Bongaa julkkis!

  • 1 346 148
  • 4 594

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti theref
Nääh, yöelämässä ei liiku kuin lepakot. Minä en moiseen sorru.

Moraalinen voitto tänne siis!

Sovitaan näin, pitkin hampain. Laitan tähän ketjuun välittömästi maininnan kun näen sinut taas yöelämässä... korjaan, jos jostain syystä näen sinut yöelämässä.
 

Kaivanto

Jäsen
Ystävä bongannut eilen Lauri Karhuvaaran Music Bar Amadeuksessa Tampereen Tammelassa, seuranaan hänellä (siis Karhuvaaralla) oli suunnilleen ikäisensä harppu ja tosi vanha harppu.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Toimiston sijainnin vuoksi näitä näkee jatkuvasti,mutta pistetään tämä yhteensattuma. Yle Q:ssa tunti sitten Guts Leiden valitti,että Havana Blackistä olisi tullut iso,jos olisi ollut Vesterisen kaltainen manageri. Tämän lausunnon jälkeen poistuin syömään ja heti oli Vesterinen kärppänä paikalla erään keskustahotellin edessä auttelemassa tummaihoista miestä taksiin.

Leidenin kanssa olen ryypännyt ja tupakoinut junassa HB:n aikoihin.Meno oli hyvä ja pyysi kotiinsa jatkoille. En uskaltanut mennä.On jäänyt kaivelemaan.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti ELÄKELÄINEN
Leidenin kanssa olen ryypännyt ja tupakoinut junassa HB:n aikoihin.

Kukapa ei? Ai niin mutta junassa...
Olen antanut itselleni kertoa, että enemmän kuin 'Vesterinen' asiaan vaikutti Hannulle määrätty painonpudotus, joka olisi lenkkeilyn ja oluenjuonnin lopettamisen avulla toteutunut. 'Ei prkl mitään tämmösiä kiiltokuvajuttuja, jos ei suomipoika kelpaa näin, niin antaa olla'. Että taisi itsekin pikkiriikkisen olla vaikuttamassa :)

Vähän vanha bongaus, mutta tiistaina (11.1) alter egoni H.Riihiranta hallin edessä. Vanhat pelaajat tunnistaa aina takaapäin kävelytyylistä ja edestäpäin kolmestasadasta tikistä huolimatta.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Luettelen nämä jotka olen nähnyt ja joiden kanssa olen jutellut

Nähty ja juteltu tai siis haastateltu seuraavat julkkikset:

Kaisaniemi Pop backstage: Jasper Pääkkönen, Anssi Peltonen (radiojuontaja/juontaja), Egotrippi, Disco

Olympiastadionin backstage: TikTak, Bomfunk Mc's, 4Ruusua, Waltari, Aika, Lasse Norres, Vieraat Vieraat, The Unid, Nylon Beat

DBTL backstage: Darude, Lasse Norres, Saana, Marjorie, Kaija Koo, Ressu Redford, Tommi Läntinen, Heidi Kyrö, The Kids

Raumanmeren juhannus backstage: Tony Halme, Toni Virtanen, J. Karjalainen, Tea Khalifa, Terhi Kokkonen

Kurki Bar, HKI: Johan Davidson, Olli Jokinen

Cafe Bio Rex, HKI: MInna O., Pizza Pekkarinen, Joonas Hytönen

Cafe Tintin Tango, HKI: Jaakko Salovaara

Kahvila Zero, HKI: Jori Hulkkonen

Cafe Rytmi, Hakaniemi, HKI: Tommy Tabermann

Helsigin Messukeskus ja Itäkeskus: Ben Zyskovits (en tiedä oikeinkirjoituksesta)

Hämeenlinnan kirkko (joulukirkko) sekä Forumissa (HKI) oleva baari: Tommy Tabermann

Kampin bussiasema: Roben Stiller

Bulevardi, HKI, Esa Saarinen (hänen omalla työhuoneellaan)

Harness (HKI Isoroba) Lävistäjä Yazka

Inky Queen (HKI) Tatuoija Wilma Slizewski

Tässä nyt tällaista "pientä" listaa näistä jotka ensinnä mieleen tulivat...
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Luettelen nämä jotka olen nähnyt ja joiden kanssa olen jutellut

Viestin lähetti mysteeri
Kahvila Zero, HKI: Jori Hulkkonen

Niin, enään pitäisi tietää, kuka tuo Jori Hulkkonen on? Joku nappulankääntäjä / humpuukijannuko?

Täältä tähän
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Re: Re: Luettelen nämä jotka olen nähnyt ja joiden kanssa olen jutellut

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, enään pitäisi tietää, kuka tuo Jori Hulkkonen on? Joku nappulankääntäjä / humpuukijannuko?

