Co. kirjoitti:
No ehkä teiltä meni se pointti ohi. Mutta pääasiassa painotan sitä, että Canalin pitäisi julkaista SM-liiga -paketti, halvempi kuin koko Canalin tuotanto. Ja todellakin, kaikilla ei ole varaa maksaa 29e kuussa kun tekee jo tiukkaa että saa edes ruokaa pöytään. Mutta jossain takaraivossa minulla kuitenkin, edelleen, jyskyttää se ajatus, että jääkiekkoa pitäisi suomalaisille telkkarista tulla edes se yksi peli viikossa ilmaiseksi.
Pieni saivartelu sallittakoon tässä kiihkeässä ketjussa...
Eli haluat siis, että lätkästä ei niin kiinnostuneet maksaisivat osan lätkän seuraamisestasi. Eli mainoskuluthan siirtyvät tuotteiden hintaan, ja niin jokainen mainostettavia tuotteita ostava osallistuu lätkän näyttämiseen kiinnostaa se tai ei. Näin siis MTV3:n tapauksessa.
Miksi Canalin pitäisi julkaista "halvempi" pelkkä sm-liiga paketti? Koska kaikilla ei ole varaa? No herreguud, ei kaikilla ole varaa käydä hallissakaan, joten lippujen hintoja pitäs laskea, eh? tai myynnissä pitäs olla lippu jolla näkee vaan kolmannen erän? kait nyt pisnestä tekevä virma itte päättää millasta tuotetta myy, ja millasella tuotteella se voitto tulee. Ei siinä ajatella sosiaalisesti, että kaikki sais, siinä ajatellaan että millä hommalla parhaiten saadaan tyhm... eikun asiakkaiden rahat meille.
”eri mulla oo varaa canaliin”… pii pii, älä hanki
eriasia on pohdiskelu canalsopparin vaikutuksesta lätkään yleisesti. itse olen kannalla, että homma on + merkkinen. Muitakin perusteltuja mielipiteitä on toiseen suuntaan, mutta perustelu ”mut ku se maksaa”, ”Mun täytys saada ilman” on aivan pelleilyä.