Jaahas, itkijät ovat päässeet täällä taas vauhtiin. Joillekin ei sitten mikään kelpaa.
Juuri katselin TimeOutin nauhalta ja lueskelin samalla tätä ketjua ihmetellen tätä yleistä valitusta vähän joka asiasta.
Kyllä, ongelmat kuvan kanssa vituttivat vahvasti. Varsinkin, kun Lostedtin ja Jämtinin tappelu jäi kokonaan näkemättä ongelmien vuoksi.
Valituskierre näyttää jatkuvan: Hockey nightin aikoihin itkettiin sitä, ettei näytetä kaikkia maaleja. Nyt kun ne näytetään ja vähän extraakin päälle, itketään edelleen. Vaikka joka hiton ottelusta tulisi puolen tunnin kooste, niin varmasti joltain löytyisi jotain valitettavaa, joko toimittajasta, kuvanlaadusta tai "asiantuntemattomuudesta".
Hjalliksen päivä oli oikeasti loistava juttu! Nelonen meni vähän verhon taakse. Oli mielenkiintoista nähdä, mitä SM-liigan seurapomon päivään kuuluukaan. Tuskin ohjelman tekijöitä kiinnostaa paskan vertaa, mitä yksityinen katsoja ajattelee, he ajattelevat kokonaiskuvaa ja olen kohtalaisen varma, että suurin osa "tavallisista normikatsojista" tykkäsi tästä "kevennyksestä".
Joku täällä on jopa valittanut siitä, kun Santalaa haastateltiin! Ei herranisä! Ketäkö olisi sitten pitänyt haastatella? Ei suurta yleisöä kiinnosta minkään Pasisalosien tai Jessesaarisien ajatukset. Santala nyt vaan sattuu olemaan viime päivien kuumin nimi suomalaisessa jääkiekossa.
Siitä olen samaa mieltä valittajien kanssa, että tuo liigaveto-osuus on totaalisen turha. Oli muuten jäänyt ajastinnauhoituksesta pois tuo, tuskin paljoa menetin. Nuo minuutit voitaisiin käyttää vielä syvällisempään ottelukierroksen puintiin, vaikka se on jo nyt vähintäänkin tyydyttävällä tasolla, tietenkin ilman kuvan pätkimisiä.
Kuka ihan oikeasti kaipaa niitä wanhoja, kuluneita saarioisen viikon junioreita, parhaita paikkoja (Wilmaa voisin toki katsella vieläkin!) tai Jutilan ja Saukkosen latteuksia? Joku väittää, ettei maikkarilla ollut ikinä ongelmia kuvan kanssa? Kyllä oli, useastikin. Tosin, ei ehkä aivan eilisen kaltaisia, mutta silti häiritseviä. Nelonen pyrkii myös ihan oikeasti kehittämään tarjontaansa ja tekemään sitä katsojaystävällisemmäksi. Tämä nyrkkeilyturnee voi olla ihan kiintoisa juttu. Siksi ainakin minä aion katsoa ohjelmaa jatkossakin. Muuta nyt kun vaan ei ole tarjollakaan tällä hetkellä SM-liigasta...