Täältä tähän


http://www.jorihulkkonen.com/

Radiojuontaja (yleX), suomen kuuluisin dj ulkomailla, tuottelias house-muusikko, tuottaja

Music Television kanavalta voi bongata musavideonkin.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Punkrock ikoni Tumppi Varonen eilen ennen keikka roudaamassa ja itse keikalla myös Mikkelissä Keskusbaarissa.

Nyrkkeilijä Eva Wahlström Mikkelin Sokoksen kahviossa tänään, pirun kaunis mimmi..
 

Richter_35

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Phoenix Suns, Arsenal
eilen illalle töissä (Rock-n-roll Makuuni töölössä) kävi Marko Jantunen matsin jälkeen vuokraamassa leffan, plus sitten kävi joku näist Disko-yhtyeen jäsenist (ei hajuakaan mutta nais-puoliset työkaverit näin kertoivat). Jarnan kans juttelin joku 10 minsaa ku meillä on yhteisiä tuttavia.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Melonnan olympiavoittaja-92 Mikko Kolehmainen tänään Sokoksen kahviossa, kännykkään höpötti ja alakkaa pläräsi kovin kiireisen oloinen tämä meijän Mikko..
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Somervuori takaisin Tzzadiin?

Niin, eilen 18.01, kuluvaa vuotta näin Eero Somervuoren Tzzadin Forumissa. Lieneekö ollut tulossa sopimusneuvotteluista? Luultavasti.

Täältä tähän
 

Aces

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Sharks sekä 90-luvun Bruins ja Cam Neely
Nähtiin Kyproksella useampi vuosi sitten silloinen (voi olla vieläkin) Lapin läänin maaherra ja mun äiti meni vaan sen juttusille ja totesi että "Sä oot varmaan Hannele Pokka" kyllä siinä oltiin frendin kanssa monttu auki, kun ei ollut mitään hajua kuka on H.Pokka. juttelun jälkeen äiti kertoi sit kuka se on jne.
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Viestin lähetti jesse72
Rock-kirjailija Vesa Kontiainen liimailemassa Eppujen keikkamainoksia eilen Jukurit-Kookoo pelissä.
Samainen herra oli myös eilen Mikkelin jäähallissa. Nyt oli Eppujen mainokset jo paikoillaan joten lieneekö tullut peliä seuraamaan.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
KOM-Teatterin julkkisparaati

Olimme tässä lauantai-iltaa viettämässä äitini, isäni ja tyttöystäväni kanssa KOM-teatterin hulvattomassa Suomen hevonen - näytännössä. Vähän ennen näytännön alkua sisään marssivat Tarja ja Anna Halonen, Lauri Ihalainen vaimoineen sekä muu kunnianarvoisa ilmeisestikin kutsuvieraskaarti. Ympärilleen pälyili kaksi turvamiestä asiaankuuluvine korvanappeineen.

Kyllä se Tarja ihan ihmiseltä näytti.
 

scholl

Jäsen
Re: KOM-Teatterin julkkisparaati

Viestin lähetti Tulppu
Olimme tässä lauantai-iltaa viettämässä äitini, isäni ja tyttöystäväni kanssa KOM-teatterin hulvattomassa Suomen hevonen - näytännössä. Vähän ennen näytännön alkua sisään marssivat Tarja ja Anna Halonen, Lauri Ihalainen vaimoineen sekä muu kunnianarvoisa ilmeisestikin kutsuvieraskaarti. Ympärilleen pälyili kaksi turvamiestä asiaankuuluvine korvanappeineen.

Kyllä se Tarja ihan ihmiseltä näytti.

Täytyy kysyä kun tuo KOM-teatteri sijaitsee tässä lähellä, joten kävellenkin voisi siellä joskus käydä, että onko ko. laitos vielä kommunistien omistama? Ja onko heidän teatteriesitykset jollakin tavalla poliittisia vai eivät?
Se on erittäin hankalaa kun ei ole tullut oikein esille tosiaan teatterin nykytilanne.

Hauskin teatteri Helsingissä on kuitenkin ehdottomasti Viirus.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Musiikkimies Risto Asikainen käveli tänään Porin (!) kävelykadulla jonkun oranssipäisen naisen kera. Mitä kummaa Risto Porissa teki?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Näyttelijä ja Elixir juontaja Janne Virtanen bongattu tänään HIFK-TPS ottelussa.
 
Mähän oon tällä viikolla bongannut ABC-huoltoasemilla pari merkittävää henkilöä Lukon organisaatiosta.
Ensin Kortelan ABC:lla oli Jukka Rautakorpi vaimoineen kahvilla, ja pari päivää myöhemmin Jyrki Santala oli keskustan ABC:lla ostamassa jotain.
 

Haoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, pipi
Antero Mertaranta eilen Lempäälän jäähallissa. Tuttuun tyyliinsä Antero huusi katsomossa pää punaisena.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös