Canal+ / Nelonen

  • 1 407 453
  • 5 293

npc

Jäsen
Kyllä. Täyttä paskaa. Missä oli kaikki saarioisenjuniorit ja toimittajat jotka tajuavat tukkia haastateltavien suut, kun niillä ei ole kumminkaan mitään järkevää sanottavaa. Ja ihme diakollaaseja otteluista. Maikkarilla oli sentän liikkuvaa kuvaa. Perkele kun pistää vihaksi.
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Vitun Nelonen. Maikkari osas kaiken 10000 kertaa paremmin. Pistää vihaksi tommonen schaisse. Äkkiä Mika, Juti, Wilma, sunnuntain huippuottelut ja Saarioisten junnut takaisin, tuli ikävä!

Ihme itkua, ja vieläpä HIFK-faneilta. Hmph...
 
Viimeksi muokattu:

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Nännimäinen kirjoitti:
Ainoa valopilkku oli Hjalliksesta kertonut pätkä.
Tätä jormaa en jaksa katsella enää yhtään. Ihan kuin nämä toimittajat olisivat nyt vasta hiffanneet, että tuo äijä onkin kova lätkä-bisneksen osaaja, hei.
Siellä se istuskelee jossain Tapparan -hallissa itse herra Don Kummolan vieressä elvistelemässä. On prkl muitakin jääkiekkovaikuttajia tässä maassa kuin tuo Hjalmari.

Prkl, jos ei saada mitään ohjelmaa millä tahansa kanavalla, joka esittelisi/kertoisi suomalaisista pelaajista ja heidän edesottamuksista Ruotsin elitserienissä ja Sveitsin sarjassa. Kiinnostaa taatusti enemmän kuin joku jonninjoutava "Masa Seinäjoelta" (copyright Carlos) joka yrittää arvata pelien lopputuloksia. EVVVK!!!!!!!!
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Svante kirjoitti:
Luulin jo ettei paskempaan pysty mitä MTV3 tarjosi, mutta väärässä olin...
Voi vittu mitä skeidaa. Kiitos ja näkemiin.
Ykköseltä tullu LOTTO oli tuhat kertaa parempi lätkäohjelma.

Mitähän "vittua" tähän verrattavaa se MTV3 tarjosi? Fan Clubin? Tämä oli sitten huonompi?

Mun mielestä turha vollottaa jos syynä on Sheddenin käskytyksen näyttäminen, se olisi levinnyt kuitenkin viimeistään huomenna turku-tv:n kautta.

Ainoa vituttava asia oli tekniset ongelmat, muuten ohjelma tarjosi oivaa viihdettä.
 

Anzi

Jäsen
Ekan ja varmaan vikan kerran katsoin tän tuotoksen. Ough, mitä paskaa. Ruotsissa on jääkiekon sivitysohjelma Hockeykväll, se lyö tän rimanalituksen miten tahtoo.

Eikä edes mitenkään peitellysti paistanu läpi HS:n Neloskanavan ja Jokereiden omistus. Mua ei vähääkään kiinnosta yli 50-kymppisen liikemiehen työpäivän tapahtumat, mutta saihan taas Hartwall Areena ja Jokerit media-aikaa.

Surkuhupaisat katkoo- ja pätkii raportit. Ja juontajat pahoittelevat niitä yhdellä lauseella vasta noin 15min jälkeen.

Nykkeilymatsit on surkeaa yleisön kosiskelua. Yksikään oman arvonsa tunteva ammattigooni ei moiseen pelleilyyn NHL:ssä tuskin lähtis.

Sama paska jatkuu vaan, on puikoissa MTV3 tai Nelonen. Taas kerran Urheiluruutu yksioikoisella tapahtumaselostuksellaankin ja maalikimaralla sai pisteet.
 
Svante kirjoitti:
Siellä se istuskelee jossain Tapparan -hallissa itse herra Don Kummolan vieressä elvistelemässä.

Juuri tuo kohta oli skuupin paras! Curre oli varmaan juuri hakemassa poppareita mikrosta.
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Mitäs ihmettä täällä elämöidään!? TimeOut:han parantaa koko ajan! Turha-Nurminen oli jätetty pois. Tulosveikkaukseen käytetty aika oli selkeästi lyhentynyt ensimmäisestä kerrasta. Harkimo-juttu oli oikeasti hyvä ja hauska! Ensi viikosta lähtien alkaa nyrkkeilyn haasteturnaus. Peleistä näytetään kaikki mielenkiintoinen (sisältäen maalit, tappelut ja "käskytykset"). Hyvä Nelonen!!

Kunhan tekniikka saataisiin vain toimimaan.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
OneBigRed kirjoitti:
Mun mielestä turha vollottaa jos syynä on Sheddenin käskytyksen näyttäminen, se olisi levinnyt kuitenkin viimeistään huomenna turku-tv:n kautta.
YksIsoPunanen: Ei vituta yhtään se, että joku Sheddenin juttu oli tässä lähetyksessä, päinvastoin. Se oli ainoa valopilkku.
Olen sattumoisin nähnyt näitä ohjelmia ihan alusta ja minun (ei sinun) mielestäni tää on täyttä roskaa. Hakekaa nyt mallia vaikka Ruotsista tai Saksasta miten urheiluohjelmia tehdään.
Minä ainakin kuuntelen ennemmin jotakin Allu Lähteenmäen juttuja kun katselen tätä. Saatat olla eri mieltä, enkä pane pahakseni.
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Anzi kirjoitti:
Eikä edes mitenkään peitellysti paistanu läpi HS:n Neloskanavan ja Jokereiden omistus. Mua ei vähääkään kiinnosta yli 50-kymppisen liikemiehen työpäivän tapahtumat, mutta saihan taas Hartwall Areena ja Jokerit media-aikaa.

Et vissiin katsonut viimeviikkoista ohjelmaa. Silloinhan samanlainen juttu tehtiin Hannu Jortikasta.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Koska saadaan Suomeen jääkiekon makasiini/keskusteluohjelma, jossa ei ole koko ajan valtava kiire ja sähellys päällä? Maikkarin aikaan Fan Clubit ja ottelukoosteet olivat melkoista pikakelausta, mutta ei Nelosellakaan homma täysin hanskassa ole. Ottelukoosteet pitäisi tulla aivan erillisenä ohjelmana ja keskusteluosiot omalle ajalle varatulla osiolla. Canal+ omistaa suurimman osan liigan tv-oikeuksista ja on maksullinen kanava, joten eikö sen velvollisuutena olisi järjestää maksavalle katsojalle tätä? Aikaa ainakin olisi Sport kanavalla.....
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
JimmyMac kirjoitti:
Mitäs ihmettä täällä elämöidään!? TimeOut:han parantaa koko ajan! Turha-Nurminen oli jätetty pois. Tulosveikkaukseen käytetty aika oli selkeästi lyhentynyt ensimmäisestä kerrasta. Harkimo-juttu oli oikeasti hyvä ja hauska! Ensi viikosta lähtien alkaa nyrkkeilyn haasteturnaus. Peleistä näytetään kaikki mielenkiintoinen (sisältäen maalit, tappelut ja "käskytykset"). Hyvä Nelonen!!

Eikö olisi joskus kivaa kuulla esim. tuomarin kommenttia, jostakin tappelusta tai, että siltä kysyttäisiin minkä takia se tuomitsi jonkun tilanteen juuri noin tai... aina vaan sama kuulapää Linnanahde siellä Hämeenlinnassa haastattelemassa "tähti"pelaajia. Onko sinulla paineita, pääsitkö helpolla, oletko liideri?????... Huh, huh.. taidan tästä lähteä muille maille. Good night!
 

Anzi

Jäsen
Joo, en katsonu viime viikon ohjelmaa, kun tää oli eka kerta tämän scheissen parissa(ja tuskin ilman pahempaa mielenhäiriötä katson ensviikonkaan ja tulevien viikkojen TimeOutiakaan, voin käyttää ajan esim. lätkämailan tuijottamiseen, sekin antaa enemmän jääkiekosta ku tää ohjelma). Eli ei vaan yhä edelleenkään kiinnosta vähäänkään suomalaisen liikemiehen arkipäivä tenniksen peluuineen, auton ongelmineen jne. kun käsittääkseni ohjelman pitäisi käsitellä SM-liigan jääkiekkoa.

Ruotsista voisi tulla pari konsulttia todellakin kertomaan, miten tehdään korkeatasoinen jääkiekkoa käsittelevä ohjelma. Tosin taitavat ennen sitä vaatia joitakin hlöitä painumaan ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤:n koska taitavat muistaa ko. hlöiden AIK-ajat tosi hyvin...
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Svante kirjoitti:
Eikö olisi joskus kivaa kuulla esim. tuomarin kommenttia, jostakin tappelusta tai, että siltä kysyttäisiin minkä takia se tuomitsi jonkun tilanteen juuri noin tai... aina vaan sama kuulapää Linnanahde siellä Hämeenlinnassa haastattelemassa "tähti"pelaajia. Onko sinulla paineita, pääsitkö helpolla, oletko liideri?????... Huh, huh.. taidan tästä lähteä muille maille. Good night!

Eiköhän näitäkin nähdä vielä tulevissa ohjelmissa. Jotenkin tuntuu siltä, että Nelonen yrittää koko ajan keksiä uusia juttuja ohjelmaan. Santalan haastattelu oli ihan ymmärrettävä - olihan hänestä kovasti juttua männä viikolla. Ja eiköhän koko homma tästä vielä kehity. Oliko tämä neljäs ohjelma?

Katsotaan vaikka jouluna tai ensi kaudella, että kuinka paljon Canal+/Nelonen ovat kehittäneet formaattiaan. Jotenkin on sellainen tunne, että siellä on ihan oikeasti halua pyrkiä koko ajan parempaan. Sellainen kuva ei todellakaan tullut MTV3:n touhuista.
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Anzi kirjoitti:
Eli ei vaan yhä edelleenkään kiinnosta vähäänkään suomalaisen liikemiehen arkipäivä tenniksen peluuineen, auton ongelmineen jne. kun käsittääkseni ohjelman pitäisi käsitellä SM-liigan jääkiekkoa.

No se on tietenkin mielipideasia. Minä ainakin katsoin nyt Harkimon ja viime viikolla Jortikan jutut todella mielelläni. Totta on, että voisi enemmän panostaa itse otteluihin, mutta kyllä muitakin juttuja tarvitaan. Kehittämistä vielä on, mutta mielestäni koko ajan mennään eteenpäin.

Selkeästi tarvittaisiin kyllä itse otteluihin keskittyvä asiaohjelma ja sitten erikseen kaikkeen muuhun jääkiekkoon liittyvään keskittyvä viihdeohjelma. Nyt yritetään tehdä molemmat reilussa puolessa tunnissa tehokasta lähetysaikaa.
 

asloser

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, 7 Ringettes, Kurra, JoKP 88-89
Nojoo. Olihan siinä jonkinlainen raportti joka pelistä. Hyvää on toki että tappelutkin näytetään, mutta kyllä tuo tappeluturnaus on minusta turhanpäiväinen. Jos minä haluan nähdä nyrkkeilyä niin sitten minä menen karsomaan oikeaa nyrkkeilyä enkä latkämakasiiniohjelmaan väkisin ympättyä hömppää.

Joku urpo arvailemassa illan matsien tuloksia oikeaan järjestykseen on mielestäni kyllä lähes yhtä onneton idea kuin maikkarin parhaant paikat oli.

Harkimon auto-ongelmat ei voisi vähempää kiinnostaa, Harkimon näkemykset pelaajamarkkinoista kiinnostaisivat enemmän.
 

MacTavish

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja ManU
Kertokaa mulle jotain joka oikeasti kiinnosti tämän illan TimeOutista?
Aran visiitti studiossa? Harkimon pelleilyt? Santalan kommentit? Otteluiten "kuvat"?
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
SergeiK kirjoitti:
..sanoi se TimeOutin miesjuontaja. Vittu, onneksi tuota one-lineria katsoessa ei kuva pätkinyt. "Kat..................tyk...."

Niinpä niin, hermo paloi kyllä ihan huolella tähän katkomiseen, todella syvältä ja sai vaihtamaan kanavaa välittömästi. Nyt ei kyllä Nelonen näytä kovin hyvältä. Sitten kun sisältökin uhkaa mennä itse asiasta täysin epäolennaisten elementtien korostamiseen, ei jää enää mitään mistä ottaa kiinni.

Havuja Perkele!
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
-danzku- kirjoitti:
Kertokaa mulle jotain joka oikeasti kiinnosti tämän illan TimeOutista?

Mitä tää porukka odottaa ohjelmalta? ei jumalauta... OK jos keskittyisivät pelkkiin matsikoosteisiin, se olisi jotain, mutta oletettavasti Liiga haluaa "hypeä" lätkän ympärille, joten...

-danzku- kirjoitti:
Aran visiitti studiossa?

Erittäin hyvät parit kommentit varsinkin U20 joukkueen pelaajista Liigassa. kiinnosti

-danzku- kirjoitti:
Harkimon pelleilyt?

Hieman liian pitkä, mutta hyvää taustavalotusta joukkeen omistajan työpäivästä. kiinnosti

-danzku- kirjoitti:
Santalan kommentit?

Viikon kohutuimman pelaajan haastattelu. Ei ole TimeOutin vika jos pelaajalla ei ole sanottavaa. kiinnosti

-danzku- kirjoitti:
Otteluiten "kuvat"?

