Westend.Daespoo kirjoitti:Oho, mistäs moinen alue löytyy?
Westend.Daespoo kirjoitti:Oho, mistäs moinen alue löytyy?
Daespoo kirjoitti:Muistanko väärin mutta eikö Väyrynen ollut niitä jotka vastustivat EU:n liittymistä jollain älyttömällä puhemarathonilla tjsp? Kristillisistä ainakin yksi edustaja taisi tehdä saman. Muisti pätkii tämän kohdalla, en muista ketä niitä puheita piti ja mitä aihetta vastaan.
Senior kirjoitti:Paniko kukaan muu merkille, että tuossa viimeisessä loppuillan (taisi olla Ylen kanavalta) Heinäluoman haastiksessa Demareiden juhlasalista näytti ainakin mun silmissä siltä, että kainalossa ollut rouvansa oli ihan jurrissa? Jos en nähnyt aivan omiani, ei mitään parasta peeärrää Heinikselle.
mjr kirjoitti:Tuo Pohjois-Karjalan tulos lähinnä osoittaa vaaliliittojen ikävyyden: Kokoomus voitti paikan perussuomalaisten äänillä.
Senior kirjoitti:Paniko kukaan muu merkille, että tuossa viimeisessä loppuillan (taisi olla Ylen kanavalta) Heinäluoman haastiksessa Demareiden juhlasalista näytti ainakin mun silmissä siltä, että kainalossa ollut rouvansa oli ihan jurrissa? Jos en nähnyt aivan omiani, ei mitään parasta peeärrää Heinikselle.
scholl kirjoitti:Harmin paikka, että systeemi on se, mikä on, eikä Kataisella taida olla mahkuja pääministeriksi. No salkut mennevät melko tasan ja sieltä voi sanoa, että Sale on valtiovarainministeri, Katainen ulkoministeri, Vapaavuoren voisi kuvitella olevan esim. kulttuuri- ja urheiluministeri. Lisäksi Maria Tiura ja Ilkka Kanerva lienevät selviä ministereitä. Jos oletetaan, että kokoomus saa vähintään 7 ministeriä niin loput kerätään sitten ympäri maata ja Paula Risikko esim. voisi tulla kysymykseen. Tietystä vähän on kyse siitä, mitä salkkuja tulee, mutta on siellä tosiaan useita nimiä, mitkä ovat mahdollisia. Jopa Suvi Linden, josta täällä ei nyt kovin tyytyväisiä oltaisi.
Eihän Vapaavuoressa ole mitään muuta vikaa kuin kannattamansa jääkiekkojoukkue. Ikeä varmaankin tarkoitit turkulaisten äänillä menneenä, josta siinä tapauksessa samaa mieltä kanssasi.TM kirjoitti:Mutta joku Vapaavuori ja Ile aina turkulaisten äänillä eduskuntaan niin voi yökötys.
Joo, hyvä vain, ettei mennyt läpi. Se olisi varmaan raiskannut itsensä ensimmäisessä täysistunnossa Oulun malliin.Individual kirjoitti:Paha äiti siis. Noh, mä en hänen yksityiselämästään tiedä mitään, mutta lähinnä maahanmuuttajanäkökulman saaminen eduskuntaan olisi enemmän kuin tarpeellista, mutta mitä tuohon tulospalvelimeen on luottamista saa huokaista helpotuksesta, ei valittua neekeriä eduskuntaan.
Kaivanto kirjoitti:No vakavasti ottaen kepu tuskin salkusta mielellään luopuu ja kokoomuksen wanted-listalla se on varmaan viimeinen. Kunhan heitin tuon knopin Tiuran taustasta.
Gags kirjoitti:Eihän Vapaavuoressa ole mitään muuta vikaa kuin kannattamansa jääkiekkojoukkue. Ikeä varmaankin tarkoitit turkulaisten äänillä menneenä, josta siinä tapauksessa samaa mieltä kanssasi.
Repolainen kirjoitti:Vanhanen jatkanee pääministerinä. Lehtomäki ja Kääriäinen jatkavat nykyisillä paikoillaan. Kokoomus nostanee Sasin liikenneministeriksi (vitsi) ja Katainen saa valtionvarainministerin paikan. Salesta tullee ulkoministeri ja Paavo Väyrysestä eduskunnanpuhemies. Kai ne jotenkin noin menee.
Mistäs nuo tiedot löysit? Itse en ainakaan Helsingistä löytänyt eri alueittain noita jakaumia.scholl kirjoitti:Katselin lukemia äänestysalueittain. Joo niinkai se on, että minä ja mun kaverit kai asuvat keskimäärin alueilla, missä oli äänestysprosentti n. 80, kokoomus ylivoimainen ykkönen ja useimmiten vielä rkp toiseksi suurin puolue. Joo-o kunhan ei mene Pitkänsillan yli niin kaikki on hyvin.
spertti kirjoitti:Mistäs nuo tiedot löysit? Itse en ainakaan Helsingistä löytänyt eri alueittain noita jakaumia.
On kyllä. Sain vain tuosta aiemmasta viestistäsi käsityksen, että sieltä löytyisi jakaumat alueittain myös Helsingistä. Itse en ainakaan noita onnistu löytämään.scholl kirjoitti:Ylen vaalitulossivuilla. Siellä on mm. kaikkien ehdokkaiden äänet ja sitten puolueiden kannatus eri äänestysalueilla.
spertti kirjoitti:On kyllä. Sain vain tuosta aiemmasta viestistäsi käsityksen, että sieltä löytyisi jakaumat alueittain myös Helsingistä. Itse en ainakaan noita onnistu löytämään.
Dynamo kirjoitti:Sanna Perkiöstä voisi tulla ympäristöministeri. Paikkahan on perinteisesti tällätty vihreille, mutta tällä kertaa kokoomuksella on tarjota ehkäpä pätevin ehdokas tälle postille
spertti kirjoitti:On kyllä. Sain vain tuosta aiemmasta viestistäsi käsityksen, että sieltä löytyisi jakaumat alueittain myös Helsingistä. Itse en ainakaan noita onnistu löytämään.