Pakko tunnustaa, etten tunnistais Harri Holkeria jos tulis vastaan.
Eihän se enää voi tulla vastaan, mutta aihe oli: asuin ennen Krunikassa.
Btw, olen sitä mieltä, että Alepan huligaani tappoi Holkerin
Pakko tunnustaa, etten tunnistais Harri Holkeria jos tulis vastaan.
Eihän se enää voi tulla vastaan, mutta aihe oli: asuin ennen Krunikassa.
Btw, olen sitä mieltä, että Alepan huligaani tappoi Holkerin
Asustelin aikasemmin Krunikassa ja siellä tuli nähtyä alvariinsa julkimoita koska aika moni tunnettu henkilö asuu siellä. Nämä tulee nyt lonkalta mieleen:
Kari Ketonen, Jutta Urpilainen, Sara La Fountain, Tunna Milonoff, Ilari Johansson, Peter Nyman, Vesa Rantanen, Jörn Donner, Mira Luoti, Janus Hanski, Stefan Lindfors ja Krista Kosonen.
Mitä voitin??
Ilari Johansson kävi mun kanssa samalla salilla, mutta tämä tapahtui Arabiassa. Muita julkkiksia salilla oli Pekka Pouta ja Tommy Lindgren.
Tästäpä tulikin mieleen jälleen yksi kohtaaminen lisää Krunikan kaduilta. Nimittäin Niini-stöön vastaehdokas Salen ekan kamppanjan ajoilta, eli herra Haavisto oli ulkoiluttamassa lemmikkiään Kirjatyöntekijänkadulla, tervehdin heitä tietysti ja kohteliaina miehinä tervehtivät Pekka ja Antonio myös minua.Sauli Niinistö ja Lennu sunnuntaina kävelemässä, minä lenkillä. Tervehdimme toisiamme Presidentin kanssa, mutta Lennu ei sanonut mitään. En laittanut sitä pahakseni, sillä vaihtoehtona olisi saattanut olla haukkuminen, enkä pidä räksyttävistä koirista.
herra Haavisto oli ulkoiluttamassa lemmikkiään Kirjatyöntekijänkadulla, tervehdin heitä tietysti ja kohteliaina miehinä tervehtivät Pekka ja Antonio myös minua.
Outo ja hauska tyyppi kaikenkaikkiaan, varmaan tuttu monille mutta en nyt muista nimeä.
Bandidos on muuttanut sieltä ajat sitten pois. Jotain niiden rojuja on varmaan siinä pihassa vielä, mutta tunnukset ym. on heivattu helvettiin.Teuvo Hakkarainen sekoili autoineen tielläni Kalasatamassa. Eipä silti, siellä sekoaa fiksumpikin mies, sen verran erikoiset ovat liikennejärjestelyt. Oliko etsimässä vappuhenkistä ryhmää lähistön Bandidos -tallilta? Siellä kun on ennenkin viihtynyt.
Michael Monroe on tälle turkulaiselle kovin "normibongaus", mutta tänään bongauksen jälkeen mietin yhtä asiaa. Olisi kiva bongata herra vaikka ihan vaan viemässä jätteitä pihansa jätepisteeseen. Olisiko hiukset ja naama tuolloin yhtä puunatut? Vai olisiko joskus yllä sittenkin kotiverkkarit...
Michael Monroe ei kuulemma enää uskalla viedä jätteitä pihansa jätepisteeseen, koska hänellä on vaikeuksia erottaa itseään kantamistaan jätteistä. Minulla on tuttu töissä Varsinais-Suomen pelastuslaitoksella, jolle Monroen noukkiminen jäteastiasta oli aikoinaan jokaviikkoinen tehtävä.
En ole koskaan kuullutkaan sellaista nimeä kuin Anna Tulusto. Jotenkin aistin, että tuossa sukunimessä on jotain kirjoitettu väärin. Onko hän muuten joku BB-tähti?
Michael Monroe on tälle turkulaiselle kovin "normibongaus", mutta tänään bongauksen jälkeen mietin yhtä asiaa. Olisi kiva bongata herra vaikka ihan vaan viemässä jätteitä pihansa jätepisteeseen. Olisiko hiukset ja naama tuolloin yhtä puunatut? Vai olisiko joskus yllä sittenkin kotiverkkarit...