En ole koskaan...

  • 121 476
  • 975

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Hahaa olin syömässä äsken hampurilaisia ja ranskalaisia tietysti, niinkuin nuoriso nykyään tekee. Syökää te vanhukset pettuleipää ja porssikeittoa.

Borssikeitto on hyvin tehtynä oikein hyvää, suosittelen kokeilemaan erityisesti smetanan kanssa. Puolassa varsinkin osaavat sitä tehdä. Siellä sitä voi tilata ravintolasta pyytämällä barszczia.

Sushi on japanilaista, kiinalainen ruoka semi-kiinalaista, mutta jännittävästi kumpaakin (sekä välillä myös thai-ruokaa) myydään samoissa ravintoloissa sulassa sovussa. Kävin juuri taannoin Turun keskustassa Aurakatu 6:ssa olevassa Kawaii'ssa, sieltä saa sekä kiinalaista ruokaa että laadukasta sushia. Ja suomalaiskansallisesti Valion suklaa- ja vaniljajäätelöä jälkiruoaksi. Suosittelen piipahtamaan lounasaikaan, hinta vain 12,50 €.

En ole koskaan käynyt Hartwall-areenalla enää sen jälkeen kun Gennadi Timtshenko sekä Arkadi ja Boris Rotenberg ostivat sen. En tue sentilläkään Putinin hallinnon lakeijoita enkä heidän touhujaan. Käsittämätöntä, että pääkaupunkiseudun liikenteen solmukohdassa oleva alue on venäläisomistuksessa ja osana Putinin etupiiriä.

Aiemmin tuli tuolla käytyä monessakin konsertissa ja tapahtumassa. Vaan enpä käy enää. Jos joku olennainen artisti tulee Suomessa vain tuonne, niin ennemmin menen vaikka ulkomaille katsomaan konserttia. En menisi ilmaislipuillakaan tuonne, vaikka mikä olisi. Venäjän jääkiekkomaajoukkuekin on tuolla turnauksissa käyttänyt kotijoukkueen pukukoppia, mikä ei yhtään yllätä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Borssikeitto on hyvin tehtynä oikein hyvää, suosittelen kokeilemaan erityisesti smetanan kanssa. Puolassa varsinkin osaavat sitä tehdä. Siellä sitä voi tilata ravintolasta pyytämällä barszczia.

Sushi on japanilaista, kiinalainen ruoka semi-kiinalaista, mutta jännittävästi kumpaakin (sekä välillä myös thai-ruokaa) myydään samoissa ravintoloissa sulassa sovussa. Kävin juuri taannoin Turun keskustassa Aurakatu 6:ssa olevassa Kawaii'ssa, sieltä saa sekä kiinalaista ruokaa että laadukasta sushia. Ja suomalaiskansallisesti Valion suklaa- ja vaniljajäätelöä jälkiruoaksi. Suosittelen piipahtamaan lounasaikaan, hinta vain 12,50 €.

En ole koskaan käynyt Hartwall-areenalla enää sen jälkeen kun Gennadi Timtshenko sekä Arkadi ja Boris Rotenberg ostivat sen. En tue sentilläkään Putinin hallinnon lakeijoita enkä heidän touhujaan. Käsittämätöntä, että pääkaupunkiseudun liikenteen solmukohdassa oleva alue on venäläisomistuksessa ja osana Putinin etupiiriä.

Aiemmin tuli tuolla käytyä monessakin konsertissa ja tapahtumassa. Vaan enpä käy enää. Jos joku olennainen artisti tulee Suomessa vain tuonne, niin ennemmin menen vaikka ulkomaille katsomaan konserttia. En menisi ilmaislipuillakaan tuonne, vaikka mikä olisi. Venäjän jääkiekkomaajoukkuekin on tuolla turnauksissa käyttänyt kotijoukkueen pukukoppia, mikä ei yhtään yllätä.
Borshkeitto on oikeasti hyvää, toki oikein tehtynä. Suhsi on kamalaa. Hakametsässä en ole koskaan käynyt, jos harjoitushallia ei lasketa. Siellä olen menestyksekkäästi tortununut teidän tamperelaisten laukauksia EVUn kunniakkallisissa väreissä. Toki myöhemmin Narri nauroi.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Borssikeitto on hyvin tehtynä oikein hyvää, suosittelen kokeilemaan erityisesti smetanan kanssa. Puolassa varsinkin osaavat sitä tehdä. Siellä sitä voi tilata ravintolasta pyytämällä barszczia.

Sushi on japanilaista, kiinalainen ruoka semi-kiinalaista, mutta jännittävästi kumpaakin (sekä välillä myös thai-ruokaa) myydään samoissa ravintoloissa sulassa sovussa. Kävin juuri taannoin Turun keskustassa Aurakatu 6:ssa olevassa Kawaii'ssa, sieltä saa sekä kiinalaista ruokaa että laadukasta sushia. Ja suomalaiskansallisesti Valion suklaa- ja vaniljajäätelöä jälkiruoaksi. Suosittelen piipahtamaan lounasaikaan, hinta vain 12,50 €.

En ole koskaan käynyt Hartwall-areenalla enää sen jälkeen kun Gennadi Timtshenko sekä Arkadi ja Boris Rotenberg ostivat sen. En tue sentilläkään Putinin hallinnon lakeijoita enkä heidän touhujaan. Käsittämätöntä, että pääkaupunkiseudun liikenteen solmukohdassa oleva alue on venäläisomistuksessa ja osana Putinin etupiiriä.

Aiemmin tuli tuolla käytyä monessakin konsertissa ja tapahtumassa. Vaan enpä käy enää. Jos joku olennainen artisti tulee Suomessa vain tuonne, niin ennemmin menen vaikka ulkomaille katsomaan konserttia. En menisi ilmaislipuillakaan tuonne, vaikka mikä olisi. Venäjän jääkiekkomaajoukkuekin on tuolla turnauksissa käyttänyt kotijoukkueen pukukoppia, mikä ei yhtään yllätä.
Ai se kirjoitetaan B:llä. No joo täytyy kai maistaa joskus, kuten myöskin sitä sushia.

En ole ikinä käynyt Hartwallilla. Nordiksella sen sijaan olen. Olin 2018 alkuvuodesta katsomassa HIFK-TPS matsia. Tepsi hävisi sen muistaakseni 2-1 ja LEJ teki tepsin ainokaisen.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Borshkeitto on oikeasti hyvää, toki oikein tehtynä. Suhsi on kamalaa. Hakametsässä en ole koskaan käynyt, jos harjoitushallia ei lasketa. Siellä olen menestyksekkäästi tortununut teidän tamperelaisten laukauksia EVUn kunniakkallisissa väreissä. Toki myöhemmin Narri nauroi.

En ole koskaan ollut tamperelainen. Käynyt kylläkin useasti, mukava museo- ja kesätapahtumakaupunki.

En ole minäkään käynyt Hakametsässä liigakiekkoa katsomassa. Vieraspelissä kävin kerran LeKi-TuTo -matsissa ja keikoilla, mm. Judas Priestiä katsomassa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ai se kirjoitetaan B:llä. No joo täytyy kai maistaa joskus, kuten myöskin sitä sushia.

En ole ikinä käynyt Hartwallilla. Nordiksella sen sijaan olen. Olin 2018 alkuvuodesta katsomassa HIFK-TPS matsia. Tepsi hävisi sen muistaakseni 2-1 ja LEJ teki tepsin ainokaisen.
Nordiksella on toki tultua usein. Rosbergin - siis tällä erää taitaa olla toiseksi nuorin - kanssa katsottiin HIFK-TPS peliä. Muistaakseni voitto tuli Stadiin 4-2. Olin Jutin ja Saukkosen haastattelussa. En siis ole melkein sukua julkkikselle, olen julkkis.

E: hupparikin taitaa vielä olla tallessa.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Selostanut jääkiekkoa tai mitään muutakaan urheilua valtakunnalliseen lähetykseen - VIELÄ.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nordiksella on toki tultua usein. Rosbergin - siis tällä erää taitaa olla toiseksi nuorin - kanssa katsottiin HIFK-TPS peliä. Muistaakseni voitto tuli Stadiin 4-2. Olin Jutin ja Saukkosen haastattelussa. En siis ole melkein sukua julkkikselle, olen julkkis.
Olen ollut muuten aika monessa liigahalissa. Turussa tietysti, sitten vielä Pori, Rauma, Hämeenlinna, Tampere ja sitten se Helsingin. Toki paljon on vielä jäljellä. Mutta toisaalta olen seurannut vasta noin kolmen kauden ajan aktiivisesti ja reilu puoli vuotta ollut ajokortti itselläni.

Toissa kaudella käytiin melkein kolmestakymmenessä pelissä. Mielestäni se on ihan hyvin, kun yksi porukasta oli armeijassa ja toinen säännöllisesti yötöissä. Joka viikonloppu, kun kaikki oli vapaalla niin oltiin katsomossa. Alkaispa jo ensi kausi.

En ole ikinä polttanut tupakkaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Liittynyt Instagramiin, enkä sinne aio liittyäkään koskaan. En näe mitään syytä tälle.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Liittynyt Instagramiin,
En ole minäkään. Mitäs siellä tehdään?

En ole koskaan ollut festareilla. Enkä ole ollut konsertissa tai keikalla josta olisin maksanut jos klassista musiikkia ei huomioida. Kerran olin Freud marx engels & jungin keikalla Lahden torilla mutta se oli ilmaisjuttu Lahden satasjuhlan takia.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
En ole minäkään. Mitäs siellä tehdään
Huomiohuorataan valokuvilla, postataan lomakuvia/lemmikkien kuvia ja kuvitellaan että jotain oikeasti kiinnostaa ne ja päätarkoituksena järkätään kaikenmaailman typeriä kilpailuita, joita tykkäämällä on mahku voittaa muka jotain ja päätarkoitus on vaan kerätä niitä tykkäyksiä ja klikkejä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Huomiohuorataan valokuvilla, postataan lomakuvia/lemmikkien kuvia ja kuvitellaan että jotain oikeasti kiinnostaa ne ja päätarkoituksena järkätään kaikenmaailman typeriä kilpailuita, joita tykkäämällä on mahku voittaa muka jotain ja päätarkoitus on vaan kerätä niitä tykkäyksiä ja klikkejä.
Selvä, ei mitään ihmeen tärkeää minulle.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
En ole koskaan edes harkinnut ottavani tatuointia tai lävistystä.

Toisaalta, koko kropan peittävä maailmankartta olisi fantastillinen. Sellaisella saa aikaan mukavasti geografia-aiheisen debaatin vaikkapa tinder-treffeillä, sikäli kun toinen osapuoli haluaa ylipäätään tutustua kävelevään karttapalloon, tai no, -olentoon. Vähän kun ollaan paremmin tutustuttu, niin ehkäpä sellainenkin hävytön maailmankolkka kuin Madagaskar tulee treffikumppanille tutuksi, vaikka maantiedon tunnit ja karttakirjat eivät olisi koskaan niin napanneetkaan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Selvä, ei mitään ihmeen tärkeää minulle.
Ja sit on nää snpätchritit tms. Ei vois vähempää kiinnostaa. Onneksi poika on fiksumpi kun faijansa, pysynyt fasestakin poissa.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
En ole minäkään. Mitäs siellä tehdään?

En ole koskaan ollut festareilla. Enkä ole ollut konsertissa tai keikalla josta olisin maksanut jos klassista musiikkia ei huomioida. Kerran olin Freud marx engels & jungin keikalla Lahden torilla mutta se oli ilmaisjuttu Lahden satasjuhlan takia.
Sama juttu....maksullisissa konserteissa/keikoilla en ole käynyt. Oikeastaan en olekäynyt kuin aikanaan Heinolassa jyrää konserteissa ja nekin on ilmaisia. Oletkos sinä käynyt niissä?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
En ole koskaan käynyt maksullisissa.

Tai miten sen ottaa. Ex-rouvan kun ostin pois nurkista, niin kuusinumeroinen summa siihen tarvittiin. Plus mitä nyt matkan varrella muuten paloi. No, ei täältä saakeli kukaan saa mitään mukaansa, kun kammen on aika kolahtaa nurkkaan.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Vähän kun ollaan paremmin tutustuttu, niin ehkäpä sellainenkin hävytön maailmankolkka kuin Madagaskar tulee treffikumppanille tutuksi, vaikka maantiedon tunnit ja karttakirjat eivät olisi koskaan niin napanneetkaan.

Mutta enemmän maantiedosta kiinnostuneempi naisihminen voi pettyä kartan auttenttisuuteen jos Madagaskar on Mauritiuksen kokoinen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Oikeastaan en olekäynyt kuin aikanaan Heinolassa jyrää konserteissa ja nekin on ilmaisia. Oletkos sinä käynyt niissä?
En ole koskaan käynyt. Monta kertaa olen suunnitellut meneväni mutta koskaan en ole saanut aikaiseksi mennä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
En ole koskaan käynyt Keravalla.

E: Mikä on varmaan hyvä asia.
En muuten minäkään. Jos junassa istumista asemalla ei lasketa. Tai Lahden motaria. Tai lennon yhteydessä Vantaalta/Vantaalle.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
En ole koskaan osannut ajaa polkupyörällä ilman käsiä seisaaltani, yrittänyt olen... kerran...
En ole koskaan pudonnut polkupyörällä jään läpi jalat edelle, pää edellä kylläkin... kerran...
En ole koskaan ajanut täysiä polkupyörällä mäkeä alas niin, että etuhaarukka olisi katkennut, velipoika on... kerran...
En ole koskaan ajanut moottoripyörällä laiturilta satama-altaaseen, kyydissä olen kyllä istunut... kerran...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hah. Mä oon 46, ei merkkiäkään kajuuntumisesta tahi harmaista. Nih!
Syksyllä tärähtää 46 mittariin, eikä mullakaan. Kaljuuntumista olen jopa odotellut, joutaisi pois kaikki pääkarvat niin ei tarvitsisi parin viikon välein vaimoa vaivata ajamaan niitä kaikkia pois. Isävainaalla sisuskumi paistoi jo kolmekymppisenä. Taidan hiuksineni tulla mutsin sukuun, valitettavasti.

En ole koskaan edes harkinnut ottavani tatuointia tai lävistystä.
En minäkään. Paitsi että olihan mulla korvarengas 80-luvulla kun bändeissä soitin. Tatuaation jos hommaisi, niin pitäisi olla varma että se ei eläkeukkona hävetä. Sellaista kuvaa en ole löytänyt, tuskin on olemassakaan.

En ole koskaan käynyt maksullisissa.
En minäkään. Vaikkakin hyvä vaihtoehto tuo olisi, jos poikamies olisin. Jos naisen vie treffeille, pitää maksaa leffalippu, ruoka ja juoma, ostaa kukkapuska ja piffata ehkä taksikin. Silti ei välttämättä saa kuin hyvänyönsuukon. Samalla rahalla jos saa huoran ja välttyy romanttiselta komedialta, voi sijoitus olla hyväkin.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
En ole koskaan pitänyt 4 viikkoa pukeen kesälomaa. Olen toki sen ajan lomalla kesällä, mutta aina jaotellut sen esim. 1+3 tai 1+1+2 muotoon. Katotaan tuleeko ikinä fiilistä, että haluais laittaa samaan kaikki, mutta vielä ei ole ollut halua muuttaa pientä hajautusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös