Bongaa julkkis!

• 1 362 478
  • 4 634
Jantta Alkio nauttimassa Shellin antimista (hodareista).

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Pyhimys pari päivää sitten aamulla klo 9, jutteli jonkun nuoren mimmin kanssa mun talon nurkalla. Behm alkuviikosta Hakaniemessä (oli ihana luonnossakin). Akseli Herveli n. viikko sitten Redissä intilaisessa ravintolassa. Olihan bongausviikko.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Koska olen Turussa, niin tietenkin... Ressu Redford! Hansakorttelissa tuli herra vastaan (ei, ei vihtaan).

Sinänsä vähän tylsä bongaus, en asu kovin kaukana starasta. Viime syksynä kähvelsin pari omenaa häneltä.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Koska olen Turussa, niin tietenkin... Ressu Redford! Hansakorttelissa tuli herra vastaan (ei, ei vihtaan).

Sinänsä vähän tylsä bongaus, en asu kovin kaukana starasta. Viime syksynä kähvelsin pari omenaa häneltä.
Oliko Ressu hakenut omenansa Prismasta? Aika rohkea temppu!

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jostain kumman syystä päässäni alkoi soimaan Kato mitä sä teit -biisin kertosäe, kun luin tuon tunnustuksen. Todennäköisesti rikos on vanhentunut tai ainakin todistusaineisto on syöty.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Jostain kumman syystä päässäni alkoi soimaan Kato mitä sä teit -biisin kertosäe, kun luin tuon tunnustuksen. Todennäköisesti rikos on vanhentunut tai ainakin todistusaineisto on syöty.

Joo ja jätin ”vahingossa” kertomatta, että miehen pihan portilla oli ämpärillinen omenoita ja teksti ”saa ottaa”.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy