Bongaa julkkis!

  • 1 336 811
  • 4 584

Tenho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Sillä silmällä-Gekko Tammerkosken sillalla eilen teekkarikasteen puolivälin paikkeilla.
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Salkkareiden Oona (Karin "tytär") sunnuntai-iltapäivällä Helsingissä El-Karim Pizza & Pihvissä syömässä.

Ja kyllä, tämä oli turhaa tietoa.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Jope Ruonansuu istuskeli vappuaattoyönä Lappeenrannan Divassa väsyneen näköisenä.
 

bunghole

Jäsen
Tänne on laitettu "olen melkein sukua julkkikselle"-tyylisiä juttuja joten postaan tänne kateellisuus-ketjusta osan omasta viestistäni.

- Olen harrastanut seksiä erään Dreamgirls-tanssiryhmän (mm. Miljonääri-Jennin entinen ryhmä) tummahiuksisen jäsenen kanssa 4 tuntia tavatessani hänet ensimmäistä kertaa (haluaa kuulemma tavata uudestaankin kunhan minulla vain on aikaa ;)

- Olen myös suudellut (ei mitään pusuja) kahden Lamourettes-ryhmän entisen jäsenen kanssa ja edelleen olen hyvissä väleissä (sänkyyn en päässyt, toinen heistä on tälläkin sivustolla erittäinkin tunnettu ja kuolattu, taitaa olla ollut kesätyttöäänestyksissäkin mukana)

- Olen viettänyt kaverini kanssa aikaa (n. 3h) hietsussa Tea Khalifan ja Jaana Pelkosen kanssa ja tarjosin neideille jäätelöt

- Kaverini on ollut 21 päivää Suuressa Seikkailussa, MTV3 yöchatissa vieraana ja Seiskassa

Kaikki tuo on siis 100% totta. Olen siis itsekin jonkinlainen julkkis;D
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Andy McCoy Tampereella Hämeenkadun alkupäässä. Yhtä pahan näköinen livenä kuin kuvissa.
 

Roope-setä

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu
Viestin lähetti faaip de oiad
Andy McCoy Tampereella Hämeenkadun alkupäässä. Yhtä pahan näköinen livenä kuin kuvissa.

Muuten yhdyn lauseeseen täysin, mutta korjaan omaksi havainnokseni samaisessa paikassa Hannele Laurin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Sunnuntaina ex-Dingo Jonttu Virta Porin Tikkulan S-Marketin parkkipaikalla.
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Jouni Hynynen eilen torstaina Lappeenrannan City-käytävällä ja tänään K-supermarket Rakuunassa. Jos tulee vielä huomenna vastaan niin sitten täytyy jo olla ihmeissään.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Tänään vierumäen urheiluopistolla:

Larry Bounds
Mika Lehkosuo
Jyrki Heliskoski
Petteri Nykky
 

JMK81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Aston Villa
Children on Bodomin entinen kitaristi Alexander Kuoppala Tallinnan satamassa kävelemässä tyttöystävänsä kanssa kohti terminaalia viimme Lauantaina.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Kävin tuossa vähän yli viikon reissun New Yorkissa ja pongasin Helsinki-Vantaalla Minna Kuukan ja Anitra Ahtolan.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Viestin lähetti mendieta
Kävin tuossa vähän yli viikon reissun New Yorkissa ja pongasin Helsinki-Vantaalla Minna Kuukan ja Anitra Ahtolan.

Tytöt kimpassa? :D
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kummola eilen Helsinki-Vantaalla klo 23.05. Ei sitten katsonut finaalia paikan päällä...
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti vetti
Kummola eilen Helsinki-Vantaalla klo 23.05. Ei sitten katsonut finaalia paikan päällä...

Ei se tykkää jääkiekosta...
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Viestin lähetti HABS #11


Larry Pounds

Mitas Laurille nykyaan kuuluu? Joko on peena harmaa? Mitkohan han mahtoi tehda Vierumaella?

Terv. nim.m. Seka Laurin kanssa etta hanen pelipaidallaan muinoin pelannut
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Waltari-yhtyeen (onko sitä enää?) laulaja-basisti Kärtsy Hatakka pyöräili kotikadullani tänäaamuna.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Lisää pyöräileviä muusikoita. Laulaja, kitaristi, tuottaja, levy-yhtiöpomo, radiojuontaja jne... Lasse Kurki pyöräili Runeberginkadulla pari tuntia sitten.
 

taskuraketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Calgary Flames.
Lauantaina kävin (tampereen) koskari Colorado baarissa (siä alhaalla) siä nokkani edestä käveli Jenni Ahola tietenkin kireissä housuissa ja paidassa miehensä kanssa.

Tänään (tiistaina) kävin aamupäivällä treen yliopistollisessa sairaalassa, röngten-osastolla kun hetken vartosin omaa vuoroani. Niin hoitsut työnti sänkyä jossa makasi lääkkeittenvaikutuksenalaisena oleva Juice Leskinen.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Toompean mäellä Tallinnassa , Elvis Presley. Söi jäätelöä ja toisessa kädessä oli kitara. Vähän kyllä ihmettelin. (lLuulisi miehellä olevan varaa ostaa iso-tötterö).
 

Valkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eilen Salon juna-asemalla klo 21.30 rakkusrunoilija ja Uutisvuotosankari Tommy Taberman vaimoineen odotteli Helsingin junaa.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Eilen pöhköpallopelissä Finnair Stadiumilla muusikonrenttuja Nightwishista ja Discosta.

Myös Kiteen oma poika T.Valtonen.

Ei oo stadilaisten laji se, ei.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Jude
Waltari-yhtyeen (onko sitä enää?) laulaja-basisti Kärtsy Hatakka pyöräili kotikadullani tänäaamuna.
Kyllähän Waltari on tietääkseni olemassa, dvd:täkin julkaisemassa.

Ja itse bongasin keskustassa pyöräilemässä ensin Jimi Pääkallon jonkun neitosen kanssa ja parisataa metriä myöhemmin Mariskan, myöskin siis fillarin selässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös