Viime viikolla joko bongasin Marko "Presidentin poika" Ahtisaaren tai (lähes) täydellisen kopion Krunassa. Virhemahdollisuutta nostavat ne seikat, että Markoa ei päivittäin näy iltapäivälööppien kansissa ja oltiin noin muutenkin aivan eri tasolla. Minä sporassa, Marko tai Markoksi luultu käveli jalkakäytävällä.
Jone Nikula käveli eilen illalla vastaan. Jumakauta, että se jätkä on kaatopaikalta revitty. Väitän, ettei voi olla kokoomuslainen kuten joku virheellisesti täällä väitti.
"Jokusen" kerran Nikulaan törmänneenä mulla on sellainen fiilis, että tuo on Palefacen kanssa samaa porukkaa. Tavallaan toinen on hyvinkin vasemmistolainen ja toinen kokoomuslainen, mutta kumpikaan ei oikein tunnu sopivan noihin porukoihin. Vähän vaikuttavat niiltä jampoilta, jotka ovat ottaneet jonkun roolin joskus ja vetävät sitä vielä ikämiehinäkin, sopi se heille tai ei. Molempien kanssa useamman kerran olen puhunut, ja vähän vaikuttavat niiltä tyypeiltä, jotka äänestävät väliltä Keskusta - Kokoomus - Demarit vanhasta muistista tai trendistä tajuamatta sen kummemmin mistä puhuvat. Jotain stereotypioita tai fraseja ovat voineet jostain kuulla ja niitä toistella, mutta joku Nikula Kokoomuksen tai Paleface Vasemmistoliiton edustajana ovat yhtä uskottavia, kuin Teemu Selänne filosofina. Voivat joo ehdolle asettua ja jopa päästä läpi, mutta silti eivät ihan sitä ihannetta edusta.