Bongaa julkkis!

  • 1 324 249
  • 4 548

Tarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, St. Louis Blues
En löytänyt tällaista ketjua ainakaan search -toiminnolla, joten avataan nyt tällainen sitten. Kertokaa siis, jos olette nähneet julkkiksia jossakin!

Pari vuotta sitten näin Tarja Halosen Pori Jazzeilla. Hän käveli minua ja kaveriani vastaan taavi -sillalla. Myös Pentti Arajärvi kuului (tietenkin) seurueeseen.

Ai niin, Esa Pulliainen on mun mökkinaapuri!
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Stadi on tässä kyllä aika eri asemassa.

Ei tarvitse kun kävellä eduskuntatalolta Stockalle niin voi tulla kirjoittamaan pitkän listan tähän.

Sitten kävelemään takaisinpäin niin taas on bongattu julkkiksia.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Heh, olemme juuri duunikaverini kanssa laskeskelleet kuinka monta julkkista on tänä kesänä vastaan tullut. Työkuvaamme kuuluu kävelyä kaupungilla.

Tähän mennessä:
Piritta Hannula, Niklas Hagman, Jere Karalahti, Laura Närhi, Karita Tuomola, Joulupukki, Dresscodesta tuttu Arman, Hunks-ryhmän komea tummaihoinen mies, Salattujen elämien Kentsu, Kirsi Piha, Eeva Ahtisaari, Ninja Sarasalo, TikTakin Nea ja Gimmelin Susanna. (joka oli muuten tunkenut päähänsä jonkinlaiset mollamaija-rastat, hirveät...)

Näistä kohokohta minulle oli tietenkin Jere. Menin niin lukkoon etten edes etuseteliä tajunnut tökkästä miehen käteen.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Autokeitaan Forssasta on.. Eikun siis Forssan Autokeitaalta olen bongannut ainakin Marco Bjurströmin, Ilkka Kanervan sekä Dannyn.

Alpo Suhosen ja Sinikka Sokan olen bongannut Ankkalammin jätskikiskalta (Kaikkihan sen tietää). Näin nopeasti kun ajattelee, niin ei tule muita mieleen..
 

Markku

Jäsen
Joitain Salattujen Eläimien näyttelijöitä näkee harva se päivä täällä tänä kesänä, koska tekevät töitä täällä, kesäteatterissa. Mitäs vielä, Extreme Duudsonit, O-P Karjalainen kaupassa (on se isoo), ja kermana kakun päälle, Mikko Alatalo! Itse asiassa sitä tänne vaan halusin tulla pullistelemaan...
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Äsken jouduin tulemaan Negativen bussilla himaan. Sain viinapullon lainaksi, ehto oli että juon samanlaisen lauantaina matkalla Ouluun. Sinne siis juuri sopivasti viikonlopun aluksi? Tai sitten lennän kiinaan hakemaan korvaavan pullon... :o
Bongasin siis julkkiksen. Tai ainakin monta.
 
Viimeksi muokattu:
Tea Khalifa, Janina Frostell, Mette Mannonen.

Kaikki parin päivän sisällä ja miltei kotiovella! Miehiä ja rumia naisia en viitsi luetella.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En ole nyt täysin varma tästä, mutta ainakin Petteri Summasen kaksoisolento kävi ostamassa minulta jäätelöä alkuviikosta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viime viikolla lekurilla käydessäni näin Häkkisen Mikan perheineen siellä sairaalassa. Siellä jonoteltiin yhdessä toimenpidehuoneeseen.

Olen heittänyt läppää kolmen salkkareiden näyttelijän kanssa taksijonossa. En tosin tuolloin heitä tuntenut, koska en moista roskaa katso, mutta kaveri sitten taksissa sanoi keiden kanssa olin heittänyt "hyvää"läppääni. Pidin heille esim. pienen aerobictunnin siinä jonossa, kun kaikilla oli kylmä kovan pakkasen takia. Mahtoivat ihmetellä, että kuka tuo idiootti on?

Noin yleisesti ottanut olen nähnyt lähes kaikki suomalaiset julkkikset "livenä" mitä on mahdollista. Kuten InSideHockey tuossa mainitsi niitä täällä stadissa pyörii jaloissa...
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Mutta minäkin näin eilen Häkkisen Mikan. Oltiin liikennevaloissa vierekkäin.

Ja hahaa! ISH ajokkinaan VW Golf GT jätti kaksinkertaisen maailmanmestarin Mersussaan kauas taakse :)
 

Eppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt kesällä on hiljaisempaa, mutta muuten bongailen työni puolesta kansanedustajia ja ministereitä harva se päivä. En nyt viitsi niitä kaikkia tässä luetella.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Remontti-Reiska, siis Piisisen Jorma, istuu takanamme lähes jokaisessa KiPen kotipelissä. Ja sitten myös joku urheiluruudun naistoimittaja on bongattu melkein kaikissa kotimittelöissä. Eipä Suomessa taida edellä mainittuja suurempia julkkiksia ollakaan.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti Rok
Eipä Suomessa taida edellä mainittuja suurempia julkkiksia ollakaan.
Ei tietenkään, paitsi Satu Lappi, jota en onnekseni ole koskaan nähnyt missään "elävänä", mitä se sitten tässä yhteydessä tarkoittaneekaan...

Tuorein oma bongaukseni on Juice Leskinen tamperelaisessa pizzanvääntökuppilassa.
 

Puster

Jäsen
Kari Peitsamon bongaamisesta ei taida Tampereella saada yhtään pisteitä. Sehän on vähän sama, kuin näkisi Helsingissä Mannerheimin patsaan. Peitsamo heiluu ehkä tuulella vähän enemmän.

Tony Halmeen havaitsin jokunen viikko sitten Tampereella. Sen jälkeen herraa ei taida olla kovin moni nähnytkään. Ja Jari Tervo jonotti poikansa kanssa samaan aikaan Särkänniemessä kahvikuppeihin kuin minä ja kummipoikani.
 

Davey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Shayne
Tuorein oma bongaukseni on Juice Leskinen tamperelaisessa pizzanvääntökuppilassa.

Huvittavaa, mutta totta! Toisiks tuorein bongaukseni oli myös Juice ja nimenomaan samaisessa vääntökuppilassa.

Tuorein on Ville Nieminen Hämeenkadulla (Manse).
(jos lasketaan julkkikseksi.)
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti Davey
Huvittavaa, mutta totta! Toisiks tuorein bongaukseni oli myös Juice ja nimenomaan samaisessa vääntökuppilassa.
Hehee...mitäs sinä siellä teit? Ai niin, pizzaa...

Niin ja niitä salkkarinäyttelijöitä näkee usein, kun tulee ajeltua vähän väliä siitä studion ohi.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Stadissahan nämä kaikenmaailman Miss Itäkeskukset jääkiekkoiljapoikaystävineen voi bongata kaikki kerralla kun joku tv-kanava esittelee ohjelmistonsa tai radiokanava järjestää jotain tai Sedu pitää bileet. Tai oikeastaan samoja naamoja näkee näissä tietyissä yökerhoissa. Muita julkkuja sitten esim käveltäessä Forumin kulmalta Stokkan kellon alle.
 

jaheka

Jäsen
Esko Kovero (Salkkarien Ismo Laitela) tuli eilen autolla vastaan. Tiistaina Piitu Uski (Salkkarien Laura Kiviranta) Seinäjoella Lehtituvassa tukki käytävän lastenvaunuilla.
 

taskuraketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Calgary Flames.
Jaahas ketäs mää oon bongannut julkkiksia elämäni aikana, kotikaupungissani tampereella. Noh Markus Kajon olen bongannut ainaki 10 kertaa 13 bussissa kun hän, on noussut tv2 edestä bussiin ja. Missi Jenni Anttilan ja sen poikakaverin bongasin vuosi sitten, 17 bussissa oli silmittömästi rakastuneita. Jennillä on muuten tosi herkkuperse kun häntä kattelin, oli hänellä päällään piukat farkut. Isä on paras tv-sarjan näyttelijän eli se isän (rooli hahmon näyttelijän) näin stokan edessä, Heikki Kinnunen käveli vastaan viime keväänä tammerkosken sillalla. Hah Kinnusella oli se kuuluisa vääpeli körmy ilme naamataulussa. Ja just torstaina bongasi tammer-festivaaleilla, salkkareista tutun kentsun.
Ja just torstaina bongasin tammer-festivaaleilla, salkkareista tutun kentsun. Lapinlahden linnut ryhmän bongasin yheltä huolttiksella, oltiin samaan aikaan syömässä ulkona ja nää lapinlahden linnut keksivät heittää kävyillä toisessa pöydässä ollutta ihmistä.

Ja Jenni Anttilan bongasin just tänään, olin kaverini kanssa stokan kuppilassa istumassa kun ohitteni. käveli hyvän näköinen mutta langanlaiha Jenni Anttila.
 
Viimeksi muokattu:

Procamp

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Minäpä olin aikoinaan Steen Christensenin kanssa samassa rulettipöydässä. Totuus tosin selvisi vasta seuraavana päivänä lehdessä olleen kuvan perusteella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös