Juurikin näin, sen takia ei uskallettu vielä kakkua antaa.Eli jos jatketaan pleijareilla, niin pienempi kakku?
Juurikin näin, sen takia ei uskallettu vielä kakkua antaa.
Ei tulla vauhdilla, jalat ei nouse jäästä, käsi pysyy kiinni vartalossa. Ei mitään vikaa.
Ei tulla vauhdilla, jalat ei nouse jäästä, käsi pysyy kiinni vartalossa. Ei mitään vikaa.
Tuota en osaa tulkita, mutta kävin päässäni ne syyt miksi annetaan pelikieltoa. Tuo olisi varmaan sen jäähyn arvoinen ollut, mutta ei äkkiseltään löytynyt syytä laittaa pelikieltoa.Ja oliko tosiaan niin, että silläkään ei ole merkitystä, että eka kontakti on selkeesti päähän?
Eikö Reaves tule tuossa kolmantena miehenä taklaamaan?
Tähän voisi tulevaisuudessa tehdä sääntömuutoksen ja kopioida mallia korkeasta mailasta. Pelaajan pitää olla vastuussa myös luistimistaan ja välttää tuollaiset kosketukset.Tkachuk otti heti kättelyssä vastustajan ykkössentterin ulos pelistä (peleistä?) kun huolimattomasti (tai tarkoituksella) nosti luistimen terän eteen taklauksessa. Terä taisi viiltää Scheifelen kantapäätä/akillesjännettä.
Alla linkki videoon:
Scheifele, Laine injured as Jets lose Game 1; Maurice sounds off on Tkachuk
He was injured during a tie-up with Matthew Tkachuk in the first period.nhl.nbcsports.com
Tahallisuudesta en osaa sanoa, mutta itse kyllä kiinnitin huomiota, että miksi pitää nostaa terä jäästä pystyyn tuossa kohtaa? Ei näyttänyt kovin luonnolliselle liikkeelle, joten ehkä olen sitten kuitenkin tahallisuuden kannalla sen 60/40. Ikävä lopputulosVaikka Tkachukeja olen vihannut jo toisessa polvessa, niin ei tuota tahalliseksi teoksi saa millään. Nopeassa tilanteessa huonoa onnea.
Tahallisuudesta en osaa sanoa, mutta itse kyllä kiinnitin huomiota, että miksi pitää nostaa terä jäästä pystyyn tuossa kohtaa? Ei näyttänyt kovin luonnolliselle liikkeelle, joten ehkä olen sitten kuitenkin tahallisuuden kannalla sen 60/40. Ikävä lopputulos
Sanos muuta, mutta ikävän harvoin karman laki näitä kavereita noutaa.Tää sankari on kyllä yks persereikä. Toivottavasti joku kouluttaa ihan kunnolla, mies osaa pelata, sitä en kiistä, mutta nää temput on kyllä sitä luokkaa että ihan oksettava.