Minulla ei ole mitään Jokereita, Tuto tai Kiekko Espoota vastaan, mutta kun puhutaan urheilullisista perusteista toivoisin jokaisen muistelevan miten urheilullisia perusteita elettiin tuossa jokunen vuosi sitten. Harkimon aikaan ukkoa tuli ja meni ovista edestakaisin, eikä valmennus tiennyt ketä milloinkin kopissa istui. Bluessa elettiin löysänrahan aikaa ja kun se loppui niin siitäkin oli urheilullisuus kaukana. Ovista lähti ukkoa ulos ja lopputulos oli mitä oli. SaiPan kohdalla on menty Lehterän ja Markkasen aikana päin helvettiä ja lopputuloksesta ei todellakaan ole mitään varmuutta. Itse olen kuitenkin suljetun sarjan kannalla, ihan siitä syystä että tässä maassa ei ole montakaan sellaista paikkakuntaa enää joilla olisi sellaiset resurssit jotta olisivat liigakelpoisia. Ehkä Espoo, Joensuu ja sitten Jokerit. Missä muualla olisi sellainen talouspohja että löytyisi sponsoreita ja katsojia? Se mikä on hinta liigaan pääsyksi, niin se on vaan rehellinen totuus, mitä nyt on tullut esille. Se on vaan hyväksyttävä.