Tätä jormaa en jaksa katsella enää yhtään. Ihan kuin nämä toimittajat olisivat nyt vasta hiffanneet, että tuo äijä onkin kova lätkä-bisneksen osaaja, hei.Nännimäinen kirjoitti:Ainoa valopilkku oli Hjalliksesta kertonut pätkä.
Svante kirjoitti:Luulin jo ettei paskempaan pysty mitä MTV3 tarjosi, mutta väärässä olin...
Voi vittu mitä skeidaa. Kiitos ja näkemiin.
Ykköseltä tullu LOTTO oli tuhat kertaa parempi lätkäohjelma.
Svante kirjoitti:Siellä se istuskelee jossain Tapparan -hallissa itse herra Don Kummolan vieressä elvistelemässä.
YksIsoPunanen: Ei vituta yhtään se, että joku Sheddenin juttu oli tässä lähetyksessä, päinvastoin. Se oli ainoa valopilkku.OneBigRed kirjoitti:Mun mielestä turha vollottaa jos syynä on Sheddenin käskytyksen näyttäminen, se olisi levinnyt kuitenkin viimeistään huomenna turku-tv:n kautta.
Anzi kirjoitti:Eikä edes mitenkään peitellysti paistanu läpi HS:n Neloskanavan ja Jokereiden omistus. Mua ei vähääkään kiinnosta yli 50-kymppisen liikemiehen työpäivän tapahtumat, mutta saihan taas Hartwall Areena ja Jokerit media-aikaa.
JimmyMac kirjoitti:Mitäs ihmettä täällä elämöidään!? TimeOut:han parantaa koko ajan! Turha-Nurminen oli jätetty pois. Tulosveikkaukseen käytetty aika oli selkeästi lyhentynyt ensimmäisestä kerrasta. Harkimo-juttu oli oikeasti hyvä ja hauska! Ensi viikosta lähtien alkaa nyrkkeilyn haasteturnaus. Peleistä näytetään kaikki mielenkiintoinen (sisältäen maalit, tappelut ja "käskytykset"). Hyvä Nelonen!!
Svante kirjoitti:Eikö olisi joskus kivaa kuulla esim. tuomarin kommenttia, jostakin tappelusta tai, että siltä kysyttäisiin minkä takia se tuomitsi jonkun tilanteen juuri noin tai... aina vaan sama kuulapää Linnanahde siellä Hämeenlinnassa haastattelemassa "tähti"pelaajia. Onko sinulla paineita, pääsitkö helpolla, oletko liideri?????... Huh, huh.. taidan tästä lähteä muille maille. Good night!
Anzi kirjoitti:Eli ei vaan yhä edelleenkään kiinnosta vähäänkään suomalaisen liikemiehen arkipäivä tenniksen peluuineen, auton ongelmineen jne. kun käsittääkseni ohjelman pitäisi käsitellä SM-liigan jääkiekkoa.
SergeiK kirjoitti:..sanoi se TimeOutin miesjuontaja. Vittu, onneksi tuota one-lineria katsoessa ei kuva pätkinyt. "Kat..................tyk...."
-danzku- kirjoitti:Kertokaa mulle jotain joka oikeasti kiinnosti tämän illan TimeOutista?
-danzku- kirjoitti:Aran visiitti studiossa?
-danzku- kirjoitti:Harkimon pelleilyt?
-danzku- kirjoitti:Santalan kommentit?
-danzku- kirjoitti:Otteluiten "kuvat"?
JimmyMac kirjoitti:Selkeästi tarvittaisiin kyllä itse otteluihin keskittyvä asiaohjelma ja sitten erikseen kaikkeen muuhun jääkiekkoon liittyvään keskittyvä viihdeohjelma. Nyt yritetään tehdä molemmat reilussa puolessa tunnissa tehokasta lähetysaikaa.
Tarinankertoja kirjoitti:Mitä tää porukka odottaa ohjelmalta? ei jumalauta... OK jos keskittyisivät pelkkiin matsikoosteisiin, se olisi jotain, mutta oletettavasti Liiga haluaa "hypeä" lätkän ympärille, joten...
Erittäin hyvät parit kommentit varsinkin U20 joukkueen pelaajista Liigassa. kiinnosti
Hieman liian pitkä, mutta hyvää taustavalotusta joukkeen omistajan työpäivästä. kiinnosti
Viikon kohutuimman pelaajan haastattelu. Ei ole TimeOutin vika jos pelaajalla ei ole sanottavaa. kiinnosti
Maalit joka matsista. Kiinnosti. Lisänä Sheddenin käskytys. kiinnosti.
SergeiK kirjoitti:Minä en voi olla tyytyväinen ohjelmaan, jonka otteluraportit pätkivät noin paljon.
Tekniikka on osa ohjelmaa siinä missä leikkaus ja aihevalinnat.