Erkki Rajamäki HIFK:n riveihin

  • 50 938
  • 145

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Missä ihmeessä Eki luuraa ?? Onko tietoa, milloin palaa jäälle? Meillä vetää nyt jäällä kaikenlaista junnua ja mestisheikkiä ja olisi pirun kiva saada sinne tällainen vanha kunnon liigajyrä tuomaan ryhtiä!
 

baddinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
iiefkoo
Missä ihmeessä Eki luuraa ?? Onko tietoa, milloin palaa jäälle? Meillä vetää nyt jäällä kaikenlaista junnua ja mestisheikkiä ja olisi pirun kiva saada sinne tällainen vanha kunnon liigajyrä tuomaan ryhtiä!

Matikainen taisi sanoa Jokeripelin pressissä viime viikon torstaina että Rajamäki on vielä viikon sivussa eli toivottavasti nähdään jo ensi viikon peleissä.
 

baddinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
iiefkoo

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viivaluistelua vaan lisää. Pari tuntia putkeen niin kyllä se siitä paranee.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Alavartalovamma = liikaa treeniä, josta seurauksena ylikunto ja/tai jonkun paikan paukkuminen. Erikoista on meininki HIFK:ssa nykyään.
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Erikoista on juu. Ja eikös Bluesissa ollut PS:n aikakaudella aivan vastaava meno vemppamäärien kanssa?
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Ketju oli vajonnut aika alas, mutta eipä ole miestä kehissä näkynytkään.

Hyvän matsin pelasi Eki mielestäni. Alivoimalla Wirtasen parina matsin alkupuolella, loppupuolella ei tainnut enää av:ta pelata, jos oikein katsoin. Joka tapauksessa toi fyysisyyttä ja suoraviivaisuutta peliin. Auttaa oikeanlaisen kokoonpanon kokoamisessa, jos Rajamäki pysyy ehjänä ja pääsee vielä paremmin pelirytmiin sisälle.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ketju oli vajonnut aika alas, mutta eipä ole miestä kehissä näkynytkään.

Hyvän matsin pelasi Eki mielestäni. Alivoimalla Wirtasen parina matsin alkupuolella, loppupuolella ei tainnut enää av:ta pelata, jos oikein katsoin. Joka tapauksessa toi fyysisyyttä ja suoraviivaisuutta peliin. Auttaa oikeanlaisen kokoonpanon kokoamisessa, jos Rajamäki pysyy ehjänä ja pääsee vielä paremmin pelirytmiin sisälle.

Rajamäki oli mielestäni IFK:n paras pelaaja eilen heti Norjan jälkeen. Painavia pommeja, vahvaa kulmavääntöä ja hyvää puolustussuunnan pelaamista, eli nähtävissä oli juuri niitä elementtejä, joissa Raju-Eki on parhaimmillaan. Toivottavasti ei käy kuten Melartille, joka pelasi loukkaantumisensa jälkeen pari loistavaa peliä, mutta oli ainakin eilisessä matsissa aivan sysipaska pujottelukeppi ja joka tilanteessa jäljessä vastustajaa. Luotan kuitenkin, että Ilukin palaa tasolleen.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Rajamäki oli mielestäni IFK:n paras pelaaja eilen heti Norjan jälkeen.
- - -

Rajamäellä on tässä se etu, että hän on aiemminkin pelannut Petun alaisuudessa ja molemmat tietävät mitä toinen haluaa. Taitavatkin olla sitten ne ainoat kaksi jotka tällä hetkellä ymmärtävät toisiaan.

Mutta tosiaan, oli ilo katsoa Rajamäen menoa. Ihan IFK-henkisesti tsemppasi.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Haluaisiko joku valaista minulle Erkki Rajamäen roolia joukkueessa? Minkä takia Eki ei pääse pelaamaan vai vaivaako miestä taas loukkaantuminen? Pelaamissaan otteluissa Eki on ollut aika surkuhupaisa ilmestys ja hänen läsnäolonsa kentällä huomaa vasta sitten, kun peli on vihelletty poikki jolloin hän on kovistelemassa vastustajia joko oman tai vastustajan maalin edessä. Muutoin hän on kentällä täysin näkymätön.

Terve ja kunnossa oleva Eki olisi tervetullut pelaaja joukkueeseen, mutta tämä nykyinen puolikuntoinen ja loukkaantumisherkkä Eki on aika yhdentekevä palanen HIFK:n joukkuetta tänä kautena. Onneksi HIFK ei ole laskenut Ekin varaan juuri mitään niin Ekin turhuus ei nyt niin paljon pistä silmään kuin esim. naapurin vemppaben.
 

avojääpommi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelaamissaan otteluissa Eki on ollut aika surkuhupaisa ilmestys ja hänen läsnäolonsa kentällä huomaa vasta sitten, kun peli on vihelletty poikki jolloin hän on kovistelemassa vastustajia joko oman tai vastustajan maalin edessä. Muutoin hän on kentällä täysin näkymätön.

Oli kyllä perjantain Pelicans-matsissa ihan hyvä.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli kyllä perjantain Pelicans-matsissa ihan hyvä.

Minä taas naureskelin vierustoverini kanssa, että Eki ei pysy vauhdissa mukana ollenkaan ja kiekollisessa pelissä herrasta ei ollut mielestäni mitään hyötyä. Ehkä katon tilannetta liian kriittisesti, mutta joka tapauksessa kaverista ei ole tällä hetkellä mitään hyötyä jatkuvista loukkaantumisistaan johtuen. Ei noilla pelimäärillä saada edes pelituntumaa, kun jatkuvasti pitää se prosessi aloittaa alusta. Diggaan Ekin pelityylistä, mutta mielestäni nykyisellä menolla Eki on aika yhdentekevä palanen HIFK:n tämän kauden joukkuetta.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tosiaan Ekin paluu liigaan on ollut aika tuskainen. Vaikka pelillinen anti on jäänyt vähäiseksi, niin eipä tuo herran IFK-sopimus nyt millään tavalla häiritsekään. Ei IFK tässä mitään häviä. Se käsitys, mikä minulla on Rajamäestä tyyppinä, niin tuskinpa siitä on joukkueelle haittaa, että hän pyörii kuvioissa mukana ja pukukopissa ns. kuuluisana "pukkaripelaajana", vaikka jäällä hän ei pystyisikään joukkuetta auttamaan.

Toivotaan, että Eki pysyisi täst'edes terveenä ja saisi vielä viritettyä itsensä kuntoon loppukaudeksi ja kevääksi.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ekin liikehän ei ole ikinä ollut mitään huippua (kaukana siitä) ja hyvä kun riittää edes liigatasolle, mutta näissä peleissä mitä pelasi oli se sama vanha Eki maalinedustalla. Menee röyhkeästi ja tekee pakeille sekä maalivahdeille työn vaikeaksi. Pelituntuma puuttuu ja sen huomaa kun kiekko laitetaan lapaan. Silloin liike putoaa entisestään ja ei kyllä edes kerkeä päätä nostamaan ylös kun se jo napataan lavasta pois. Nämä loukkaantumiset nyt ei avita tilannetta yhtään, kun jatkuvasti joutuu aloittamaan "alusta".

EDIT: Näitä haastamishommia en kyllä ymmärrä. Melkein jokaisessa pelissä on yrittänyt alkaa hanskaamaan ja Pelicans-pelissä saikin jo siitä kympin, kun meni hanskat pudottamaan. Pelaisi nyt vaan ja ottais sitä matsia sitten, jos siihen on oikeasti tarvetta. Noilla ei hyödy yhtään mitään, että käydään huvin vuoksi haastamassa kiukuttelevaa Hodgmania.
 

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
Noilla ei hyödy yhtään mitään, että käydään huvin vuoksi haastamassa kiukuttelevaa Hodgmania.

No kyllä siitä sen verran hyöty, että tämän kun Simo kävi kanssa kaverin kanssa juttelemassa niin nuppi meni nurin vikassa erässä. Mielestäni ihan hyvää provosointia kummaltakin.

Joo ei ole Ekin liike hirveän hyvännäköistä toivon, että kaveri kuitenki saavuttaa huippukunnon joulun jälkeen ja tekee sen jälkeen hyvää likaista duunia. Maalintekoa ei tarvitse stressata sillä siihen meillä on tarpeeksi kavereita. Kovia pommeja, agitointia, hyvää puolustus pelaamista sekä vähän pinnoja siinä sivussa sopii meikäläiselle oikein hyvin!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Sääli, mutta kyllä tässä ollaan lähellä Kauden Floppia. Ja olen siis aikamoinen Raju-Ekin fani. Onneksi hänen varaansa ei ole laskettu paljon. Miten voi mies olla noin kujalla kohtuullisen lyhyen breikin jälkeen kuitenkin? Vrt. Sami Kapanen, joka taisi lätkytellä pari maalia ekassa matsissaan tauon jälkeen. Tai Crosby. Kyllä se on peruslahjakkuudesta kiinni, kaikkea ei voi laittaa fysiikan piikkiin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Sturm-und-Drang-Erich on jo osunut kahdesti tänään. Aikamoista! Eikö Rajamäellä ole edes omaa ketjua? BOL?

Vielen Danke, Erich!

Eipä olisi Raju-Eki voinut tehdä parempaa kambäkkiä lootaan, kuin iskemällä kaksi maalia, joista ensimmäinen heti kymmenen sekunnin pelin jälkeen. Ja toinen samettikäsi Märkä-Simo Liivik säesti voittomaaliksi osoittautuneella osumalla.

Ehdin jo epäillä pitkän poissaolon aikana, että Rajamäki on samanlainen mielikuvitusolento kuin Kai Rautio, mutta mitä vielä. Jatka samaan malliin Eki!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Eki hei, mä olen sanonut sua kauden suurimmaksi flopiksi. Sovitaanko, että se oli naurettavaa jorinaa, jooko? Mutta koeta ymmärtää, että siltä se näytti tähän asti. Jatka näin ja HIFK on entistä kokonaisvaltaisempi nippu. Hyvää kannattaa odottaa! Ja monella on tapana sanoa mollaamastaan pelaajasta, että "olen mielelläni väärässä". Mä aina oikeasti tarkoitankin sitä ja siksi tällaiset hetket ovat hienoja.
 

DreamHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eki hei, mä olen sanonut sua kauden suurimmaksi flopiksi. Sovitaanko, että se oli naurettavaa jorinaa, jooko? Mutta koeta ymmärtää, että siltä se näytti tähän asti. Jatka näin ja HIFK on entistä kokonaisvaltaisempi nippu. Hyvää kannattaa odottaa! Ja monella on tapana sanoa mollaamastaan pelaajasta, että "olen mielelläni väärässä". Mä aina oikeasti tarkoitankin sitä ja siksi tällaiset hetket ovat hienoja.

Eki on lukenut sun jorinoitasi ja halusi näpäyttää oikeen kunnolla. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös