Bongaa julkkis!

  • 1 336 255
  • 4 579

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Remu Aaltonen bongattu eilen junassa. Pysäkkiväli oli Malmi-Helsinki, Malmilta hypättiin molemmat kyytiin.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
KuPsin valmentaja Juha Malinen eilen KalPa-Jukurit pelissä.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jatkoaika-nimisen keskustelupalstan nimimerkki Romppanen bongattu Rajatorpassa sijaitsevassa anniskeluravintolassa perjantai-iltana klo. 23.30----->
 

Wolves

Jäsen
Viestin lähetti J-Ko
Jatkoaika-nimisen keskustelupalstan nimimerkki Romppanen bongattu Rajatorpassa sijaitsevassa anniskeluravintolassa perjantai-iltana klo. 23.30----->

Oliko kyseessä Friends, B4U vai Pizzacenter :)
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Juha Kankkunen tänään Jukurit-FPS pelin lehdistötilaisuudessa..
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Alkuviikolla Jouni "Robinson" Lehtimäki meinasi ajaa Euromarketin parkkipaikalla minun ja avokkini päälle. Lakimiehellä oli kännykkä korvalla, mutta jarrut sentään toimivat. Missä hands free?
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti SaiPa2000
Oliko kyseessä Friends, B4U vai Pizzacenter :)

Kyseessä oli B4U eli entinen Nam San. Oikein viihtyisä paikka, Rajatorpan "sykkivä äidinsydän" etten sanoisi.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Danny Glover tanaan gym:n pukuhuoneessa. Kyselin kuulumiset ja net oli hyvat.

(en viittiny heittaa mitaan tappava ase zoukkia siihen kylla)
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Viestin lähetti 1Timer
Danny Glover tanaan gym:n pukuhuoneessa. Kyselin kuulumiset ja net oli hyvat.


Ei taida muuten olla kovinkaan usein meillä tässä ketjussa näitä ulkomaaneläviä. Piristävää!

Nousko ukolla penkistä 150 kg?
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kateelisten panettelua

Viestin lähetti Arnold
Alkuviikolla Jouni "Robinson" Lehtimäki meinasi ajaa Euromarketin parkkipaikalla minun ja avokkini päälle. Lakimiehellä oli kännykkä korvalla, mutta jarrut sentään toimivat. Missä hands free?

Niin, koska em. henkilö on rikkaampi, kuuluisampi ja maksaa luultavasti vähemmän veroja kuin sinä ja avokkisi, teidän olisi tullut väistää häntä.

Mikäli olisin itse töpeksinyt vastaavalla tavalla, en kyllä kehtaisi enään peräänkuuluttaa mahdollista handsfreen puutetta.

Tyypillistä suomalaista kateutta!

Täältä tähän
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Viestin lähetti MC61
Ei taida muuten olla kovinkaan usein meillä tässä ketjussa näitä ulkomaaneläviä. Piristävää!

Nousko ukolla penkistä 150 kg?

Olin juuri lahdossa ite veke, mutta epailen, etta Danny ei mennyt punttailemaan ollenkaan, vaan tyytyi pelkkaan uimiseen ja saunomiseen. Hoki mennessaan vaan: Im too old for this shit ;-)
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Maanantaina Porin Prismassa Maria "Käenpesä" Kuusiluoma. Aika lyhyt luonnossa.
 

scholl

Jäsen
Re: Kateelisten panettelua

Viestin lähetti ervatsalo


Mikäli olisin itse töpeksinyt vastaavalla tavalla, en kyllä kehtaisi enään peräänkuuluttaa mahdollista handsfreen puutetta.

Eikö jokainen voi pitää huolta omista handsfreestään. Itse en esim. handsfreetä käytä, eikä siihen ole kellään nokalla koputtamista. Minua on siitä sakotettukin ja olen sakkoni maksanut ja maksan jatkossakin. Mitä hyötyä on raportoida siitä, että joku toinen ei käytä handsfreetä? Aivan samalla tavalla joku toinen nussii aina paljaalla. Siis ihmisillä on erilaiset tyylit toimia.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti Pee
Eli sinunkaan ei tarvinnut katsoa Naista ylöspäin? Niinkö?


Hoh, kravatti liian tiukalla, kun naista-sanan kirjoitit isolla kirjaimella?
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Viestin lähetti Arnold
Maanantaina Porin Prismassa Maria "Käenpesä" Kuusiluoma. Aika lyhyt luonnossa.

Taisin bongata saman naisen Espan läheisyydessä perjantaina iltapäivällä, tosin valalle en tästä mene, mutta mielestäni hän se oli!

Perjantaina bongasin myös purjehtija Sari Multalan Sokoksella.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Kateelisten panettelua

Viestin lähetti scholl
Eikö jokainen voi pitää huolta omista handsfreestään. Itse en esim. handsfreetä käytä, eikä siihen ole kellään nokalla koputtamista. Minua on siitä sakotettukin ja olen sakkoni maksanut ja maksan jatkossakin. Mitä hyötyä on raportoida siitä, että joku toinen ei käytä handsfreetä? Aivan samalla tavalla joku toinen nussii aina paljaalla. Siis ihmisillä on erilaiset tyylit toimia.

Kerrankin samaa mieltä schollin kanssa. Jokainen taplatkoon tyylillään. Jos minä vaikka aion pahoinpidellä jonkun tai muuten vaarantaa toisten turvallisuutta, vaikkapa räiskimällä kiväärillä ympäriinsä, niin ei siihen ole muilla nokan koputtamista. Itsehän minä sakot ja korvaukset maksan.

edit. typo
 
Viimeksi muokattu:

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Re: Re: Re: Kateelisten panettelua

Viestin lähetti Gellner
Kerrankin samaa mieltä schollin kanssa. Jokainen taplatkoon tyylillään. Jos minä vaikka aion pahoinpidellä jonkun tai muuten vaarantaa toisten turvallisuutta, vaikkapa räiskimällä kiväärillä ympäriinsä, niin ei siihen ole muilla nokan koputtamista. Itsehän minä sakot ja korvaukset maksan.

OIKEIN! Ihmisen perusoikeuksia on juuri tämä että saa tehdä just niinkuin itse haluaa. Ja kellään ei pitäisi olla nokan koputtamista.
 

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Re: Re: Re: Re: Kateelisten panettelua

Viestin lähetti kakkonen
OIKEIN! Ihmisen perusoikeuksia on juuri tämä että saa tehdä just niinkuin itse haluaa. Ja kellään ei pitäisi olla nokan koputtamista.
Sillä tarkennuksella toki, että on varaa maksaa. Tätähän superporvarimme varmasti tarkoitti.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Janen Miia ja se tamperelaismimmi Stadin Sokoksessa tänään n. klo 17.40. Miia on ihq.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös