- Olen harrastanut seksiä erään Dreamgirls-tanssiryhmän (mm. Miljonääri-Jennin entinen ryhmä) tummahiuksisen jäsenen kanssa 4 tuntia tavatessani hänet ensimmäistä kertaa (haluaa kuulemma tavata uudestaankin kunhan minulla vain on aikaa ;)
- Olen myös suudellut (ei mitään pusuja) kahden Lamourettes-ryhmän entisen jäsenen kanssa ja edelleen olen hyvissä väleissä (sänkyyn en päässyt, toinen heistä on tälläkin sivustolla erittäinkin tunnettu ja kuolattu, taitaa olla ollut kesätyttöäänestyksissäkin mukana)
- Olen viettänyt kaverini kanssa aikaa (n. 3h) hietsussa Tea Khalifan ja Jaana Pelkosen kanssa ja tarjosin neideille jäätelöt
- Kaverini on ollut 21 päivää Suuressa Seikkailussa, MTV3 yöchatissa vieraana ja Seiskassa
Viestin lähetti faaip de oiad
Andy McCoy Tampereella Hämeenkadun alkupäässä. Yhtä pahan näköinen livenä kuin kuvissa.
Viestin lähetti mendieta
Kävin tuossa vähän yli viikon reissun New Yorkissa ja pongasin Helsinki-Vantaalla Minna Kuukan ja Anitra Ahtolan.
Viestin lähetti MC61
Tytöt kimpassa? :D
Viestin lähetti vetti
Kummola eilen Helsinki-Vantaalla klo 23.05. Ei sitten katsonut finaalia paikan päällä...
Viestin lähetti HABS #11
Larry Pounds
Kyllähän Waltari on tietääkseni olemassa, dvd:täkin julkaisemassa.Viestin lähetti Jude
Waltari-yhtyeen (onko sitä enää?) laulaja-basisti Kärtsy Hatakka pyöräili kotikadullani tänäaamuna.