Canal+ / Nelonen

  • 1 407 447
  • 5 293

Welton

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kumman usein Canal+ -lähetysten studio-osuudessa erätauoilla on pientä säätöä, kuten esimerkiksi HIFK-Jokerit -ottelun ensimmäisen erätauon lopulla. Tällöin Ismo Lehkonen alkoi kommentoida Tommi Santalan ketjun toimintaa. Ilmeistä on, että tarkoitus oli kommentoida laitahyökkääjien toimintaa ja hakea vertailua HPK-aikoihin. Tästä ei kuitenkaan kuultu mitään, koska studioisäntä Grönman keskeytti Lehkosen ja siirryttiin Waltteri Immosen kommentteihin. Immosen haastattelu tuli Grönmanille ikään kuin yllätyksenä ja tämän seurauksena Lehkosen keskeytys tuli aika napakasti.

Tämä tilanne ei ollut mielestäni mitenkään ainutlaatuinen tämän syksyn aikana. Näissä tilanteissa on harmittavaa lähinnä se, että näihin keskenjääneisiin aiheisiin ei sitten ole enää uudelleen palattu. Joskus sieltä voisi tulla ihan kivaakin näkemystä.

Katsotaan, kuinka käy tänään eli palataanko aiheeseen vielä uudelleen? (Ei sillä, että kyseinen aihe minua mitenkään aivan valtavasti kiinnostaisi, mutta kuitenkin.)

-Welton
 

Co.

Jäsen
Olkoon miten laadukkaita lähetyksiä tahansa, olen kaikkea maksullista paskaa vastaan. Ei edes tullut mitään SM-liiga -pakettia, jolla ei olisi nähnyt mitään leffoja tmv. ja hinta olisi siten ollut halvempi. Onneksi katsojaluvut sentään ovat häpeällisen alhaiset, joten muutosta voidaan jossakin vaiheessa mahdollisesti odottaa.
 

JanJ

Jäsen
Co. kirjoitti:
Olkoon miten laadukkaita lähetyksiä tahansa, olen kaikkea maksullista paskaa vastaan.
Anna mä arvaan. Et maksa tv-lupaa?

Mä olen tyytyväinen Canalin lähetyksiin- Mitä nyt Ässät näkyy liian vähän mutta muuten kyllä. Taso on parempaa kaikin puolin kuin mitä orangitiimin tuotokset oli aikaisempina kausina.
 

Co.

Jäsen
JanJ kirjoitti:
Anna mä arvaan. Et maksa tv-lupaa?

Mä olen tyytyväinen Canalin lähetyksiin- Mitä nyt Ässät näkyy liian vähän mutta muuten kyllä. Taso on parempaa kaikin puolin kuin mitä orangitiimin tuotokset oli aikaisempina kausina.

Kyllä maksan tv-luvan, ja olen tyytyväinen Canalin lähetysten tasoon, mutta silti sen pitäisi olla ilmaista.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Co. kirjoitti:
Kyllä maksan tv-luvan, ja olen tyytyväinen Canalin lähetysten tasoon, mutta silti sen pitäisi olla ilmaista.
Miksi kaiken pitäisi olla ilmaista?
Jos vaihtoehtoina on Canal+:n tasolla oleva toteutus tai sitten oranssitakit on valinta selvä Canal+.
Kyllähnä monessa muussakin asiassa pitää maksaa, jotta saa parempaa palvelua ja nopeammin, miksi televisio olisi jotenkin erilainen.
 

Co.

Jäsen
Jani82 kirjoitti:
Miksi kaiken pitäisi olla ilmaista?
Jos vaihtoehtoina on Canal+:n tasolla oleva toteutus tai sitten oranssitakit on valinta selvä Canal+.
Kyllähnä monessa muussakin asiassa pitää maksaa, jotta saa parempaa palvelua ja nopeammin, miksi televisio olisi jotenkin erilainen.

Kaikilla ei ole varaa maksaa. Ja ihan periaatteen puolesta. 29e kuukaudessa siitä että voi katsoa lätkää telkkarista. Edelleen olen sillä kannalla, että laittaisivat myyntiin edes jonkinlaisen paketin, joka olisi halvempi ja jolla näkisi pelkästään SM-liigaa. Sittenhän sitä voisi jo harkita.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Tuli tänään nähtyä ensimmäinen Canal+:n lähetys ja itse ainakin olin ihan tyytyväinen lähhetyksen toteutukseen. Huomattavasti parempaa kuin MTV3:lla.

Nelosella on vielä parantamisen varaa omissa lähetyksissään.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Co. kirjoitti:
olen tyytyväinen Canalin lähetysten tasoon, mutta silti sen pitäisi olla ilmaista.

Samaa mieltä perkele!

HIFK:n matseihin kanssa ilmainen sisäänpääsy! Mulle mersu ilmaiseksi!

Kaikille kaikki ilmaiseksi, mikään ei saa maksaa! Kaikkien pitää saada mitä haluavat, ilmaiseksi!

Miksi mainosten sijasta katselumaksuina tuottonsa keräävän firman pitäisi näyttää sinulle liigaa ilmaiseksi?

Keksi joku parempi syy kuin että "minä haluan".
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Niin, ehkä se lähetysten taso on sen takia sinuakin tyydyttävä Co., koska ihmiset siitä maksavat. Aivan samalla tavalla maksat YLE:n ohjelmista lupamaksun, ja Maikkarin ja Nelosen ohjelmistoa pääset seuraamaan sen helvetillisen mainosviidakon ansiosta, joka ainakin (meidän kaikkien onneksi jo) kuopatussa Hockey Nightissa meni loppuaikoina täysin överiksi. Mikään ei ole ilmaista ja aina tässä maailmassa joku kaiken maksaa, niin yksinkertaista ja selkeää se on. Tuntuu jopa tyhmältä sitä tähän kirjoittaa, mutta todistit juuri ettei se ehkä sittenkään aivan turhaa ole.

Erittäin tyytyväinen täytyy olla Canalin lähetysten tasoon, ainoa ongelma on että ainuttakaan ottelua ei ole ehtinyt kokonaan näkemään mutta sehän on vain oma ongelmani.
 

Co.

Jäsen
No ehkä teiltä meni se pointti ohi. Mutta pääasiassa painotan sitä, että Canalin pitäisi julkaista SM-liiga -paketti, halvempi kuin koko Canalin tuotanto. Ja todellakin, kaikilla ei ole varaa maksaa 29e kuussa kun tekee jo tiukkaa että saa edes ruokaa pöytään. Mutta jossain takaraivossa minulla kuitenkin, edelleen, jyskyttää se ajatus, että jääkiekkoa pitäisi suomalaisille telkkarista tulla edes se yksi peli viikossa ilmaiseksi.
 

SjV

Jäsen
Espoon Siniset kirjoitti:
Tuli tänään nähtyä ensimmäinen Canal+:n lähetys ja itse ainakin olin ihan tyytyväinen lähhetyksen toteutukseen. Huomattavasti parempaa kuin MTV3:lla.
Eilinen peli näytti hieman eri kuvauksellisesti tasoiselta kuin aiemmat C+ lähetykset. Kamera työskentelystä tasi vastata jäähallin omat kamerat, siis samat mitkä kuvaavat screenille kuvan. Tuosta johtuen taisi jäädä videotarkistus kameran kuva näyttämättä. Muutenkin kameroiden määrä tuntui pienemmälta kuin aiemmissa lähetyksissä.

Co. kirjoitti:
No ehkä teiltä meni se pointti ohi. Mutta pääasiassa painotan sitä, että Canalin pitäisi julkaista SM-liiga -paketti, halvempi kuin koko Canalin tuotanto. Ja todellakin, kaikilla ei ole varaa maksaa 29e kuussa kun tekee jo tiukkaa että saa edes ruokaa pöytään. Mutta jossain takaraivossa minulla kuitenkin, edelleen, jyskyttää se ajatus, että jääkiekkoa pitäisi suomalaisille telkkarista tulla edes se yksi peli viikossa ilmaiseksi.
Tässä tulee pieni tekninen ongelma. C+:ssan pitäisi jakaa kahdella erilaisella salauksella olevia kortteja, normaali paketti ja lätkäpaketti. Mitä sitten maksu-TV yhtiölle maksaisi useamman Conax-järjestelmän ylläpito?
Toinen vaihtoehto pelkälle lätkäpaketille olisi perustaa SM-Liigaa varten oma C+ kanava, samalla mallilla kuin Ruotsissa saa ostettua PPV otteluja. Tuo onnistuisi Suomessa ainoastaa sateliitissä ja kaapelissa, harava-antenni verkossa ei ole vapaata tilaa ennen elokuuta 2007, kun analogiset TV-kanavat ajetaan alas. Melkein voisin lyödä vetoa, että kun tämä (ehkä ensi) talvi opetellaan Suomessa maksu-TV käytäntöä, kaudella 07-08 tarjolla on myös PPV otteluja tarjolla myös DVB-T katsojille.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Minulla on herännyt kysymys tuosta antenniverkon kapasiteetin puutteesta. Minulla on siis antenniverkon digiboksi ja sen kanavalistaan on ilmestynyt syksyn aikana ainakin kanava nimeltään Harju & Pöntinen (maksua vastaan taustalla soi iskelmät) ja sitten LahiTV24 jolta ei ainakaan toistaiseksi ole ohjelmaa tullut.

Jos se verkko on niin ruuhkainen, niin eikös nääkin paikait olisi kannattanut jakaa fiksummin?

-ipa rules
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Co. kirjoitti:
No ehkä teiltä meni se pointti ohi. Mutta pääasiassa painotan sitä, että Canalin pitäisi julkaista SM-liiga -paketti, halvempi kuin koko Canalin tuotanto. Ja todellakin, kaikilla ei ole varaa maksaa 29e kuussa kun tekee jo tiukkaa että saa edes ruokaa pöytään. Mutta jossain takaraivossa minulla kuitenkin, edelleen, jyskyttää se ajatus, että jääkiekkoa pitäisi suomalaisille telkkarista tulla edes se yksi peli viikossa ilmaiseksi.

Pieni saivartelu sallittakoon tässä kiihkeässä ketjussa...

Eli haluat siis, että lätkästä ei niin kiinnostuneet maksaisivat osan lätkän seuraamisestasi. Eli mainoskuluthan siirtyvät tuotteiden hintaan, ja niin jokainen mainostettavia tuotteita ostava osallistuu lätkän näyttämiseen kiinnostaa se tai ei. Näin siis MTV3:n tapauksessa.

Miksi Canalin pitäisi julkaista "halvempi" pelkkä sm-liiga paketti? Koska kaikilla ei ole varaa? No herreguud, ei kaikilla ole varaa käydä hallissakaan, joten lippujen hintoja pitäs laskea, eh? tai myynnissä pitäs olla lippu jolla näkee vaan kolmannen erän? kait nyt pisnestä tekevä virma itte päättää millasta tuotetta myy, ja millasella tuotteella se voitto tulee. Ei siinä ajatella sosiaalisesti, että kaikki sais, siinä ajatellaan että millä hommalla parhaiten saadaan tyhm... eikun asiakkaiden rahat meille.

”eri mulla oo varaa canaliin”… pii pii, älä hanki

eriasia on pohdiskelu canalsopparin vaikutuksesta lätkään yleisesti. itse olen kannalla, että homma on + merkkinen. Muitakin perusteltuja mielipiteitä on toiseen suuntaan, mutta perustelu ”mut ku se maksaa”, ”Mun täytys saada ilman” on aivan pelleilyä.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
SjV kirjoitti:
Tässä tulee pieni tekninen ongelma. C+:ssan pitäisi jakaa kahdella erilaisella salauksella olevia kortteja, normaali paketti ja lätkäpaketti

Ei siinä erillisiä kortteja tarvittaisi. Canal+ tarjoaa jo nyt sateliitin kautta useita erilaisia pakettivaihtoehtoja, joiden kautta voi katsella joko pelkkiä kotimaisia kanavia, kotimaisia ja Canal+ -kanavia tai kaikkia tarjolla olevia kanavia.

Kortti on täsmälleen sama, erona on vain se, että joku napsauttaa Windowsista rastin ruutuun ja ilmateitse sinun korttiisi päivittyvät kerran kuukaudessa vain tietyt avaimet. Itsekin vaihtelin noita paketteja männävuosina aika reippaasti kun Discovery tuli, meni ja muuttui.

Kyse lienee puhtaasti joko markkinointikysymyksestä tai siitä, että on laskettu turhan suuren osan vaihtavan tuohon katselutyyliin, jolla ei sitten kateta tarpeeksi suurta osaa kuluista.
 

vstk

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Kun lähtee tarkemmin ajattelemaan SM-liigan siirtymistä Canal+-kanavalle, niin eriskummallinen ajatus lähti pyörimään päässäni.
Hyvin monen ihmisen selitys miksevät ole hankkineet kyseistä pakettia, on "ei ole varaa". Ja mainostajat ovat muka tästä huolissaan?

Puhutaan potentiaalisista kuluttajista, niin siirtyminen canal+:lle näin äkkiä olisikin puhtaasti positiivinen asia, koska ilmeisesti näiltä, joilla se paketti on löytyy pätäkkää.
Tuskin mainostajat ovat tippaakaan kiinnostuneita ilman rahaa elelevistä mr. nobodyistä. Eli tuo suhde on ilmeisesti muuttunut 400 000 tyhjätaskusta 20 000 potentiaaliseen kuluttajaan.
KOFF nyt on syystäkin huolissaan, nämä tunnetusti tyhjätaskuiset opiskelijat kun kuluttavat alkoholiin kuussa enemmän rahaa kuin laki sallii [hymio]
 

Tenho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
vstk kirjoitti:
Kun lähtee tarkemmin ajattelemaan SM-liigan siirtymistä Canal+-kanavalle, niin eriskummallinen ajatus lähti pyörimään päässäni.
Hyvin monen ihmisen selitys miksevät ole hankkineet kyseistä pakettia, on "ei ole varaa". Ja mainostajat ovat muka tästä huolissaan?[hymio]
Massoilla tuo ei johdu rahasta vaan siitä että Canal+ on tuotteena normipentille yhtä kiinnostava kuin *keksi tähän joku helvetin tylsä asia*.
Ei Suomessa ole kulttuuria maksu-tv:lle, koska me emme kaipaa 150 eri kanavaa. Kun pienemmälläkin määrällä pärjätään.

Tämän seikan vuoksi Canal+ ei ihan heti ole Suomessa pärjäämässä katsojaluvuissa.

Ja sanottakoon nyt tässä, vaikka saankin tosijääkiekkofanien vihat niskaani, että mitään eroa selostuksen tasossa ei ole tapahtunut lukuunottamatta Jutilan kulahtaneita fraaseja. Tämä kahden pelin otoksella.
Itseäni ei Saukkonen häirinnyt pätkääkään, mutta TPS-Lukko-ottelun selostanut Jalo(?) oli kyllä pihalla kuin lumiukko suurimman osan pelistä. Käsittämättömän huonoa selostusta. Kiekot kolahteli tolppiin ja tämä jauhaa jotain omaa skeidaansa eikä pysy millään pelissä mukana.
Jyp - Ilves-pelin selostanut Innanen(?) taas oli vaan ihan normiselostaja, kuten Saukkonenkin.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Tarinankertoja kirjoitti:
mutta perustelu ”mut ku se maksaa”, ”Mun täytys saada ilman” on aivan pelleilyä.
Eikös nuo Canalin "tarjottimella" olevat kumppanit ilmoita tarjoavansa tjsp. kyseisen tapahtuman, joten miksi siitä pitäisi vielä maksaa :).
Eipä kyllä tuo studion osuus niin hyvä ole etteikö sitä voisi korvata hyvinkin mainoksilla ja pitää lähetykset ilmaisina. Tuskin kukaan kuitenkaan ikaa minään guruna pitää ja haluaa sitä välttämättä kuunnella. Mielestäni divaritason kommentointia divaritason valmentajalta.

Sponssitkin olisivat taas tyytyväisiä kun saisivat kunnon mainokset lähetykseen ja enemmän ihmisiä lähetyksien pariin.
 

Stomper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Capitals, Liverpool
Tenho kirjoitti:
Ja sanottakoon nyt tässä, vaikka saankin tosijääkiekkofanien vihat niskaani, että mitään eroa selostuksen tasossa ei ole tapahtunut lukuunottamatta Jutilan kulahtaneita fraaseja.

Itsekin olisin tullut toimeen Saukkosen selostuksen kanssa ilman suurempia ongelmia, mutta pidän enemmän Jalon tyylistä. Canalin kommentaattorit selvästi tasokkaampia kuin Jutila - erityisesti Kortelainen on tuottanut ihan hyvää sisältöä, mutta Tinkekin leppoisuudellaan ainakin toistaiseksi pärjännyt varsin kelvollisesti.

Mutta ykkösasia, minkä takia minä olen erityisen tyytyväinen Canal+:aan on lähetyksen kokonaisuus ja ennen kaikkea turhan krääsän tilalle tullut aito sisältö studio-osuuksiin. Asiantuntijat Aravirta ja Lehkonen ovat olleet hyviä - esimerkiksi eilen Lehkosen kommentit olivat todella mielenkiintoisia käskytys-aiheeseen liittyen. Myös vierailevat kommentaattorit (Kautosen ottaminen mukaan eilen oiva veto) tuovat arvokasta sisältöä. Myös kurinpitäjä Muukkosen haastattelukin oli vaivauduttu tekemään. Pelaajahaastattelut ja valmentajakommentit erätauoilla ovat ihan eri luokkaa kuin Hokinaitissa. Mikko Grönmanin studioisännöintikin on hoitunut tyylikkäästi... Maikkari ei tätä sisältöä tarjonnut ja vei ainakin minulta mielenkiinnon tv-lähetyksiä kohtaan.

Canal+:n lähetyskokonaisuus toimii 100-0 Maikkarin vastaavaa paremmin!
 

SjV

Jäsen
mission16W kirjoitti:
Ei siinä erillisiä kortteja tarvittaisi. Canal+ tarjoaa jo nyt sateliitin kautta useita erilaisia pakettivaihtoehtoja, joiden kautta voi katsella joko pelkkiä kotimaisia kanavia, kotimaisia ja Canal+ -kanavia tai kaikkia tarjolla olevia kanavia.
Kortti on täsmälleen sama, erona on vain se, että joku napsauttaa Windowsista rastin ruutuun ja ilmateitse sinun korttiisi päivittyvät kerran kuukaudessa vain tietyt avaimet. Itsekin vaihtelin noita paketteja männävuosina aika reippaasti kun Discovery tuli, meni ja muuttui.
Vaikka nyt karkaakin tekniikan puolelle jääkiekosta, niin vastaan kuitenkin. Esimerkissäsi olit vaihdellut CanalDigitalin tarjoamia kanavapaketteja, jotka on kasattu tyyliin: kotimaiset kanavat, Canal+ -kanavat, Family-paketti. Nyt tilausta muutettasessa kortillesi on kerrottu, että tässä avain jos virittimestä halutaan katsoa kanavaa X. Nyt jos tehtäisiin siten että Canal+Sport kanavalle haluttaisiin myydä katseluoikeuksia kaikkiin ohjelmiin ja jääkiekkoon erikseen. Pitäisi olla kortti K jolle olisi kerrottu kaikkien kanavien salausavain ja kortti L jolla olisi lätkäohjelmien salausavain. Korttien salausavaimien vaihtaminenhan saattaa kestää joskus pitkään (jätä boxi auki yön ajaksi ja katso aamulla näkyykö uudet kanavat). Lähetyksessä varmaankin tuollainen salauksen lennosta vaihtaminen onnistuisi, mutta käyttäjän olisi vaihdettava virittimen korttia. Yksin kertaisin malli on tuo Ruotsin "sesonkikortti", jolloin on jaossa erikseen kanavat joille tuo lätkäkortti käy.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
SjV kirjoitti:
Esimerkissäsi olit vaihdellut CanalDigitalin tarjoamia kanavapaketteja, jotka on kasattu tyyliin

Canal Plus sen firman nimi vielä silloin oli :)

Nyt jos tehtäisiin siten että Canal+Sport kanavalle haluttaisiin myydä katseluoikeuksia kaikkiin ohjelmiin ja jääkiekkoon erikseen.

Pelkkä jääkiekko? Ei siis edes Canal+ Sport? Dream on. Tuosta ei sen vertaa rahaa saa, että se kannattaisi, vaikka oletkin oikeassa siinä, että NOIN pienessä kaavassa tulee myös tekniikka vastaan.
 

dohf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
mission16W kirjoitti:
Pelkkä jääkiekko? Ei siis edes Canal+ Sport? Dream on. Tuosta ei sen vertaa rahaa saa, että se kannattaisi, vaikka oletkin oikeassa siinä, että NOIN pienessä kaavassa tulee myös tekniikka vastaan.
Millä tavalla Maikkari toteutti F1/jääkiekon näkymisen plus-kanavallaan? Eikö niissä ollut päällekkäisyyksiä keväällä, vai näkyikö jomman kumman paketin ostaneille molemmat lajit?
Meinaan vain, että jos MTV3 sai tekniikan toimimaan, kuka tahansa saa.
 

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
dohf kirjoitti:
Millä tavalla Maikkari toteutti F1/jääkiekon näkymisen plus-kanavallaan? Eikö niissä ollut päällekkäisyyksiä keväällä, vai näkyikö jomman kumman paketin ostaneille molemmat lajit?
Meinaan vain, että jos MTV3 sai tekniikan toimimaan, kuka tahansa saa.


Mulla ainakin katkes kerran Play off lähetys kesken, kun aikataulusta oltiin myöhässä, ja F1 oli aikataulun mukaan alkamassa.
 

Käräppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Calgary Flames
Eikös joskus kauden 2003-2004 pleijareissa tullut juuri finaaleissa tämmöinen että formulat olivat alkamassa ja kun liigassa pelattiin jatkoaikaa niin liigalähetys loppui...Onneksi tässä kuitenkin formuloiden lähtöä siirrettiin sateen takia ja saimme katsoa jääkiekon loppuun.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
2003 Tapparan mestaruusmaalia ei olisi nähty ilmaiskanavalla, jos rinkiajo jossain hevon vitussa olisi alkanut ajallaan. Onneksi satoi.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
teemu73 kirjoitti:
2003 Tapparan mestaruusmaalia ei olisi nähty ilmaiskanavalla, jos rinkiajo jossain hevon vitussa olisi alkanut ajallaan. Onneksi satoi.

Jep, kyllä oli katastrofi lähellä. Meikäläinen oli jo lähtöä tekemässä lähimpään sporttibaarin, mutta en sitten mennyt, kun en ollut varman kumpaa lähetystä siellä katsotaan. No, olisi kai sen voinut arvata että 500 lätkäfania vetäisivät turpaan, jokaista joka yrittäisi laittaa formuloita ruutuun...

...Mistä tulikin mieleen hauskana anekdoottina vanhemmiltani kuultu tarina vuodelta 1972. He olivat saksanlaivalla katsoneet TV:stä Virenin kuuluisaa juoksua, jossa hän kaatui puolimatkassa. Muutama minuutti tämän jälkeen henkilökunta saapui sammuttamaan televisiota sillä perusteella, että laiva oli jo satamassa ja matkustajien pitää poistua. Eturivistä nousi suomalaismies, joka iski purseria nyrkillä naamaan ja väänsi TV:n takaisin päälle. Ja juoksun lopputuloksenhan kaikki tietävät.

Vuoden 2003 finaaleista vielä sen verran, että silloinhan saavutettiin ymmärtääkseni SM-liigan finaalien katsojaennätys televisiossa. Lähinnä juuri formulakansan ansiosta, koska moni jääkiekkoa seuraamaton häkkisfani ehti kääntään vastaanottimensa kolmoselle moottoriurheilun toivossa. No, saivatpahan ihailla Pirneksen suoritusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös