Mä en näe ainakaan mitään ongelmaa Ekin pelaamattomuuden kanssa, päinvastoin.
Samaa mieltä. Pitäähän jengi ns. siviilityöelämässä sapattivapaita, vuorotteluvapaita jne. ja palailevat sitten takaisin työelämään. Ei lätkäpelaajan ammatti niin erikoinen ole, että siitä vanhentuisi yhden vuoden ajassa pois kuvioista. Varmasti Rajamäellä menee hetki, ennen kuin pääsee rytmistä kiinni, mutta keväällähän tosipelit sitten pelataan ja silloin mies on varmasti iskussa.
Suurin ongelma alkuun on varmasti pelituntuman puute, mutta kun ottaa huomioon miehen pelityylin, niin vuoden gonailu lätkästä on saattanut tehdä vain ja ainoastaan hyvää kropalle ja mielelle.
Mielestäni hyvä syvyyshankinta 2-3 ketjuihin ja minä kokeilisin häntä alkuun 2. hyökkäysketjussa Kimin ja Eeron kanssa. Mielestäni hän on siihen parempi valinta kuin Järvinen tai Ahtola. Jos ei siinä natsaa, niin sitten samaan ketjuun PW:n ja Kiben kanssa.
Mulle tuli tästä hankinnasta mieleen, että olisiko HIFK vetänyt johtopäätökset fyysisyyden puutteesta, kun Melart joutui saikulle ja Jokerit paiskoi meitä seinille kauden avauspelissä (hävittiin myös fyysisellä puolella tuo peli). Tähän Rajamäki tuo selkeän parannuksen ollen myös huomattavasti Jarkko Ruutua vähemmän jäähyherkkä.
Näille Tuomaisen ulostajille pitää heittää vastakysymys, että kokonaista neljäkö SM-liigapeliä te annatte jätkälle aikaa näyttää osaamisensa. Mielestäni Tuomainen ei ole loistanut, mutta ei ole myöskään pettänyt. Sen sijaan esim. Pöysti, Ahtola, Järvinen ja Nyholm ovat tällä hetkellä todella kaukana viime kevään tasostaan. Liivikin osalta annan synninpäästön, sillä mies kävi ilmeisesti leikkauksessa kauden jälkeen.