Itse tarkoitin eniten veropolitiikkaa. Se on ollut aika oikeistolaista.Snakster kirjoitti:Jos hallitus hallitus harjoittaa kokoomuslaista politiikkaa ja tekee sen kaiken lisäksi melko hyvällä menestyksellä, niin miksi kokoomuksen sitten pitäisi olla hallituksessa? Fiksu kokoomuksen kannattaja vetää nyt sen johtopäätöksen, että koska kokoomuksen politiikka on nyt se, jota hallituksessa noudatetaan, annetaan saman porukan jatkaa.
On toki myönnettävä, että demaritkin kannattavat julkisten palveluiden tuottamista yksityisillä, jos tuottaja on sopivan värinen. Kotihoidontuen nostaminenkaan ei ole kovin demaripolitiikkaa ja Vantaallahan leikattiinkin samalla summalla kuntalisää. Vantaa kai lienee pk-kaupungeista ehdottomasti eniten demarmeininkiä. Tukevat vain liikaa yksityisiä päiväkoteja kokoomustyyliin. Minä olen mieltänyt niin, että demareille yksityinen päiväkoti olisi suoraan saatanasta.
Työllisyyden hoidossa ollaan sitten nostettu kädet pystyyn eikä sitä tässä maassa enää paineta viiden prosentin alle ellei sitten daespoo järkkää oikeistodiktatuuria...