En muista menneeni katsomaan ainuttakaan lätkäpeliä nähdäkseni taklauksia. Mun mielestä maalit on ne, mitä siellä odotan näkeväni. Kakkosena hienot hyökkäyskuviot ja näyttävät torjunnat.
Minä muistan menneeni katsomaan peliä ihan pelkästään ”takuuvarman” Nielikäinen-Helenius myllyn takia, lopputuloksesta tai maaleista välittämättä. Eikä edes hävetä. Eikä sekään että olen innostunut Nickersonin ”ylilyönneistä” enemmän mitä tiistai-iltaisesta jatkoaikamaalista.
Nykysin liigapeleissä tulee pääasiallisesti käytyä ihan vaan tavan vuoksi, pariin kauteen en ole itse pelistä juuri mitään saanut irti. Ei se että oman joukkueen voittaminen ei hirveesti jaksa innostaa, mutta se harmittaa kun häviäminenkään ei enää **tuta. Onneks merten toisella puolella sentään hiukan vielä sattuu ja tapahtuu niin teeveestä näkee vielä ihan lätkääkin sentään.
Mulle on oikeestaan sama voittaako oma joukkue 1-0 vai 6-5, kunhan pelissä on viihtynyt. Jos tilanne on ekalla erätauolla 2-1 ja erän aikana oli tappelu, niin kyllä sen kaljatuopin ääressä erätaukohöpinät on ”omissa piireissä” satavarmasti siinä tappelussa eikä maaleissa.
Minunlaisia vajakkeja on valitettavasti hallilla aika paljon, joten sen puoleen pelkään että nykyinen linja minimoida tunne ja kovat taklaukset sekä tappelut pelissä tulee näkymään yleisömäärissä samaa trendiä jatkaen, mitä nyt on viime vuodet ollut havaittavissa.
hetkinen, mikäs ketju tää olikaan ja miks ihmeessä mä täällä ”kitisen” kun ei tää edes liity täällä mihinkään.. onneks lomat loppuu vihdoinkin :)