EU:n pakotteiden vaikutus Jokereihin

  • 112 083
  • 567

Kaljuenkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miehitetty
@haukka

Onko tilanne siis se, että sinulla ei ole mitään ei-julkista tietoa maksujen myöhästymisen syistä, vaikka näin annoit ymmärtää?

Klassinen keskustelupalstailmiö, jossa nimettömänä ja kasvottomana halutaan esittää muuta kuin tosiasiallisesti on?

Minua myös kiinnostaisi mielipiteesi Kohose ja Pihlströmin lausumien ristiriidasta.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En halua tähän keskusteluun muuten osallistua mut ihmetyttää vaan jos Jokereilla on kaikki niin epävarmalla pohjalla ja kassa on tyhjä niin miksi pelaajat tulevat Jokereihin.

Luulis pelaajien ja agenttien keskuudessa sanan kirivän että tuonne ei ainakaan pelaamaan koska sieltä ei saa palkkoja ajallaan. Varsinkin kun tää ei oo eka kerta. Varmasti joka ikinen löytäisi muualtakin töitä. Palkkojen välillä myöhästymisien syy täytyy tässä tapauksessa tyydyttää pelaajia vaikka oli syy mikä tahansa niin ei se ikinä ole hyväksyttävää.

En vaan jaksa uskoa että pelaajat tekisi jatkosopimuksia ja tulisivat Jokereihin jos kaikki olis niin täysin epävarmalla pohjalla mitä on saanut lukea. Koska edelleen, varmasti töitä löytyisi muualtakin samalla palkalla.
 
Viimeksi muokattu:

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Tilanne oli siihen aikaan, siis ainakin tuolloin murroskaudella 1967-1974, sikäli erilainen, että pelattiin amatöörisarjaa. Se tarkoitti, että palkkiot olivat verottomia, mutta niiden piti pysyä aina alle tietyn markkamäärän, siis hyvin pienen sellaisen.
Näinhän tämä oli ja tuon ajan tapauksiin on helppo suhtautua näin jälkikäteen romantisoidun henkisesti. Tuskin niistä sen ajan pelaajillakaan arpia on sielussa, eli eiköhän noille osata naureskella nostalgisesti.
Toisaalta siten huomattavasti enemmän sympatiat tuon ajan pelaajien puolella on kuin nykyisten satoja tuhansia ottavien agenttien ohjaamisen ammattilaisten ongelmista.
 

Kaljuenkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miehitetty
En halua tähän keskusteluun muuten osallistua mut ihmetyttää vaan jos Jokereilla on kaikki niin epävarmalla pohjalla ja kassa on tyhjä niin miksi pelaajat tulevat Jokereihin.

Eikö tähän voisi vastata humoristisesti, koska Jokereissa on hyvä palkka (jos maksetaan) ja pitkät lomat.

Leikki sikseen. Eihän toisaalta Suomen kaltaisessa oikeusvaltiossa pelaajalla ole kovin suurta riskiä asiassa. Jos palkkaa ei tule, niin nostaa kytkintä ja siirtyy toiseen seuraan. Ennen siirtorajaa ottajia löytyy aivan varmasti KHL-tasoisille pelaajille Euroopan sarjoista. Rästisaatavat vain karhutaan viranomaisten avulla, jos ei muuten maksuhalua löydy.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se että palkat on myöhässä johtuu tiukasta CSKA-sarjasta. Tällä ei ole mitään tekemistä EU-pakotteiden kanssa ja vain naivit ihmiset uskottelee niin. Jokerit haastoi tosissaan CSKAn ja sen seurauksena on nyt pantu rahahanat kiinni kesän ajaksi. Pieni, mutta tuntuva näpäytys. Tämä tottakai vaikuttaa pelaajien ravinnonsaantiin ja ensi kauden alkaessa Jokereiden keskipaino on 7kg kevyempi. Ja toi on lihasta kaikilla muilla paitsi N.Jensenillä, jolla lähtee myös rasvaa. Ja jokainen varmasti tajuaa, mitä tämä tarkoittaa jään tasolla. Laiha ja nälkiintynyt Jokerilauma yrittää haastaa voimakkaampia vastustajia niin kulmaväännöissä kuin maalinedustalla. Vittu mitä propagandaa taas. Talutusnuorassa ollaan. This is KHL!

Edit. varmuuden vuoksi ;)
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
En halua tähän keskusteluun muuten osallistua mut ihmetyttää vaan jos Jokereilla on kaikki niin epävarmalla pohjalla ja kassa on tyhjä niin miksi pelaajat tulevat Jokereihin.

En vaan jaksa uskoa että pelaajat tekisi jatkosopimuksia ja tulisivat Jokereihin jos kaikki olis niin täysin epävarmalla pohjalla mitä on saanut lukea. Koska edelleen, varmasti töitä löytyisi muualtakin samalla palkalla.

mistä? Urheilubisneksen lainalaisuuksiin kuuluu se, että palkanmaksu on epävakaalla pohjalla. On vain rajallinen määrä seuroja ja työpaikkoja, jotka hoitavat varmasti asiansa kunnialla. KHL:ssä hyvin monet seurat maksavat palkkoja miten sattuu ja osa ei ollenkaan. Esim. Bratislavat ja kumppanit ovat olleet huonoja esimerkkejä. Nythän Jokerit on ainakin toistaiseksi maksanut kaikki palkat, vaikka osittain myöhässä. Jos pelaajalla on jo jotain sukanvarressa, niin hän voi odotella vähän aikaa, kun se palkka on kuitenkin korkeampi kuin monissa muissa vaihtoehdoissa.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Nythän Jokerit on ainakin toistaiseksi maksanut kaikki palkat, vaikka osittain myöhässä.
Minusta ei ihan noin voi sanoa. Jos nyt on maaliskuulta asti palkkoja maksamatta, niin toistaiseksi kaikkia ei ole maksettu. Jos maaliskuulta on osa palkoista maksamatta, niin huhtikuulta lienee enemmän.

Uskon kuitenkin, että nekin palkat tulee jossain vaiheessa tileille jos Jokerit aikoo tulevankin kauden pelata Putin-sarjaa.

Ja jos omalle kohdalle ajattelen, niin kyllä varmaan tarttuisin soppariin, jossa on muihin vaihtoehtoihin nähden kolminkertainen palkka vaikka olisikin epävarmaa tulee parin viimeisen kuukauden liksat ajallaan (vaikkei tulisi ollenkaan niin jäisi voitolle). En usko että Jokerien pelaajat ihan niin kädestä suuhun elävät. että niillä palkoilla maksun myöhästyminen aiheuttaisi nälkiintymistä. Itsellä ei tosin moraali antaisi periksi työskennellä firmassa, joka maksaa palkat rahalla jonka alkuperä on sitä mitä Jokereilla on.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Miksi Ilta-Sanomien olisi erityisesti tarvinnut ottaa uutiseensa Kohosen valmiiksi saneltu kommentti?
Minun mielestäni hyvään journalismiin kuuluu se, että kun tehdään juttua yrityksen palkanmaksuvaikeuksista, niin myös yrityksen edustajia kuullaan, tai tarjotaan ainakin mahdollisuus kommentoida asiaa?

Ikäviä juttuja nämä maksuvaikeudet. Ikävintä kai se, että ongelma on jatkunut ensimmäisestä kaudesta alkaen. Voin etukäteen, että ensi keväänä tämä sama uutinen kirjoitetaan uudestaan. Ja myös sitä seuraavana keväänä, ja sitä seuraavana keväänä.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Kertoisiko @haukka nyt vielä useiden pyyntöjen jälkeen, että mistä ne myöhästelyt johtuu ja miksi ne on hyväksyttäviä?

Ps. Maailman suurimpien sotarikollisten olo pakotelistalla ja siitä johtuva maksuliikenteen takkuaminen ei ole mikään hyväksyttävä selitys.
Minkälaisista ja kenen tekemistä sotarikoksista nyt puhutaan?
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Luetun ymmärtämisen ja vastauksien penäämisen lisäksi sulla on kolmaskin vakiofraasi tällä palstalla eli syyttelet muita mutusta.

Sulla on yksi vakava ongelma että käännät keskustelun aina johonkin muuhun kun itse asiaan. Se jos mikä on trollaamista ja raukkamaista.

Edelleen useista sanktioista ja juuri kuukauden kirjoituskiellosta vapauduttuasi menet jälleen henkilökohtaisuuksiin nimittämällä minut "palstan viralliseksi pervoksi" liittyen "Lause viimeisestä sanasta" -ketjuun. Raukkamaista, jota vain trollilta voi odottaa.

Sä olet itse täysin vastuussa mitä sieltä näppäimistöltä suollat. Turha sitä on yhtään häpeillä. Omaan arvomaailmaan tuollaiset kirjoitukset ei kuulu ja aiheuttaa lähinnä myötähäpeää. Kun ottaa noin koville miettisin mitä palstalle kirjoittaisin kaksi kertaa enkä syyttelisi muita.

Itse aiheeseen. Toivottavasti nuo palkat saadaan maksuun mahdollisimman nopeasti. Pelaajat eivät ole tehneet mitään väärää ja nämä ongelmat ovat kiusallisia.
 

scholl

Jäsen
Minusta ei ihan noin voi sanoa. Jos nyt on maaliskuulta asti palkkoja maksamatta, niin toistaiseksi kaikkia ei ole maksettu. Jos maaliskuulta on osa palkoista maksamatta, niin huhtikuulta lienee enemmän.

niin nykyisiä rästejä eivät ole vielä maksaneet, mutta aiempi käyttäytyminen huomioon ottaen on todennäköistä, että ne tulevat maksetuiksi.
 
Minkälaisista ja kenen tekemistä sotarikoksista nyt puhutaan?

Krimin miehitys, Itä-Ukrainan miehitys ja jokapäiväiset sotatoimet sekä jatkuvat tulitaukorikkomukset, siviilien joukkotuhonta Syyriassa, ihmisoikeusrikokset Venäjällä ja edellämainituissa sotakohteissa, Iranin,Talebanin ja Bashar Al-Assadin aseistaminen ja kemiallisen iskun tekeminen Englannissa.

Lisäksi rikollista toimintaa,joka ei suoraan ole sotarikoksien piirissä: poliittisten vastustajien ja toimittajien murhat,laittomat pidätykset, laittomat omaisuuden takavarikoinnit,rahanpesu, veronkierto,pakotteiden kierto,sisäpiirikaupat,kiristys, järjestäytyneen rikollisuuden rahoitus ja varsin todennäköisesti myös valtion varojen kavallus,jos Venäjällä olisi riippumaton valtionoikeus.

Miten liittyy Jokereihin? Arkadi Rotenberg lasketaan kuuluvaksi Putinin sisäpiiriin,kuten Gennadi (lempinimeltään "kuolio" )Timtshenkokin. Molemmat voi luokitella gangstereiksi ja huomattavaa valtaa Venäjällä käyttäviksi henkilöiksi. Molemmat saaneet huomattavaa taloudellista hyötyä kansainvälisten lakien ja sopimusten rikkomisesta.
 
Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos tarkotit mistä pelaajat saisivat saman rahan kun Jokereista niin eikös nuo rotaatio pelaajat sais vähintään saman summan Khl/Sveitsi/Saksa/Ruotsista nettona. Menisivät isompaan rooliin kun rotaatioon kyseisissä sarjoissa pl. Khl ja palkka olisi sen mukainen kun verohyöty otetaan mukaan. Puhumattakaan Jokereiden kärkipelaajista jotka saisivat huomattavasti enemmän muualta, niin miksi Jokerit? Jos kerta täällä on asiat niin onnettomasti kun monet puhuu ja olisi turvallisiakin vaihtoehtoja mistä valita.

Jos kysyit mistä on saanu lukea että Jokereilla on asiat niin huonolla pohjalla niin esim täältä.

Jos Jokereilla olisi asiat niin huonosti mitä monet puhuu niin kaikki pelaajatkinhan välttelisivät seuraa kun ruttoa. Eipä tunnu välttelevän. Ja viime kausi näytti että ei nää oo mitään palkkasotureita, vaan nää pelaa tälle seuralle.
 

scholl

Jäsen
Jos tarkotit mistä pelaajat saisivat saman rahan kun Jokereista niin eikös nuo rotaatio pelaajat sais vähintään saman summan Khl/Sveitsi/Saksa/Ruotsista nettona.

kysyin siis mistä saisi. KHL-seuroissa palkanmaksu ei ole yhtään sen varmempaa. Sveitsissä on ulkomaalaiskiintiöt, joten jokainen ei sinne mahdu. Ruotsissa ja Saksassa toki palkka tulee ajallaan, mutta täytyy muistaa se, että Jokereiden palkkabudjetti on 10 miljoonaa kun se Ruotsissa suurimmalla taitaa olla puolet tuosta maksimissaan. Saksassa suurimpien seurojen kokonaisbudjetit ovat yli 10 miljoonaa, mutta palkkabudjetit paljon alhaisempia. Jokerit maksaa takuulla enemmän kuin mitä nämä pelaajat saisivat Ruotsista tai Saksasta. Lisäksi monella kotimaisella pelaajalla painaa vaakakupissa mahdollisuus asua Suomessa.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Sä olet itse täysin vastuussa mitä sieltä näppäimistöltä suollat. Turha sitä on yhtään häpeillä. Omaan arvomaailmaan tuollaiset kirjoitukset ei kuulu ja aiheuttaa lähinnä myötähäpeää. Kun ottaa noin koville miettisin mitä palstalle kirjoittaisin kaksi kertaa enkä syyttelisi muita.

Miksi mä häpeilisin? Mä en ole -kuten sinä- rajoittanut koskaan profiilini katselua. Ilmeisesti kun servasin sinut juuri tuosta kyseisestä aiheesta on aiheuttanut jonkinasteisen pakkomielteen sinulle minusta.

Ehkä sun ei kannattaisi alkaa neuvomaan ketään tällä palstalla siitä kuinka kannattaisi miettiä mitä kirjoittaa. Sinähän olet raskaasti sanktioitu juuri siitä syystä, että kapasiteettisi hakkaa rajoittimille suorastaan liikuttavan helposti.

Siteeraat minun kirjoitustani allekirjoituksessasi eräästä palstan hassutteluketjusta, jonka ei pitäisi ketään loukata, etenkään kun se ei kohdistu kehenkään. Sinä näköjään onnistut siinäkin. Kun nyt yrität esittää jotain pyhimystä arvomaailmoinesi niin eikö ole melko kaksinaismoralistista kun historiastasi löytyy nimityksiä palstan syövästä, alakoululaiseen ja narsistista jeesustelijan kautta valehtelijaan ja pervoon?

Muistathan käydä paheksumassa tuolla "Lause viimeisestä sanasta"-ketjussa kaikkia niitä jotka järkyttävät mielenrauhaasi ja puhtaan valkoista arvomaailmaasi. Ja muistathan ottaa myös heidän kirjoituksensa allekirjoitukseesi. Muutenhan olet trollin lisäksi kaksinaismoralistinen pelkuri.

Tämä off topicista. Voit vaahdota jatkossa aivan niin paljon kuin huvittaa. Ennemmin tai myöhemmin sinulle käy kuten kaikille trolleille.

Mitä tulee itse aiheeseen, niin hienoa nähdä pakotteiden purevan. Toivottavasti purevat jatkossa yhä kovemmin. Ainoa miinus on, että sijaiskärsijöinä on pelaajat, jotka eivät saa palkkojaan ajoissa.
 
Viimeksi muokattu:

Kaljuenkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miehitetty
Ei näköjään irtoa perusteluita siitä miksi "kaikkien tietämiin" maksuliikenteen ongelmiin ei oltu varauduttu tai kannanottoja Kohosen ja Pihlströmin lausuntojen ristiriitaisuuksiin rästien laajuudesta.

Mä epäilen, että tässä painostetan jotakuta, todennäköisesti Harkimoa.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miten liittyy Jokereihin? Arkadi Rotenberg lasketaan kuuluvaksi Putinin sisäpiiriin,kuten Gennadi (lempinimeltään "kuolio" )Timtshenkokin. Molemmat voi luokitella gangstereiksi ja huomattavaa valtaa Venäjällä käyttäviksi henkilöiksi. Molemmat saaneet huomattavaa taloudellista hyötyä kansainvälisten lakien ja sopimusten rikkomisesta.
Ja siksipä nuo jantterit saisivatkin saada bännit kaikesta mahdollisesta toiminnasta EU:n alueella. Jokerit ml.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Miksi mä häpeilisin?

Ilmeisesti kuitenkin häpeät kun koko ajan otat allekirjoitukseni esille. Miksi se vaivaa niin kovasti? Taitaa kuitenkin hävettää. Taisit tänään sanoa jossain ketjussa näin: Joka leikkiin lähtee sen kestäköön... Älä vain unohda tätä.

Mä en ole -kuten sinä- rajoittanut koskaan profiilini katselua. Ilmeisesti kun servasin sinut juuri tuosta kyseisestä aiheesta on aiheuttanut jonkinasteisen pakkomielteen sinulle minusta.

Viestihistoriaasi tutkaillen huomasin että että pidit kirjoittelusta noin kk tauon kun olit saanut hommattua minulle pelikiellon. Nyt olet jälleen aktiivinen ja noin 90% viesteistä koskee minua tai haukkaa tai muuten olet haastamassa riitaa. Olisiko kuitenkin se pakkomielle sittenkin siellä suunnalla henkilöllä joka ei hyväksy eriäviä mielipiteitä ja yrittää päteä koko ajan.


Siteeraat minun kirjoitustani allekirjoituksessasi eräästä palstan hassutteluketjusta, jonka ei pitäisi ketään loukata, etenkään kun se ei kohdistu kehenkään. Sinä näköjään onnistut siinäkin. Kun nyt yrität esittää jotain pyhimystä arvomaailmoinesi niin eikö ole melko kaksinaismoralistista kun historiastasi löytyy nimityksiä palstan syövästä, alakoululaiseen ja narsistista jeesustelijan kautta valehtelijaan ja pervoon?

Historiastasi löytyi lukuisia viestejä koskien kyseistä ketjua ja mulla on aivan täysi oikeus vetää niistä omat johtopäätökset niin kuin sinäkin teet jatkuvasti tällä palstalla. Se ei ole vain sinun etuoikeutesi vaikka niin luulet. Minä saan niistä aika likaisen vaikutelman ja kyllä tämä jatkuva vaahtoaminen kertoo kuinka koville se ottaa. Sinähän et ole koskaan nimitellyt tai loukannut täällä ketää. Ethän? Tämä tästä, tosin epäilen että haluat sanoa sen viimeisen sanan niin kuin aina.
 
Viimeksi muokattu:

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ymmärtääkseni he ovat jotain siltaprojektia kyllä tehneet, mutta se ei taida ihan sotarikoksesta mennä.

Amen. Juuri tulin katsomaan mitä propagandaa tänne on tänään suollettu ja tämä jäi ensimmäisenä paskatutkaan kiinni.

Itse en usko että tällä kertaa EU pakoitteilla on mitään tekemistä tämän palkanmaksu ongelman kanssa. Eiköhän tämä liity Jokereiden restrukturointiin omistajuus kuvioihin liittyen ja tarkoitus varmaan painostaa Hjallista koska kaikki negatiivinen julkisuus yhdistyy mielikuvissa häneen.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Ymmärtääkseni he ovat jotain siltaprojektia kyllä tehneet, mutta se ei taida ihan sotarikoksesta mennä.

Ei taida suoraan mennä. Mutta Rotenbergeja (aiemmat, nykyiset) koskevien pakotteiden perusteissa on USA:n osalta todettu valtiovarainministeri Steve Mnuchin suulla Venäjän toimet ympäri maailmaa ja yksityiskohtaisemmin esimerkiksi senaattori Marco Rubion toimesta syiden osalta mm. seuraavaa:

* Viesti Vladimir Putinille
* Ukrainan laiton miehittäminen
* Bashar al-Assadin sotarikosten tukeminen
* Kyberhyökkäykset


Itse en usko että tällä kertaa EU pakoitteilla on mitään tekemistä tämän palkanmaksu ongelman kanssa. Eiköhän tämä liity Jokereiden restrukturointiin omistajuus kuvioihin liittyen ja tarkoitus varmaan painostaa Hjallista koska kaikki negatiivinen julkisuus yhdistyy mielikuvissa häneen.

Tuo kuulostaa mahdolliselta. Mielenkiintoiset ajat edessä tämän osalta.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Ilmeisesti kuitenkin häpeät kun koko ajan otat allekirjoitukseni esille. Miksi se vaivaa niin kovasti? Taitaa kuitenkin hävettää. Taisit tänään sanoa jossain ketjussa näin: Joka leikkiin lähtee sen kestäköön... Älä vain unohda tätä.
Tottakai otan allekirjoituksesi esille, kun ne sekä rikkovat palstan sääntöjä (jotka sinulle on aivan liian monimutkainen konsepti ymmärtää), ne muuntelevat totuutta ja solvaat minua pervoksi. Voisinhan mäkin väittää, että sun geeniperimä ei ole kovin monimuotoinen, mutta mun ei tarvitse.

Viestihistoriaasi tutkaillen huomasin että että pidit kirjoittelusta noin kk tauon kun olit saanut hommattua minulle pelikiellon. Nyt olet jälleen aktiivinen ja noin 90% viesteistä koskee minua tai haukkaa tai muuten olet haastamariitaa. Olisiko kuitenkin se pakkomielle sittenkin siellä suunnalla henkilöllä joka ei hyväksy eriäviä mielipiteitä ja yrittää päteä koko ajan.
Ensinnäkään mä en hommanut sulle mitään pelikieltoa. Toisekseen mä en ole pitänyt mitään kuukauden taukoa sen aikana kun sä olit ties monennenko kerran pakkopaidassa. Taisi pisin tauko olla kirjoittelussa noin viikko sen aikana kun yritit tavata sääntökirjaa. Varmasti aika pelikiellossa olevalle pakkomielteensa kanssa painivalle voi tuntua pitkältä, mutta ei kai viikko voi ihan kuukaudelta tuntua? Toisaalta sulla on näyttöä aikaisemminkin siitä, että ihan simppelimmänkin datan analysointi ei meinaa sinulta oikein luonnistua. Sä aloit tänään -tyylillesi uskollisena- takarivistä huutelemaan kohdistaen vittuilusi minuun. Kai minulla on oikeus siihen vastata? Se, että sulle on tänäänkin naurettu ympäri palstaa ja asetettu hopeamitalia -jälleen kerran- kaulaasi on tuskin mun syy. Mitä tulee pakkomielteisiin niin sähän olet lähettänyt mulle joka kerta yksityisviestejä kun olet saanut sanktioita, seuraat minun profiiliani ja allekirjoituksenasi on kaksi minuun kohdistuvaa tekstiä. Lisäksi -kuten kerroitkin- tutkit profiiliani sekä aktiivisuuttani palstalla ja vedät niistä sinulle tyypillisesti aivan virheellisiä johtopäätöksiä. Eli kenelläköhän se pakkomielle on?

Historiastasi löytyi lukuisia viestejä koskien kyseistä ketjua ja mulla on aivan täysi oikeus vetää niistä omat johtopäätökset niin kuin sinäkin teet jatkuvasti tällä palstalla. Se ei ole vain sinun etuoikeutesi vaikka niin luulet. Minä saan niistä aika likaisen vaikutelman ja kyllä tämä jatkuva vaahtoaminen kertoo kuinka koville se ottaa.
Kun kerran näin kömpelön läpinäkyvästi heristelet sitä moraalisi vitivalkoista sormea niin pystytkö olemaan sen verran rehellinen edes itsellesi, että poimit sieltä kyseisestä "Lause viimeisestä sanasta"-ketjusta myös muiden kirjoittajien samantyyppiset kirjoitukset allekirjoitukseesi. Muutenhan tässä saa vaikutelman ettet olekaan herkkäsieluinen runopoika, jolla roisit kirjoitukset saavat posket punastumaan. Eli oletko siis hauras ja herkkä proosaa tutkiva sukankutoja vai trolli?
 
Viimeksi muokattu:

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Tämä off topicista vai miten se menikään.. Kun et tajua lopettaa niin pakkohan se on jonkun tehdä. Muuten tämä jankkaaminen ei lopu koskaan.
Mitä mun pitäisi tehdä? Jos en vastaa, penäät niitä vastauksia ympäri palstaa kuukausitolkulla. Älä sitten kysele jos et halua kuulla vastauksia.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuo kuulostaa mahdolliselta. Mielenkiintoiset ajat edessä tämän osalta.

Sitä vaan itse jäin kelaamaan, että siinä vaiheessa kun Hjallis ilmoitti luopuvansa Jokereista niin oletin, että ostajan kanssa on jo tehty diili ja tästä tulee lisäinfoa ehkä parin-kolmen viikon päästä. Vai ajatteliko Hjallis, että ostajia on jonoksi asti ja tehdään a) ensin ilmoitus b) sitten hierotaan kaupat.

Jos näin tehtiin niin ei Hjalliksen näkövinkkelistä mitään puistossa kävelyä tämä diilin tekeminen voi olla. Usein jonkun "elämäntyö" myyjän näkökulmasta on paljon arvokkaampi kuin mitä joku ulkopuolinen arvonmääritys antaa arvoksi. En nyt tarkoita Jokereita vaan noin yleistäen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös