Viestin lähetti PeteX
Elvis lauantai-iltana Hard Rock Cafessa.
Mähän sanoin, että se elää!
Viestin lähetti PeteX
Elvis lauantai-iltana Hard Rock Cafessa.
Viestin lähetti Nikke
Olisko nyt näin? Kun F-Securen toimitusjohtaja Risto Siilasmaa ei noita tuntomerkkejä pahemmin täytä eikä muutenkaan ole julkisuudessa älyttömän paljoa viime aikoina esiintynyt. Todennäköisesti kyseessä lienee siis saman firman titteliä-en-muista Mikko Hyppönen, joka usein on julkisuudessa juuri näissä viruksiin liittyvissä asioissa.
Viestin lähetti Pee 16.11. klo 17.11
Monesti maailman parhaimmaksi salibandypelaajaksi mainostettu Mika Kohonen osti minulta Iltalehden Lutakon Siwassa, jossa olen työharjoitelussa, puoli kolmen aikaan tänään.
Viestin lähetti Pee
Tänään, jo vakiokävijä Kohosen lisäksi, Siwassa taisi puolestaan käydä röökiostoksilla Keskisuomalaisen toimittaja ja mm. Kiekko-Keskisuomalaisen videoissa haastattelijana toimiva Mika Seppänen. Ihan varma en ole, koska en tällä kertaa ollut kassalla, mutta todennäköisesti sama heppu oli kyseessä.
Viestin lähetti Probert
Kyseessa on varmasti maailman turhin juontaja/toimittaja, jolla lienee maailman huonoin puheilmaisu.
Viestin lähetti Probert
Ja mitä kyseinen herra muuten tekee tässä ketjussa?
Viestin lähetti Il Tempo Gigante
Hieman myöhäinen julkituonti, mutta kumminkin.
Havaittu länsisuomalaisen pienen kalastajakylän, ehkä johtavalla kirpputorilla, su 14.11. noin klo 13.50 Miitta ja Kari Sorvali.
Viestin lähetti Pee 19.11.
Tänään, jo vakiokävijä Kohosen lisäksi, Siwassa taisi puolestaan käydä röökiostoksilla Keskisuomalaisen toimittaja ja mm. Kiekko-Keskisuomalaisen videoissa haastattelijana toimiva Mika Seppänen. Ihan varma en ole, koska en tällä kertaa ollut kassalla, mutta todennäköisesti sama heppu oli kyseessä.
Viestin lähetti Myers
Itse olen kerran käynyt Lutakon Siwassa ja yritin bongata paikallisen kuuluisuuden nimim. Peen sieltä. Kassalla sattui kuitenkin napottamaan nuori neitonen, joten tuskin se sitten Pee oli... vai oliko???