Faija sanoi joskus että vitun hinta on täsmälleen kaikki. Liekö totta, ei sillä koskaan liikaa rahaa ole ollut. Tosin en mä ole puutteessakaan elänyt...En ole koskaan maksanut pillusta.
Faija sanoi joskus että vitun hinta on täsmälleen kaikki. Liekö totta, ei sillä koskaan liikaa rahaa ole ollut. Tosin en mä ole puutteessakaan elänyt...En ole koskaan maksanut pillusta.
No sehän on hyvä...Minäkään en ole viettänyt sairaalassa yötä sitten viime kerran jälkeen.
Mä pidän sitä ihan luonnollisena että mitä lähempänä Venäjää asuu, niin sitä vähemmän sitä rajaa haluaa ylittää.Käynyt koskaan venäjällä. Sinäällään tuo ei kummallista, mutta lähes koko ikäni Lappeenrannassa asuneena tuo on jo jonkin verran outoa. Nyt jos päättäisin lähteä käymään vaikkapa tankkaamassa olettaen, että viisumit yms. Paperit on kunnossa ja rajalla ei ole jonoja olisin varmaan parin tunnin päästä takaisin kotona.
Se on juuri näin. Autolla pääsisi reilussa puolessa tunnissa ryssiin, vaan en sinne päin edes kuse.Mä pidän sitä ihan luonnollisena että mitä lähempänä Venäjää asuu, niin sitä vähemmän sitä rajaa haluaa ylittää.
En ole minäkään. Neuvostoliitossa olen käynyt kerran.Käynyt koskaan venäjällä.
Samma här. Leningradissa neljä päivää syksyllä -84. Juuri silloin päätin, että ei ikinä enää itärajan taa.En ole minäkään. Neuvostoliitossa olen käynyt kerran.
Laittanut leikkelettä juuston alle.
Laittanut leikkelettä juuston alle.
Pahkasikaa en ole lukenut, mutta jutut kyllä kuullu yhdeltä koulukaverilta, joka luki varmaan kaikki Pahkasiat, jotka käsiinsä sai. Mutta joka tapauksessa juusto tulee päällimmäiseksi, sen tiesin ilman Pahkistakin.Jo Pahkasika-lehti, jota kannattaa usein uskoa, tiesi jo 80-luvulla kertoa, että juusto aina päällimmäiseksi. Ne, jotka eivät tätä tajua, ovat varmastikin sitä porukkaa joilla vessapaperi tulee sieltä seinän puolelta alas. Ihme tyyppejä.
Minä olen asunut siellä viisi vuotta, mutta sen jälkeen ei ole ollut mitään haluja mennä uudestaan käymään.Käynyt koskaan venäjällä. Sinäällään tuo ei kummallista, mutta lähes koko ikäni Lappeenrannassa asuneena tuo on jo jonkin verran outoa. Nyt jos päättäisin lähteä käymään vaikkapa tankkaamassa olettaen, että viisumit yms. Paperit on kunnossa ja rajalla ei ole jonoja olisin varmaan parin tunnin päästä takaisin kotona.
Ensimmäistä ja viimeistä en ole minäkään tehnyt. Eikä tuosta Instagramistakaan mitään hyötyä ole, enkä sitäkään käytä juuri ollenkaan.- juonut kahvia
- seurustellut suomalaisen naisen kanssa
- käyttänyt instagramia tai snäpchattia
- työntänyt kultakalaa takapuoleeni keittiössä