Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kerttu Kotakorpi puoli tuntia sitten ravintolassa Vallilassa.
OLIKO HYVÄ PERSE?!?!?!?!Kerttu Kotakorpi puoli tuntia sitten ravintolassa Vallilassa.
OLIKO HYVÄ PERSE?!?!?!?!
Kerttu on nainen minun makuuni.
Mitä oon nähny silleen aina nopeesti säätiedotusten yhteydessä jonkun nopeen sivuprofiilin niin vaikuttaa kyllä että olis ihan tanakka tarakka. Semmonen muodokas. Oohh...Se istu. En kehannut pyytää, että olis noussu ja näyttäny persettään.
Mitä oon nähny silleen aina nopeesti säätiedotusten yhteydessä jonkun nopeen sivuprofiilin niin vaikuttaa kyllä että olis ihan tanakka tarakka. Semmonen muodokas. Oohh...
Oisit pyytäny.
Kaveri pyysi laittaa linkkejä.Kyllä Kertusta persekuvia netistä löytyy.
Kaveri pyysi laittaa linkkejä.
Se on ihan asiallinen tyyppi. Voi laittaa vaikka yksärinä mulle niin toimitan sitten eteenpäin.Kuka kaveri? Mä en laita linkkejä, jos on irstas tyyppi.
Se on ihan asiallinen tyyppi. Voi laittaa vaikka yksärinä mulle niin toimitan sitten eteenpäin.
Ei toi oo sen perse.Hyvä, en viitti rasvajätkille mitään laittaa. Tässä olisi aika härskikin linkki.
Ei toi oo sen perse.
Kertun K eli kääntöpuoli ei näy siinä.Miten niin. Siinä on Kerttu K. itsessään.
Kertun K eli kääntöpuoli ei näy siinä.
Pepe Willberg osti kauppatorimme kukkamyyjältä kukkakimppua emännälle. Söpöä.
Et sattunut kysymään, että tiedätkö missä kuussa vietetään uudenvuodenaattoa?Näin muuten Pepe Willbergin reilu vuosi sitten Pikku Huopalahdessa R-kioskin edessä. Tuijotimme toisiamme hetken silmiin. Kävin lataamassa matkakorttia, Pepe nousi taksiin kun tulin pihalle ärrältä. En edes tietäisi kuka Pepe on, mutta hän esiintyi Kummelissa 90-luvun lopulla eräässä jaksossa.
En mielestäni elä missään kiven alla, mutta en tiedä ketään noista "julkkiksista". Tosta Redrama oon joskus kuullu. Luulin puhuttavan jostain punikki rumpalista.Gracias tuli taas vastaan kotirapussa. Taitaa sukulaisia asua mun alakerrassa.
Hauskasti näitä suomiräppäreitä tulee elämässä lähelle. Edellisen asunnon alakerrassa asui, pajautteli varmaan 247 ja levytti Jontti, jonkun ihan Brädin näkösen kaverin kanssa, mutta Brädi se ei tietenkään ollut. Sit Juno on yhen mun exän exä ja Redrama taas toisen exän exä.