Maalit joka matsista. Kiinnosti. Lisänä Sheddenin käskytys. kiinnosti.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Aivan kauheata paskaa on tuo nelosen timeout. Ketä kiinnostaa nuo hjalliksen päivä + lopun turhaakin turhempi veikkauskisa?`

- tinke-80
 

Aatos

Jäsen
JimmyMac kirjoitti:
Selkeästi tarvittaisiin kyllä itse otteluihin keskittyvä asiaohjelma ja sitten erikseen kaikkeen muuhun jääkiekkoon liittyvään keskittyvä viihdeohjelma. Nyt yritetään tehdä molemmat reilussa puolessa tunnissa tehokasta lähetysaikaa.

Tässä kiteytyy juuri se mitä itse ajattelen. Itse en kaipaa sitä viihdettä ympärille, vaan selkeää asiaa. Typerät tietovisat formaatista vittuun. Kaipaan kiekkoon ja otteluihin iskevää ohjelmaa. Monivetoa pelaan veikkauksen kautta.

No, toiset kaipaavat erilaisia tehokeinoja ohjelman ympärille. Esim. mauttomat lavasteet tai clippi kilpailuvuoroaan odottavasta jannusta kirjaa lukemassa. Leuaton vauva potkii renkaita..voi helvetti.

Jälkipeliä, väittelyä, mielipiteitä..kyllä, kiitos.

Tappeluosiosta on paha mennä huuteleen, ennen kuin on muutaman osan nähnyt.
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Tarinankertoja kirjoitti:
Mitä tää porukka odottaa ohjelmalta? ei jumalauta... OK jos keskittyisivät pelkkiin matsikoosteisiin, se olisi jotain, mutta oletettavasti Liiga haluaa "hypeä" lätkän ympärille, joten...



Erittäin hyvät parit kommentit varsinkin U20 joukkueen pelaajista Liigassa. kiinnosti



Hieman liian pitkä, mutta hyvää taustavalotusta joukkeen omistajan työpäivästä. kiinnosti



Viikon kohutuimman pelaajan haastattelu. Ei ole TimeOutin vika jos pelaajalla ei ole sanottavaa. kiinnosti



Maalit joka matsista. Kiinnosti. Lisänä Sheddenin käskytys. kiinnosti.

Juurikin näin. On vittu uskomatonta porukkaa kun odottaa ihan mahdottomia TimeOutilta. Vaikka Hockeykväll on 100 kertaa parempi, niin Nelosen ohjelmat ovat MTV3:n surkuhupaisaa jöötiä myös sen 100 kertaa parempia. Vaikka paljon onkin Nelosella parannettavaa, niin olen erittäin tyytyväinen joka lauantaiseen PreGameen ja TimeOuttiin. Ja vaikka nämä ohjelmat olisivatkin joidenkin mielestä täyttä paskaa niin Nelonen ainakin yrittää tehdä parannusta koko ajan ja oikeasti mielenkiintoista lätkäohjlemaa. Maikkari ei visiin edes halunnutkaan yrittää parantaa Hoki naittia missään vaiheessa kun koko ajan mentiin huonompaan suuntaan.

Ja kaikille Jokeri/Hjallisvihaajille: Sieltä tuli ehkä tänään Hjalliksesta pätkä, mutta viime viikolla sieltä tuli Jortikasta vieläkin hauskempi pätkä ja aivan varmasti myös tulevaisuudessa tulee myös sinunkin lempijoukkoetta koskettava pätkä joten turvat tukkoon.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Minä en voi olla tyytyväinen ohjelmaan, jonka otteluraportit pätkivät noin paljon.

Tekniikka on osa ohjelmaa siinä missä leikkaus ja aihevalinnat.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Mulle riittäisi sellainen paketti että voisin netistä katsoa matsien maalit ja tärkeimmät tapahtumat silloin kun huvittaa ja tästä voisi maksaa ihan asiallisen hinnan.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
SergeiK kirjoitti:
Minä en voi olla tyytyväinen ohjelmaan, jonka otteluraportit pätkivät noin paljon.

Tekniikka on osa ohjelmaa siinä missä leikkaus ja aihevalinnat.

Naulan kantaan. Katsoin ekaa kertaa ohjelmaa ja lopetin kesken. Ei noin tökkivää tauhkaa saisi edes lähettää...
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tekniikka pettää joskus, oli kanava sitten mikä tahansa. Harmittavaa, että nyt se sattui tämän ohjelman kohdalle, sillä ohjelma kaikenkaikkiaan on mainio kiekko-ohjelma. Minua ei haittaa edes tuo mikälie veikkaus tuossa lopussa, koska silloin voin mennä jääkaapille ja kuitekin saan katsella yli puolituntia kiinnostavaa kiekko-ohjelmaa.

Helsingin poliiseille pikku vinkki. Kannattaa pysäytellä tuota Hjallista, sillä ei näytä käyttävän turvavyötä ollenkaan ainakaan kaupunkiajossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös