Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
"Ja lisää uutisia vielä klo 22."Tuossa yksi päivä tuli nähtyä Matti Rönkä Prismassa kassajonossa.
Odotin hänen sanovan "Hyvää iltaa!", mutta sieltä tulikin arkinen "Moi, en halua kuittia "
"Ja lisää uutisia vielä klo 22."Tuossa yksi päivä tuli nähtyä Matti Rönkä Prismassa kassajonossa.
Odotin hänen sanovan "Hyvää iltaa!", mutta sieltä tulikin arkinen "Moi, en halua kuittia "
Oliko Ressu hakenut omenansa Prismasta? Aika rohkea temppu!Koska olen Turussa, niin tietenkin... Ressu Redford! Hansakorttelissa tuli herra vastaan (ei, ei vihtaan).
Sinänsä vähän tylsä bongaus, en asu kovin kaukana starasta. Viime syksynä kähvelsin pari omenaa häneltä.
Oliko Ressu hakenut omenansa Prismasta? Aika rohkea temppu!
Jostain kumman syystä päässäni alkoi soimaan Kato mitä sä teit -biisin kertosäe, kun luin tuon tunnustuksen. Todennäköisesti rikos on vanhentunut tai ainakin todistusaineisto on syöty.Sinänsä vähän tylsä bongaus, en asu kovin kaukana starasta. Viime syksynä kähvelsin pari omenaa häneltä.
Jostain kumman syystä päässäni alkoi soimaan Kato mitä sä teit -biisin kertosäe, kun luin tuon tunnustuksen. Todennäköisesti rikos on vanhentunut tai ainakin todistusaineisto on syöty.
Niin moni tulee vastaan.Koska olen Turussa, niin tietenkin... Ressu Redford! Hansakorttelissa tuli herra vastaan (ei, ei vihtaan).
Sinänsä vähän tylsä bongaus, en asu kovin kaukana starasta. Viime syksynä kähvelsin pari omenaa häneltä.
Rasmuksen nykyinen kitaristi, myös Tiktakista tuttu Emppu Suhonen tuli junassa vastaan.
Koska olen Turussa, niin tietenkin... Ressu Redford! Hansakorttelissa tuli herra vastaan (ei, ei vihtaan).
Nyt alkoi soimaan päässä ”Sinäkö se oot, niin monen vuoden jälkeen muistatko mua?”Viikolla bongasin Ressun Kupittaan Cittarissa. Tuijotin hetken, kun katsoin, että oli blondannut hiuksensa viikonloppua varten.
Oliko hänellä Suomen paras patonki kainalossa? @WarWas on ainakin kehunut niitä parhaimmiksi.Viikolla bongasin Ressun Kupittaan Cittarissa. Tuijotin hetken, kun katsoin, että oli blondannut hiuksensa viikonloppua varten
En ole ainoa kuka kehunut parhaaksi!!Oliko hänellä Suomen paras patonki kainalossa? @WarWas on ainakin kehunut niitä parhaimmiksi.
Oliko hänellä Suomen paras patonki kainalossa? @WarWas on ainakin kehunut niitä parhaimmiksi.
Ei sentään ananastukan uusi tuleminen.Ei oltu ehditty tuolle tiskille asti. Taisin siksikin tuijottaa herraa pidemmän hetken, kun ihmettelin hevi-puolta hänessä. Eh eh.
Taas (taitaa stalkata minua) Behm maanantaina Triplan Prismassa (oli vieläkin ihana). Keskiviikkona Kimmo Timonen Helsinki-Vantaalla salaattiostoksilla. Tiina Lymi sauhutteli ja puhui kiivaana puhelimeen eilen Kalasatamassa. Olihan taas bongausviikko.Pyhimys pari päivää sitten aamulla klo 9, jutteli jonkun nuoren mimmin kanssa mun talon nurkalla. Behm alkuviikosta Hakaniemessä (oli ihana luonnossakin). Akseli Herveli n. viikko sitten Redissä intilaisessa ravintolassa. Olihan bongausviikko.