Sanainen arkku
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Ei kysymys ole pelkästään eutanasiasta. Kysymys on siitä, että me haluamme voittaa syövän, sen viidennenkin. Jatkuvasti esillä on sankarin viitta päällään tutkijoita, jotka ovat "läpimurron partaalla". Ja tietenkin, jokaisen velvollisuus on tehdä työnsä niin hyvin kuin osaa.Minulle kävisi valtavan mieluusti, että valtio tarjoaisi jonkinlaisen syanidi- kapselin siinä vaiheessa, kun näyttää siltä etten kykene enää itse huolehtimaan itsestäni. On aivan järjetöntä pitää valtavaa ihmismäärää laitoksissa puolitiedottomina ja antaa jotain yhtä tyhjän kanssa nesteytyshoitoa.
Asunnon 19 asteen lämpötila kävisi sekin hienosti, yritäppä vaan myydä naisväelle tämä ajatus. Niille perkeleille pitää aina lämmittää kämppä 23 asteeseen.
Minä olen yhdestä syövästä selvinnyt. Se on yksi asia joka säännöllisin väliajoin harmittaa. Elämän jatkuminen ei ole mikään absoluuttinen lisäarvo. Lyhyempikin elämä on täydellinen.
Mutta väärän ketjun kamaa. Tuossa kuitenkin Elokapinalle agendaa: lyhyemmät elinajat, enemmän maapalloa!