Tässäpä taas yksi argumentti joka ei kestä lainkaan mitään kriittistä arviointia. Linkkisi takaa paljastuu että The Sun kertoi kolmen leave puolen kampanjoijan argumentteja oman kantansa puolesta. Siis kolmen henkilön mielipide, ei mikään "The Sun nosti" juttu...
Muutenkin kukaan yleissivistystä hiukankaan omaava ihminen ei viittaa The Sunin artikkeleihin missään vakavasti otettavissa asioissa. Eri asia, jos kiinnostaa brittifutareiden ryyppääminen ja huoraaminen, silloin The Sun on oikea kanava yrittää ottaa asioista selkoa..
Olen ymmärtänyt, että väärin äänestäneet olivat huonosti koulutettua pohjasakkaa että vanhuksia. Tässä mielessä The Sunin nosto on täysin perusteltu.
Jos olisit lukenut ja vielä ymmärtänyt mitä siellä BBC:n linkin takana sanottiin niin varmasti myös tajuaisit että keskustelun käynnistänyt olettamuksesi "EU:n holtittomilla rahapäätöksillä on julkisuuttaan suurempi merkitys sille, että Britannia lähti" on väärä. Siellä nimenomaan sanotaan että "Leave" puolella talous oli tärkein syy kolmelle prosentille äänestäjistä.
Sinulle sana economy tarkoittaa näköjään EU:n taloutta ja muuta sitten ei olekaan.
Minä taas näen mm. lainaamani brittiministerin tavoin EU:n ongelmaksi sen, että talouteen liittyvää lainsäädäntöä tehdään ainakin osittain jäsenmaiden etujakin vastaan. Lainaamassani linkissä Brittien valtiovarainministeri Osborne kutsui valtiovarainministerien kokouksessa ”tuhoon tuomituksi” komission ajatusta, että Kreikalle hoidetaan siltalaina rahoituksenvakautusmekanismin eli ERVM:n kautta.
BBC.n luvuissa maahanmuuton lisäksi toinen merkittävä asia Briteissä olikin se, että saisi itse tehdä lainsäädölliset päätökset sen sijaan, että otetaan ne, mitä EU päättää. Lasken niihin mukaan myös kaikki direktiivit yms.