Bongaa julkkis!

  • 1 323 824
  • 4 548

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Asustelin aikasemmin Krunikassa ja siellä tuli nähtyä alvariinsa julkimoita koska aika moni tunnettu henkilö asuu siellä. Nämä tulee nyt lonkalta mieleen:

Kari Ketonen, Jutta Urpilainen, Sara La Fountain, Tunna Milonoff, Ilari Johansson, Peter Nyman, Vesa Rantanen, Jörn Donner, Mira Luoti, Janus Hanski, Stefan Lindfors ja Krista Kosonen.

Mitä voitin??

Muuton pois Krunasta.

Meilläpäin ei voi mennä ulos näkemättä näitä vitun Kuustosia. Lauri Johansson kuulemma käynyt tossa lähellä... ei kun sekotin toiseen elämäntapaluuseriin, Nikita Fouganthineen. Mutta on Latekin täällä käynyt, tosin en ole nähnyt, mistä onnittelen itseäni.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Tuosta puuttuu ainakin Harri Holkeri, Andy McCoy, Pentti Siimes ja Esko Aho. Siis Krunikassa henganneita.
Pakko tunnustaa, etten tunnistais Harri Holkeria jos tulis vastaan.

Mun listaan pari lisäystä, Ismo Alanko, Heikki Kuula ja se mimmi joka näytteli Aamua salkkareissa sillon alkuaikoina.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Eihän se enää voi tulla vastaan, mutta aihe oli: asuin ennen Krunikassa.

Btw, olen sitä mieltä, että Alepan huligaani tappoi Holkerin

Holkeri saattaisi näyttää melko pelottavalta kun kävelisi vastaan lähes seitsemän vuotta haudassa olleena. Siksi tunnistaminenkin saattaisi olla haastavaa?
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Asustelin aikasemmin Krunikassa ja siellä tuli nähtyä alvariinsa julkimoita koska aika moni tunnettu henkilö asuu siellä. Nämä tulee nyt lonkalta mieleen:

Kari Ketonen, Jutta Urpilainen, Sara La Fountain, Tunna Milonoff, Ilari Johansson, Peter Nyman, Vesa Rantanen, Jörn Donner, Mira Luoti, Janus Hanski, Stefan Lindfors ja Krista Kosonen.

Mitä voitin??

Ilari Johansson kävi mun kanssa samalla salilla, mutta tämä tapahtui Arabiassa. Muita julkkiksia salilla oli Pekka Pouta ja Tommy Lindgren.
 

scholl

Jäsen
Ilari Johansson kävi mun kanssa samalla salilla, mutta tämä tapahtui Arabiassa. Muita julkkiksia salilla oli Pekka Pouta ja Tommy Lindgren.

Kävin ennen salilla, jossa kävi Uniikki. 120cm sulka päässä tai lippis vinossa. Tällainen 171cm pituinen kestävyysurheilija tunsi itsensä valtavan kokoiseksi häneen verrattuna. Hänellä oli aina vaimonhakkaajapaita ja jotenkin pitkät kädet kuin gorillalla. Ehkä ne eivät alun perin olleet niin pitkät, mutta hänen tapansa liikkua teki niistä pitkät. Hän oli täsmälleen tv-sarja Onslowin näköinen, mutta pienempi vain. Löysä kroppa, vaimonhakkaajapaita ja rekkalippis. Nimesinkin hänet Onslowiksi. Minusta siis minä voitin, kun näin monta kertaa "Onslown" salilla. Paljon kuuluisampi kuin joku Ilari Johansson, jonka nimen kuulin nyt ensimmäistä kertaa. Sofia Belorf kävi siellä salilla myös. En oikein ymmärtänyt mitä se salilla käyminen on, että kävellään hiljaa joku 10 minuuttia juoksumatolla jotkut kuulokkeet korvilla. Se hinttarin näköinen sen ex-mies kävi kanssa jossain vaiheessa. Toi porukka oli sellaista uskomattoman epäurheilullista sakkia. Minusta salille kun mennään, niin urheillaan tosissaan, eikä hengailla. Juostaan esim. parikymmentä kilometriä sisältäen vaikkapa 8x1000m 600m hölkkäpalautuksilla, eikä kuluteta aikaa turhaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Maija Vilkkumaa fillaroi toissapäivänä eduskuntatalon lähellä, kun oli se mielenilmaus.

Aseman lähellä tallaili myös Jiri Nikkinen, oletettavasti juniorinsa kanssa.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Hannu-Pekka Björkman on meikälle vakiokasvo nähdä livenä kun vierailen Helsingissä. Viime kesänä ajoi melkein pyörällä päälle, veti ihan lukkojarrutuksen kun tultiin ristiin puskan takaa. Toissa kesänä näin hänet jossain Helsingin laitamilla pienellä huoltoasemalla ruoka ostoksilla.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Teuvo Hakkarainen sekoili autoineen tielläni Kalasatamassa. Eipä silti, siellä sekoaa fiksumpikin mies, sen verran erikoiset ovat liikennejärjestelyt. Oliko etsimässä vappuhenkistä ryhmää lähistön Bandidos -tallilta? Siellä kun on ennenkin viihtynyt.
 

scholl

Jäsen
Sauli Niinistö ja Lennu sunnuntaina kävelemässä, minä lenkillä. Tervehdimme toisiamme Presidentin kanssa, mutta Lennu ei sanonut mitään. En laittanut sitä pahakseni, sillä vaihtoehtona olisi saattanut olla haukkuminen, enkä pidä räksyttävistä koirista.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Sauli Niinistö ja Lennu sunnuntaina kävelemässä, minä lenkillä. Tervehdimme toisiamme Presidentin kanssa, mutta Lennu ei sanonut mitään. En laittanut sitä pahakseni, sillä vaihtoehtona olisi saattanut olla haukkuminen, enkä pidä räksyttävistä koirista.
Tästäpä tulikin mieleen jälleen yksi kohtaaminen lisää Krunikan kaduilta. Nimittäin Niini-stöön vastaehdokas Salen ekan kamppanjan ajoilta, eli herra Haavisto oli ulkoiluttamassa lemmikkiään Kirjatyöntekijänkadulla, tervehdin heitä tietysti ja kohteliaina miehinä tervehtivät Pekka ja Antonio myös minua.
 

scholl

Jäsen
herra Haavisto oli ulkoiluttamassa lemmikkiään Kirjatyöntekijänkadulla, tervehdin heitä tietysti ja kohteliaina miehinä tervehtivät Pekka ja Antonio myös minua.

arvasin tuon mieskampaajan olevan maskotti. Haavisto on ehkä itse vähän sellainen syrjäänvetäytyvä, niin vie tuota Antoniota kutsuille ja muihin vastaaviin ja tämä höpöttää siellä jonninjoutavia, jolloin Pekka saa itse sympatiapisteitä ja ääniä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pekko eilen. Piritorin Pekko. Taisi istua viime kesän ja syksyn, jonnekin talveen. Näin jo aiemmin talvella.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Väitän nähneeni eilen Timo Soinin Pohjois-Haagan ostarin pysäkillä. Epäilen että kyseisestä naamasta voi erehtyä.
 

Stigu

Jäsen
Kävin äsken kusella tuossa pihan pusikossa ja siinä kyykkiessäni katselin ylöspäin ja näin A-rapun olisiko ollut neljännestä tai viidennennestä kerroksesta sen Suomen kuulusimman läskiperserunkkarin kasvot, en nyt muista nimeä. Siinä se toljotto meikäläistä suu auki pleikkariohjain toisessa kädessä ja joku ihmeen nakki majoneesilla toisessa kädessä. Tyyppi lähti äkkiä ikkunasta pois, kun kuuli ilmeisesti äitinsä kimakan huudon Syömään!

Outo ja hauska tyyppi kaikenkaikkiaan, varmaan tuttu monille mutta en nyt muista nimeä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Outo ja hauska tyyppi kaikenkaikkiaan, varmaan tuttu monille mutta en nyt muista nimeä.

Muistan saman tyypin Kantsusta. Pitäsköhän tää siirtää tonne Kylähullut-ketjuun?

Piffissä joku sano, että se kirjottelee foorumeillekin. Mutta ne anarkistihipsterit niistä ei ota selvää mitä paskaa aina puhuvat.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Teuvo Hakkarainen sekoili autoineen tielläni Kalasatamassa. Eipä silti, siellä sekoaa fiksumpikin mies, sen verran erikoiset ovat liikennejärjestelyt. Oliko etsimässä vappuhenkistä ryhmää lähistön Bandidos -tallilta? Siellä kun on ennenkin viihtynyt.
Bandidos on muuttanut sieltä ajat sitten pois. Jotain niiden rojuja on varmaan siinä pihassa vielä, mutta tunnukset ym. on heivattu helvettiin.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Maailma kylässä -festarilla lista ei kovin pitkäksi yltänyt. Kike Elomaa, Tero Tiitu, Laura Lepistö, Ben Zyskowicz, Jarkko Nyman (Stuba Salkkareista) taisi olla lista. Ben oli kovin mukava herra. Joku vaikuttajanimi nyt taitaa olla unholassakin.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Michael Monroe on tälle turkulaiselle kovin "normibongaus", mutta tänään bongauksen jälkeen mietin yhtä asiaa. Olisi kiva bongata herra vaikka ihan vaan viemässä jätteitä pihansa jätepisteeseen. Olisiko hiukset ja naama tuolloin yhtä puunatut? Vai olisiko joskus yllä sittenkin kotiverkkarit...
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Michael Monroe on tälle turkulaiselle kovin "normibongaus", mutta tänään bongauksen jälkeen mietin yhtä asiaa. Olisi kiva bongata herra vaikka ihan vaan viemässä jätteitä pihansa jätepisteeseen. Olisiko hiukset ja naama tuolloin yhtä puunatut? Vai olisiko joskus yllä sittenkin kotiverkkarit...

Michael Monroe ei kuulemma enää uskalla viedä jätteitä pihansa jätepisteeseen, koska hänellä on vaikeuksia erottaa itseään kantamistaan jätteistä. Minulla on tuttu töissä Varsinais-Suomen pelastuslaitoksella, jolle Monroen noukkiminen jäteastiasta oli aikoinaan jokaviikkoinen tehtävä.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Michael Monroe ei kuulemma enää uskalla viedä jätteitä pihansa jätepisteeseen, koska hänellä on vaikeuksia erottaa itseään kantamistaan jätteistä. Minulla on tuttu töissä Varsinais-Suomen pelastuslaitoksella, jolle Monroen noukkiminen jäteastiasta oli aikoinaan jokaviikkoinen tehtävä.

Tirsk. Hörähtelin herran juttuseuralle kyllä, Näytti pelastuslaitoksen vakioasiakkaalta toki. Tosin kuulin juttua, että naapurissaan oli taannoin käynyt varkaita. Ehkä herran kannattaakin varoa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Atik Ismail dallaili muutama päivä sitten vastaan ja eilenhän mä näin sellaisia yleisesti tiedossa olevia hahmoja muutamia, ainakin seuraavat: Vexi Salmi, Anna Tulusto, Rosa Liksom, Paleface, Paavo Arhinmäki. Vexille olisin voinut esittäytyä, Rosa Liksomia vähän karttelin, kun se on niin nuija ja frendi jutteli sen kanssa ja mä vähän luulen että rva Liksom tiesi että jaahah tossa on se paskapää, joka suututti miljonäärin työrukkasen muutama vuosi sitten. Vexiä lukuun ottamatta nuo ovat ihmisiä, joiden kanssa en tahdo olla tekemisissä, mutta joskus ne on lähettyvillä, kun elämä ei mene niin että kaiken voi välttää.
 

scholl

Jäsen
En ole koskaan kuullutkaan sellaista nimeä kuin Anna Tulusto. Jotenkin aistin, että tuossa sukunimessä on jotain kirjoitettu väärin. Onko hän muuten joku BB-tähti?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös