kissankarva kirjoitti:täynnä pissiksiä .
kuten Dahlman, Miinala & co.
Vain dorka maksaa sisään tai jonottaa.
kissankarva kirjoitti:täynnä pissiksiä .
kissankarva kirjoitti:Niin, lisäksi mä boikotoin pitkähiuksisia miehiä, häkkikanaloiden kananmunia, ulkomaalaisia suklaakonvehteja ja ruskeita viinoja.
scholl kirjoitti:No itse boikotoin ikuisesti Teboilia, Delta-autoa, Vanajanlinnaa ja vastaavia, jotka neuvostoliittolaiset saatanat varastivat täältä sodan jälkeen (saksalaisomistuksia yhtiöissä). Nyt N-Liitto hajonnut ja omistuksia ei ole palautettu alkuperäisille omistajilleen, vaan ryssät ne edelleen pitää hallussaan. Syy ei ole siis poistunut ja tuskin poistuukaan.
Gentleman kirjoitti:Eihän tuollaisella toiminnalla ole mitään tekemistä todellisen boikotoinnin kanssa.
scholl kirjoitti:kuten Dahlman, Miinala & co.
Vain dorka maksaa sisään tai jonottaa.
kissankarva kirjoitti:Sedu Koskisen junttibaareihin en mene.
Mä en jonota ties kuinka kauan, että pääsen maksamaan siitä liki kympin, että saan ostaa ylihinnoiteltua viinaa. Ok, on niitä muitakin kun Sedun "trendi"-juottoloita missä näin toimitaan, mutta Sedu on kyllä ylivoimainen ykkönen näiden baarien perustamisessa.
kissankarva kirjoitti:Lisäksi, jos kavereita on uskominen, nämä Sedun baarit on täynnä pissiksiä joiden mielestä Burberryn huivit ovat maailman hienoin asia ja turkulainen kääpiö nimeltä Sedu on sellanen "niinku tosi sarmantti ja ihq". (Vai onko se turkulainen? Pakko olla.)
kissankarva kirjoitti:Niin, lisäksi mä boikotoin pitkähiuksisia miehiä, häkkikanaloiden kananmunia, ulkomaalaisia suklaakonvehteja ja ruskeita viinoja.
Minä taas aina etsin kaupasta espanjalaisia kurkkuja ja tomaatteja. Oikeassa auringonvalossa kasvaneena ne voittavat maussa sata-nolla kotimaiset kasvihuonevihannekset. Kotimaisia boikotoin aina kun mahdollista kyseisten tuotteiden kohdalla. Muuten kylläkin suosin aina suomalaista.Alamummo kirjoitti:Espanjalaisia ja israelilaisia vihanneksia ja hedelmiä
champselyse kirjoitti:Minä taas aina etsin kaupasta espanjalaisia kurkkuja ja tomaatteja. Oikeassa auringonvalossa kasvaneena ne voittavat maussa sata-nolla kotimaiset kasvihuonevihannekset. Kotimaisia boikotoin aina kun mahdollista kyseisten tuotteiden kohdalla. Muuten kylläkin suosin aina suomalaista.
kissankarva kirjoitti:Sedu Koskisen junttibaareihin en mene.
Lisäksi, jos kavereita on uskominen, nämä Sedun baarit on täynnä pissiksiä joiden mielestä Burberryn huivit ovat maailman hienoin asia ja turkulainen kääpiö nimeltä Sedu on sellanen "niinku tosi sarmantti ja ihq". (Vai onko se turkulainen? Pakko olla.)
kissankarva kirjoitti:Lisäksi, jos kavereita on uskominen, nämä Sedun baarit on täynnä pissiksiä joiden mielestä Burberryn huivit ovat maailman hienoin asia ja turkulainen kääpiö nimeltä Sedu on sellanen "niinku tosi sarmantti ja ihq". (Vai onko se turkulainen? Pakko olla.)
Sedu meni ja muutti Turunkin parhaan baarin Onnelaksi, eikö sille nyt 'tana muuta paikkaa löytynyt?Sistis kirjoitti:Sama täällä. Ainakin Onnela pysyy meikäläisen boikotissa niin kauan, kuin sisäänpääsystä pitää pulittaa aivan järkyttävä summa ja viinan hinta on aivan uskomattoman korkea.
Murmeli kirjoitti:Kotipizza
Ei perhana, nostivat salaattienkin hintaa 34 - 36 %. Törkeää. Ei sillä, että tuolta salaatteja ostelisin, mutta kuitenkin. Vielä entistäkin vähemmän ostelen Kotipizzasta ja entistä mieluummin tuen ählämipaikkoja, vaikka tosin ovat nekin nostaneet hintoja jossakin määrin.Murmeli kirjoitti:Kotipizza
No omapahan on menetyksesi.timppa kirjoitti:LEAFin osalta aloitin hieman aiemmin. Tavaraahan tehdään vielä suomessa mutta mm. purukumimerkki on vaihtunut jenkistä muihin merkkeihin, enkä myöskään muita LEAFin tuotteita enää osta.