, että sijaiskärsijöinä on pelaajat, jotka eivät saa palkkojaan ajoissa.