Eki on treenannut kesän nhl-miesten kanssa ja kyllä Eki olisi kelvannut Nokallekin. 2v. sitten syksyllä HIFK teki lujasti töitä saadakseen Rajamäen ja hyvin lähellä oltiin silloinkin. Ei ole pelkästään Petun haluama kaveri tähän organisaatioon.
Muistaakseni oli (toistaiseksi) viimeisellä kaudellaan pitkään pois alavartalovamman takia.Tuli joskus keväällä back,mutta ei sit oikein lähtenyt homma lentoon. Blegiläiset vahvistakoon tai korjatkoon,jos olen väärässä.
Jos tuo oli vetäytymisen syy on injury ollut melkoinen..toisaalta Ekin pelityylillä ja rungolla voinee esim. nivuset olla aika kovilla.
Anyway,ei ihan se ketä odotin, mut Tevetuloa !
Ekille tarjottiin sopimuksia useista seuroista Blues-sopparin loppumisen jälkeen, mutta mies ei kuitenkaan niihin tarttunut vaan halusi jäädä stadiin ja keskittyä opiskeluun kauppakorkeakoulussa.
Hieno 4-kenttä kiihkeille loppuminuuteille:
Eki - Liivik - Melart (tokihan hän pystyy ketjussa pelaamaan 30 sekkaa)
Kanki - Jokela
Eiks se teijän Conan olekaan fanien lemmikki? Raumalle perkaamaan kaloja vaan.
Kanki ei tainnut nyrkkeillä kertaakaan Nokan aikana. Älkää luulko, että valmentajalla ei olisi merkitystä näissä asioissa. Hieno 4-kenttä kiihkeille loppuminuuteille:
Eki - Liivik - Melart (tokihan hän pystyy ketjussa pelaamaan 30 sekkaa)
Kanki - Jokela
Kanki ei tainnut nyrkkeillä kertaakaan Nokan aikana. Älkää luulko, että valmentajalla ei olisi merkitystä näissä asioissa.
Laittaisin Ekin ensiksi Hirson ketjuun. Matikaisen peluutusta Järvisen kohdalla mä en ymmärrä ollenkaan - Järvinen on ehdottomasti joukkueen kasvoja, mutta syvyyspelaaja, jota peluutetaan pääasiassa siellä 3. ja 4. ketjuissa ja keväällä vähän täsmällisemmin. Järvinen tippuu omissa papereissa nopeasti ennen Tuomaista Rajamäen tieltä.
Itse liputtaisin edelleen Ahtolan puolesta. Siinä vasta 'jähmeessä'- kaveri. Vaikeaa näyttää olevan nyt.
Ekille tarjottiin sopimuksia useista seuroista Blues-sopparin loppumisen jälkeen, mutta mies ei kuitenkaan niihin tarttunut vaan halusi jäädä stadiin ja keskittyä opiskeluun kauppakorkeakoulussa.
Silti mä en ymmärrä Järvisen peluutusta - tuolla materiaalilla Järvinen ei kuulu kahteen ensimmäiseen ketjuun oli sitten tarkoitus vaikka vain puolustaa. Tämä toki kiekkotietäjä Bismarckin näkemys vs. Sm-liigan parhaaksi valmentajaksi valitun henkilön näkemys.
Tämä toki kiekkotietäjä Bismarckin näkemys vs. Sm-liigan parhaaksi valmentajaksi valitun henkilön näkemys.
Täällä on puhuttu Tuomaisesta, mutta nyt kun olen sairaspäivien kunniaksi pikakelannut matseja alusta narulta, niin Tuomainen on ollut positiivinen yllätys. Aktiivisin kropan käyttäjä joukkueesta ja hyvää duunia muutenkin. ... Järvinen tippuu omissa papereissa nopeasti ennen Tuomaista Rajamäen tieltä.