Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Kivasti vielä kyynärpäällä korosti osumaa, mutta Nashin oma vikahan tuo on, kun tuolla tavalla kyyryssä pelailee ja laittoi päänsä eteen.
Tämä oli mielestäni vähintäänkin kyseenalainen taklaus ja ihme (tai ei oikeastaan), ettei tästä ole herännyt keskustelua. Ikävä kyllä se nimi selässä vaikuttaa myös näin päin. Onneksi Wilsonille ei käynyt mitään, oli nimittäin suhteellisen selvä metsästys Strålmanilta. Kunnon hyppy ja hakemalla hakee pääosuman.Strålman veti muuten viime yönä Wilsonia hyppymielellä, ja samalla terät irtosi jäästä.
2 minsaa paukahti, siinä se. Tarviiko noissa pelaajan loukkaantua, eli annetaanko noista mitään jälkikäteen?
Heha. Kehtaa Wilson vinkua kun itse hunttailut päitä aiemmin. Strålman ansaitsee pelikiellon, mutta olihan tuo nyt kerrassaan nautinnollista nähdä Wilson kerrankin jäänpinnassa itse.
Heha. Kehtaa Wilson vinkua kun itse hunttailut päitä aiemmin. Strålman ansaitsee pelikiellon, mutta olihan tuo nyt kerrassaan nautinnollista nähdä Wilson kerrankin jäänpinnassa itse.
Tavallaan ymmärrän pointtisi, mutta Wilson ei ole mikään tusinajannu vaan ykkösketjun laituri, joka on jo kerran hyllytetty kesken tärkeiden pelien. Ei olisi NHL:lle mikään helppo paikka rampauttaa finaalijoukkueen hyökkäystä näin lähellä ratkaisua, vaikka olisi kuinka törkeä taklaus. Jos tästä pelikieltoa napsahtaa, niin se saa koko touhun näyttämään ajojahdilta.Tunnetta pelissä tarvitaan, mutta liigalle on huonoa mainosta, jos kaukalossa aletaan näiden tusinajannujen toimesta pudotella tähtiä.
Turha tänne värilaseilla on periaatteessa mitään tulla huutelemaan, mutta jotenkin jäi fiilis, että Marchessault vetäisi filminsä loppuun kun alkuun jäi makoilemaan ja sitten oli noustuaan jo ihan kykeneväisen oloinen pelaamaan, mutta vielä lähti koppiin. Onhan tuo toki yleinen käytäntö, mutta silti tuo koko tilanne haiskahti filmaamiselta.
Tuntuu vain, että heti olisi voinut nousta ylös halutessaan, mutta oli vain pakko vetää showta tilanteen näyttämään pahemmalta kuin se oli.
Vai että ajojahdilta... Kyllähän Tomppa nyt ihan itse tekee tämän DoPsille helpoksi, ei tässä mitään ajojahtia tarvita.TJos tästä pelikieltoa napsahtaa, niin se saa koko touhun näyttämään ajojahdilta.
Jos tästä pelikieltoa napsahtaa, niin se saa koko touhun näyttämään ajojahdilta.
Täydellisen peliin kuulumaton epäurheilijamainen perseily, josta pitäisi vähintään peli pekkaa antaa. Onneksi Wilson sentään malttaa olla taklaamatta päähän.